تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۰۰۶۵۱

سیاست یک بام و دو هوا فرماندار کهگیلویه در برخورد با «ایلامی» / تناقض‌گویی یا صداقت؟

۱۱
۰
کبنا ؛۲۴ آذرماه فرماندار کهگیلویه در حضور دبیرکل مجمع خیرین سلامت از تعطیلی پروژه‌های بهداشت و درمان گلایه می‌کند ولی در کمتر از ۲۴ ساعت حرف خود را پس می‌گیرد و می‌گوید هدفم از طرح این موضوع جذب اعتبار بود.
به گزارش کبنا، عصر روز ۲۴ آذرماه نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با حضور شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در این نشست علی پوزش نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه از تعطیلی پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان خبر می‌دهد.
در این نشست پوزش می‌گوید: تمامی پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در دوره مدیریت اورنگ ایلامی تعطیل شده و دست به دامن دبیرکل مجمع خیرین سلامت برای تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها می‌شود.
شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت در پاسخ به علی پوزش می‌گوید: مجمع خیرین سلامت کارش جذب خیر بوده ودر هزینه کرد نقشی ندارد زیرا در نهایت شخص خیر تصمیم می‌گیرد پولش را کجا هزینه کند ولی به شماها قول می‌دهم داد و فریادتان را به گوش وزیر بهداشت برسانم که حاضرین در نشست نیز خطاب به شهریاری می‌گویند در داد زدن از فقر و نداری مردم و مسئولان شهرستان ید طولانی دارند.
اما در کمتر از ۲۴ ساعت از ابراز نگرانی نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزیر بهداشت به همراه مسئولان استانی عازم شهرستان کهگیلویه می‌شود تا از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید کند که در حاشیه بازدید معاون وزیر ، اقای فرماندار از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اعلام رضایت می‌کند.
تسنیم نوشت؛ نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه در پاسخ به سووالی که چگونه دیروز از تعطیلی پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان ابراز نگرانی کردید ولی امروز رضایت دارند مگر در ۲۴ ساعت گذشته چه اتفاق مهمی رخ داده است؟، افزود: واقعیت امر هدفم از گلایه دیروز گرفتن اعتبار از دبیرکل مجمع خیرین سلامت بود.
علی پوزش با تاکید بر اینکه در مجموع برآیند عملکرد دانشگاه علوم پزشکی راضی کننده است ادامه داد: نگرانی من این بوده که کسی از عملکرد دولت و کارهای انجام شده در این چند سال دفاع نمی‌کند.
وی پروژه‌های عمرانی شهرستان کهگیلویه را فعال دانست و گفت: در حوزه بهداشت و درمان کارهای بزرگی انجام شده است شرایطی پیش آمد که باید در مقابل دبیرکل مجمع سلامت از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان ابراز نگرانی می‌کردم.
به گزارش کبنا، به راستی چرا باید فردی که به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت در منطقه‌ای است این گونه سیاست «یک بام و دو هوا» را در پیش گیرد. آیا نباید والی حکومت اسلامی بر اساس اصل صداقت و دین مبین اسلام با مردم و سایر زمامداران حکومت اسلامی سخن بگوید و نباید برای به دست آوردن دل سایرین به هر شکلی سخن گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

کمیسیون
Netherlands
واقعا یک فرمانداری بگذارید که هر روز یه حرف نزنه!
علی
Iran, Islamic Republic of
کبنا به شدت با پوزش مشکل داری؟ یه نظر میاد دوباره کساتی که برا فرمانداری کهگیلویه دندون تیز کرده اند را میخوای سر زبون بندازی‌. بیش از یک ساله که داری تلاش میکنی بر علیه پوزش خبر منفی بزنی اما یقین بدات به کاهدان زدی چون افرادی که سایت شما دنبالش هست برا فرمانداری نمی تونند یک مدرسه را ادارا کنند
Iran, Islamic Republic of
دهدشت را . ایشون
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی مگر همه پروژه ها تعطیل نیستند این یک امری است که قابل پوشیدن و لا پوشانی نیست مگر مردم چشم و گوش و عقل ندارند که پروژه های که هر روز آنها را می بینند که هیچ پیشرفتی و فعالیتی ندارند و خودشان قضاوت می کنند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
بیچاره خواست آبروداری کنه وگرنه باید می گفت دوره مدیریت ایلامی کلا بهداشت و درمان به حالت نیمه تعطیل درآمده و پروژه های کهگلویه و بویراحمد کاملا تعطیلند.
گرامی نسب
Iran, Islamic Republic of
هر چه هم پول بیاید ا. مجموعه مربوط به امور فنی هست که به هیچ جا نرسیم .
یورد خالی
Iran, Islamic Republic of
. فراموشکاره تقصیری نداره
مهندس عمران
Iran, Islamic Republic of
همون حرف اولش درست بود نباید حرفش را پس می گرفت. همه پروژه ها توی این چند ماه ریاست جدید به تعطیلی کشیده شده اند.
منصف
Iran, Islamic Republic of
مگر پروژه ها بهداشت و درمان کهگیلویه بزرگ تعطیل نیستند ؟ اگر هستند پس کو پیشرفت کار بعد از یک سال هنوز همان درصد یکسال پیش را در پیشرفت دارند
دلسوز دهدشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای مردمی که فقط نیمه پر لیوان رو میبینند متاسفم بنده خدا هدفش فقط کمک به دهدشت بوده و بس واقعا جای قدردانی داره
اینکه کبنا فقط دنبال فرد مورد نظر خویش جهت پست فرمانداری هست حرف کاملا درست و به جایی میباشد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اینها همان کسانی هستند که شب وروز نکردند تا قوی ترین مدیر استان جناب دکتر چمن را بیرون کنند حالا باید تعریف کنند این ناسپاسها
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1