تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۳۰۰۷۱۵

طرح جنگلانه در منطقه «شلالدان باشت» اجرا شد / فراخون منابع طبیعی برای مقابله با قاچاق چوب (+ تصاویر)

۶
۰
کبنا ؛با حضور فرماندار ومسولان شهرستان باشت طرح کاشت جنگلانه با کاشت بادام، بلوط و نهال کنار در عرصه گردشگری شلال دان اجرا شد.
به گزارش کبنا از باشت سامان گرجی، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری  شهرستان باشت در حاشیه این طرح اظهار داشت: این برنامه با همکاری فرماندار، بخشداران، ادارت و گروه سبزگامان شهرستان باشت و به همت اداره منابع طبیعی شهرستان در سطح قریب به ۵ هکتار از عرصه منطقه گردشگری شلال دان برگزار خواهد شد.
وی از بسیج سازندگی سپاه ناحیه باشت به جهت همکاری در تولید و کاشت این نهال ها تشکر کرد و ادامه داد: در زمینه نگهداریث از این عرصه نیز گروه سبز گامان شهرستان گچساران ما را یاری خواهند داد.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشت گفت: با همکاری مردم و دامداران منطقه خوشبختانه ۹۰ درصد نهال های کشت شده در سال گذشته سبز شده که جای تقدیر و تشکر دارد.
گرجی با درخواست از مردم در جهت حفظ و صیانت از مناطق گردشگری و مخصوصاً منطقه گردشگری شلال دان، ابراز داشت: مهم ترین موضوع که همکاری مردم را می طلبد بحث قاچاق چوب توسط افراد سودجو است که در این زمینه مردم می توانند یاریگر ما باشند تا بتوانیم با افراد سودجو برخورد قاطعی داشته باشیم.
خبر فتح الله پوران پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمود
Iran, Islamic Republic of
چرا فقط در گردنه شلالدون نهال کاشته میشود.بقیه مناطق گچساران جرا کاشته نمشود.مثلا منطقه خیراباد؟؟؟؟؟؟؟
حق
Iran, Islamic Republic of
سلام عرض میکنم خدمت همه عزیزان اما برادران بجای شعار بیایید عمل کنیم در طول این سالها کدام طرح بلوط کاری شما به ثمر نشسته است مثال بزنید در طول این ۳۹ سال انقلاب ای کاش برادر مهربان اقای گرجی میتوانست فقط از درختان فعلی محافظت میکرد تا سال به سال نابود نمیشدند و یک اقایی در منصوراباد شب وروز به جان این درختها افتاده ودارد نابود میکند وبارها گزارش داده شد اما متاسفانه اقدامی صورت نگرفت .
ساغر
Iran, Islamic Republic of
کاش بجای این فیلم بازی کردنها جلوی تخریب و تجاوز به عرصه های منابع طبیعی از جمله ترانزیت ذغال و چوب به دیلم وگناوه که ۹۰درصدش از باشت هست را می گرفتید.
ساغر
Iran, Islamic Republic of
آخ از بخت منابع طبیعی که خودشان هم میدانن این فقط .
طبیعت
اگه تونستین یه دونه درخت بلوط بکارین و بزرگش کنید آدمای سختی هستین . خیلی راحت بلند میشید و درختهای بلوط هزار ساله رو زیرورو میکنید واقعا جای تاسف داره .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با کت و شلوار رفتن دارن بلوط میکارن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1