تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۳۰۰۹۵۹

موفقیت سوارکاران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور/ درخشش دو رزمی کار کهگیلویه وبویراحمدی در توریمنت بین‌المللی

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269176/IMG_5001.JPGهمایش ایدز و اعتیاد برگزار شد
معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری همایش ایدزو اعتیاد در یاسوج خبر داد.
 
رحمت الله شاکری معاون فرهنگی و امور جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت: در جهت ارتقای سطح دانش خانواده‌ها و جوانان و زورج های جوان، همایش ایدز و اعتیاد برگزار شد.
معاون فرهنگی ورزش استان هدف از برگزاری این کارگاه را گسترش برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد و ایدز در سطح استان با عنوان «پیشگیری از ایدز و اعتیاد» بیان داشت و گروه هدف را خانواده با فرزندان ذکر کرد.
شاکری افزود: در این همایش ضمن بررسی علل و عوامل فردی، خانوادگی و اجتماعی اعتیاد به خطرات این بیماری و راه‌های شیوع و پیشگیری آن اشاره شد.
وی تصریح کرد: این همایش در راستای ارتقای فرهنگ خانواده‌ها برای شناساندن عوامل ایدز و مقابله با اعتیاد برگزارشد.
این همایش با همکاری سازمان‌های مردم نهاد آوای امید جوانان و دل‌های پاک دنا برگزار شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269170/index.jpgموفقیت سوارکاران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور
رئیس هیئت سوارکاری استان از درخشش و موفقیت سوارکاران استقامت گچساران در مسابقات کشوری در خوزستان خبر داد.
تیم سوارکاری استقامت گچساران در مسابقات خوزستان خوش درخشید.
محسن کرمی رئیس هیئت سوارکاری استان با بیان این خبر  گفت: تیم تیم سوار کاری استقامت گچساران در مسابقات سوارکاری استقامت خوزستان با موفقیت مسیر ۴۰ کیلومتر را طی کرد و جواز ورود به مسابقات ۶۰ کیلومتر را در یافت کرد.
رئیس هیئت سشوارکاری استان ضمن تشکر از هیئت سوارکاری گچساران و تیم اعضای به این رقابت‌ها بیان داشت:
سوار کاران تیم استقامت گچساران به نمایندگی از استان در این مسابقات، نسرین یوسفی با اسب توماج هاشمی، ریحانه بارانی با اسب سزار بارانی، ادیب صادقی با اسب قیصرو سامان مردانی با اسب ماهورحضور داشتند.
کرمی ادامه داد: یعقوب غمخور بعنوان مربی و وحید پورهاشمی بعنوان سرپرست تیم را همراهی کردند.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269193/IMG_5040.JPGارتقای جایگاه ورزش بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور /عدم توجه و حمایت والدین به حضور بانوان در میادین ورزشی
معاون توسعه ورزش و جوانان استان از ارتقای جایگاه ورزش بانوان استان در کشور خبر داد و گفت: عدم توجه و حمایت والدین به حضور بانوان در میادین و مسابقات ورزشی، عامل رکود ورزش بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد شده است.
معاون توسعه ورزش استان کهگیلیوه وبویراحمد از ارتقای ورزش بانوان و عدم حمایت والدین در حضور بانوان در میادین ورزشی خبر داد.
احمد حکمتی اصل معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد که در نشست شورای ورزش بانوان منطقه ۲ سخن می‌گفت بیان داشت: نقش بانوان در ارتقای ورزش استان و کشور مهم است و می‌بایست با حمایت جایگاه بانوان در ورزش کشور و استان‌ها ارتقاءیابد.
حکمتی اصل عدم تجهیزات، مدیریت و عدم آگاهی خانواده هاگاهی را سه عامل مهم در رکود ورزش بانوان ذکر کرد و افزود: خوشبختانه در طی سال گذشته شاید رشد و ارتقای ورزش بانوان استان در کشور بودیم.
معاون توسعه ورزش استان به نقش خانواده و والدین در توسعه و ارتقای ورزش بانوان اشاره و از عدم حمایت و توجه و ممانعت تعدادی از والدین و خانواده‌ها برای حضور بانوان در میادین ورزشی انتقاد کرد.
