تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۳۰۰۸۶۰

تنش و اختلاف در ورزش نفت و گاز گچساران را تأیید نمی‌کنم، فقط اختلاف سلیقه‌ است (+تصاویر)

۹
۰
کبنا ؛ 
نشست خبری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران، روئسای امور ورزش، هیأت های ورزشی، سرپرستان و مربیان تیم‌های قهرمانی با اصحاب رسانه شهرستان در مجموعه ورزشی آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  برگزارشد.
به گزارش کبنااسپورت از گچساران، فرهاد جعفری در این نشست اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر که در نیم فصل بیشتر رشته‌های قهرمانی به سر می‌بریم باید اعلام کنیم  تیم‌های نفت و گاز در تمامی رده‌ها و رشته‌ها نتایج درخشانی را کسب کرده‌اند.
جعفری افزود: این نتایج درخشان حاصل زحمات این عزیزان و همدلی مسئوولان باشگاه است که امیدوارم این روند در ادامه فصل نیز ادامه داشته باشد.
وی عنوان کرد: ورزش یکی از ارکان اصلی وزارتخانه‌ها است و تا جایی که مقام عالی وزارت تا مدیر عامل محترم شرکت بهره برداری به اهمیت آن اذعان و همیشه به ورزش کارکنان و خانواده‌های آنان تاکید دارند.
جعفری تصریح کرد: ورزش همگانی در این شرکت می‌بایست مورد اهمیت باشد و مدیران به عنوان یک رکن اصلی به آن نگاه می‌کنند و کارکنان و خانواده‌های آنان را به ورزش تشویق می‌کنند که نمونه بارز آن برگزاری المپیادهای داخلی و سراسری وزارت نفت در بخش‌های مختلف همچون کارکنان، فرزندان، پیشکسوتان و جانبازان است.
وی در ادامه به نقش ورزش در سلامت و نشاط کارکنان و خانواد های آنان که در پی آن این نشاط و سلامت، نقش کلیدی در بهره وری و تولید و پیشرفت کار در نفت اشاره کرد.
مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: توجه به ورزش همگانی در این شرکت از رده‌های پایه یکی از اولویت‌های اصلی به شمار می‌رود که برای پرورش نسل آینده نقش اساسی دارد.
جعفری گفت: نام نفت با ورزش استان عجین شده و به جرأت می‌توان گفت که نفت در موفقیت‌های ورزش داخلی و بین المللی تأثیر بسزایی داشته است و اگر روزی نام خود را از همن‌شینی با ورزش کنار بگذارد چه بسا که ورزش استان دچار مشکلات زیادی شود.
مدیر عامل باشگاه نفت و گاز تاکید کرد: توجه به ورزش همگانی در کشور از رده پایه تا بزرگسالان (شامل ورزش نفت که بخشی از جامعه است) یکی از اولویت‌های اصلی به شمار می‌رود که برای پرورش نسل آینده ورزش، نقش اساسی دارد.
وی ادامه داد: در این بین شهرهای کمتر توسعه یافته و البته پر استعداد به لحاظ داشتن ورزشکاران با استعداد، به توجه بیشتری برای معرفی به سطح بالای رشته‌های مختلف ورزشی در استان نیاز دارند.
جعفری خاطرنشان کرد: ورزش نفت و گاز گچساران از سال‌های گذشته تا کنون، همواره در خط مقدم ورزش استان در دو بحث قهرمانی و همگانی بوده است که در این میان به شناسایی استعدادهای نفتی و بومی اهتمام ویژه داشته است.
مدیر عامل باشگاه نفت و گاز اظهار کرد: با توجه به رشد و توسعه ورزش همگانی و نیز قهرمانی، باشگاه نفت و گاز گچساران همواره در زمینه مسئوولیت های اجتماعی در مناطق نفت‌خیز و محروم پیشگام بوده و از رشته‌های ورزشی که پتانسیل نیروی انسانی در آن منطقه بیشتر بوده حمایت کرده است.
وی افزود: همچنین در خصوص رشد و توسعه رشته‌های پایه در گذشته و فصل جار، اقداماتی صورت گرفته است. به طور مثال در رشته فوتبال توانسته با بهره گیری از توان فرزندان نفتی و نیز با توجه به بومی پروری، خلأ پیش آمده در فوتبال نوجوانان تا بزرگسالان را با احیای تیم‌های جوانان و امید در سطح لیگ استان، تا حدود زیادی برطرف کند.
جعفری عنوان کرد: حضور ۱۸ تیم در رده قهرمانی در لیگ‌های مختلف برتر و دسته‌های پائین موجب شده که ورزشکاران زیادی تحت پوشش نام نفت قرار بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: حضور بانوان برای نخستین بار در رشته‌های والیبال و بسکتبال لیگ خوزستان و همچنین حضور تیم کشتی فرنگی در لیگ خوزستان و قهرمانی تیم فوتبال جوانان و امید در لیگ استان بخشی از اقدامات صورت گرفته در شش ماهه اول این شرکت است.
مدیر عامل باشگاه نفت و گاز گچساران در ادامه این نشست در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود چند دستگی و اختلاف در ورزش نفت و گاز گفت: وجود تنش، چند دستگی و اختلافات در بین متولیان ورزش نفت و گاز گچساران را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم و بعضاً در مواردی دراین حوزه اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد که آن هم در یک مجموعه بزرگی همچون نفت امری عادی تلقی می‌شود که درحال حاضر نیز همدلی بسیارخوبی در این مجموعه حاکم است و همه عزیزان به دنبال موفقیت تیم‌هایشان هستند.
وی با اشاره به نقش هواداران درموفقیت تیم‌های ورزشی اظهارکرد: کانون هواداران به عنوان یار دوازدهم ورزش نفت و گازگچساران است که با غیرتی مثال زدنی و در سرما و گرما همواره درکنار تیم‌های ورزشی حضوری مؤثر داشته اندو نقش این عزیزان در خصوص موفقیت تیم‌های ورزشی غیرقابل انکار است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفتی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای جعفری بهتر بود بگویی
نام ابوالحسن غلامی و محمد حبیبی با ورزش نفت عجین شده است،درود بر این دو عزیز که محبوب دلها هستند
زاگرس
مرد باش و بدون ترس بگو که عنبریان را اوردی که امور ورزش را بدی بهش ت.
گازی
Iran, Islamic Republic of
جناب نفتی صحبت ات را کامل بیان کن که این نام با بار منفی عجین شده یا بار مثبت؟؟؟
خامی سرافراز
Iran, Islamic Republic of
جناب زاگرس اگر یک مرد شجاع در نفت گچساران باشد بدون شک فرهاد جعفری است.

دوران مرموزگری و دور زدن تمام شده.فضای ورزش نفت باید تغییر کند.این خواسته مدیران ، کارکنان نفت و مردم گچساران است.
سرما
Iran, Islamic Republic of
مهندس جعفری یک انسان باشخصیت و راستگوست. آدمهای دروغگو در جامعه جایی ندارند.
پیشکسوت
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که آقای جعفری آمده با نگاه ویژه به ورزش پایه و حمایت از نیروهای بومی شاهد شکوفایی و نتایج درخشان در ورزش نفت و گاز گچساران بوده ایم.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
جناب عنبریان لیاقتش خیلی بیش از امور ورزش نفت هستش
حسادت رو کنار بزارید و از استعداد و پتانسیل جوانان بومی شهرستان باید نهایت استفاده رو کرد
پست ها موندنی نیستن نام نیک و اعمال ما هستن که ماندنیست
قرارم نیست کسانی که منفعتی برای ورزش شهر و نفت ندارن مادام العمر روی کرسی مدیریت جا خوش کنند
ایثارگری از باوی
Spain
......... تو از ورزش چه می دانی که اظهار نظر می کنی
بی طرف
خدایا تا کی باید اثیر ....... رییس امور ورزش باشیم چرا باید ۳ نفر مربی شنا برای رده های مختلف سنی جذب شود که هرکدامشان ماهانه حقوقی بالغ بر ۳ میلیون دریافت میکنند ولی از سایر مربیانی که بیکار هستند و هیچ گونه حقوقی از هیچ نهادی دریافت نمیکنند استفاده نشود،آخه چرا اقای حبیبی حاضر نیست قبول کند مه قدرت ریاست امور ورزش را ندارد،خداوکیلی در این مدت ریاست چه قدمی در راه این جوانان بیکار برداشت فقط عشق همراهی تیم های مختلف به کشورها رو داره یا هند یا دبی یا بحرین یا. بابا بیخیال شو دیگه کارو بده کاردان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1