این مقام مسئول در ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از عدم حمایت مالی و نبود اسپانسر در ورزش بانوان استان خبر داد و خواستار حمایت رسانه‌ها و مطبوعات از ورزش بانوان شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269226/photo_2017-12-18_11-34-45.jpgدرخشش دو رزمی کار کهگیلویه وبویراحمد در توریمنت بین المللی جام خلیج فارس در تهران
دو ورزشکار رزمی استان کهگیلویه بویراحمد به مقام سوم و مدال برنز توریمنت فول کنتاکت آقایان جام خلیج همیشه فارس دست یافتند.
درخشش دو رزمی کار استان کهگیلویه وبویراحمد در رقابت‌های فول کنتاکت بین المللی جام خلیج فارس در تهران
در جریان توریمنت بین المللی فول کنتاکت جام خلیج فارس که طی روزهای ۲۳ لغایت ۲۴ آذرماه به میزبانی تهران و با حضور کشورهای روسیه، ژاپن، آذربایجان، افغانستان، تاجکیستان و ایران و در بخش کاتا و مبارزه در سالن شهید معتمدی کارگران تهران و در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد، رحمت الله روانگرد در وزن ۵۷-کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و علی روپوش در وزن ۷۰+کیلوگرم رده سنی جوانان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این رقابت‌ها شدند.
رحمت الله روانگرد با کسب مقام سوم و مدال برنز در این رقابت‌ها، سهمیه رقابت‌های جهانی که به میزبانی کشور ژاپن برگزار خواهد شد را کسب کرد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269303/photo_2017-12-18_17-37-43.jpgتعامل دو دستگاه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان/ توجه و ارتقای ورزش بانوان در شهرستان بویراحمد
رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد در نشست شورای ورزش بانوان منطقه دو کشور که به میزبانی یاسوج برگزار شد، از تعامل دو دستگاه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان در جهت رشد و شکوفایی ورزش بانوان خبر داد و گفت: خوشبختانه نگاه ویژه به ورزش بانوان در سال گذشته، زمینه ساز رشد و ارتقای ورزش بانوان در شهرستان و استان شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد از تعامل دو دستگاه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان خبر داد.
اسماعیل رحیمی زاده رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بویراحمد درنشست شورای ورزش بانوان منطقه دو کشور ضمن ابراز خرسندی از برگزاری و میزبانی این نشست در شهر یاسوج گفت: شهرستان بویراحمد بعنوان پایلوت ورزش بانوان در استان می‌باشد و این شهرستان دارای بیشتر بانوان عضو تیم‌های ملی را داراست.
رحیمی زاده ضمن تشکر از همکاری آموزش و پرورش در واگذاری خوابگاه و سالن برای میزبانی مسابقات کشوری و استانی بیان داشت: شهر یاسوج با توجه به امکانات موجود و توسعه زیر ساخت‌ها شرایط برگزاری و میزبانی مسابقات کشوری را داراست و در این زمینه خوشبختنانه هیچ مشکلی نداریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد از حمایت ورزش و جوانان شهرستان از قهرمانان و ملی پوش ورزش بانوان خبر داد و تصریح کرد: وجود قهرمانان و ملی پوشان در رشته‌های مختلف همچون جودو، دوومیدانی، سه گانه، اسکیت، رشته‌های رزمی در شهرستان بویراحمد زمینه ساز رشد و ارتقای ورزش شهرستان بویراحمد شده و امیدواریم با حمایت مسئولین استانی و کشوری شاهد ارتقای ورزش استان و شهرستان باشیم.
این مقام مسئول ازبرگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان و اعزام تیم‌ها به رقابت‌های استانی و کشوری خبر داد و ضمن تشکر از نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیر ساخت‌های عمرانی، خواستار حمایت همه دستگاه‌ها از ورزش استان و شهرستان بویراحمد شد و اظهار امیدواری کرد با حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و تلاش همه کارکنان و روسای هیئت‌ها، ورزش کهگیلویه وبویراحمد به جایگاه اصلی خود در کشوربرسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1