تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۰۰۶۱۵

احمدی: مخالفم، پفک‌فروشی چه ربطی با تربیت و آموزش دارد / خنده «مقدم»، حاضر جوابی استاندار / چشم گردشگری یاسوج آب مرواریده آورده

۷
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت آموزش و پرورش بنگاه داری نیست و من نمی‌دانم بیسکویت و پفک فروشی چه ارتباطی با تربیت و آموزش دارد؟.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، علی محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، با اشاره به تغییر کاربری و تجاری سازی ۱۲۰ متر از اردوگاه آموزش و پرورش استان در آبشار یاسوج، اظهار کرد: خداوند فرصت استثنایی برای صنعت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار داده است، که می‌توان با این صنعت منبع درآمد خوبی برای مردم این استان به دست آورد.

احمدی در ادامه افزود: اگر عقل جمعی بر این است که ۱۲۰ متر از اردوگاه آموزش و پرورش برای مغازه داری و فروش پفک و چیپس تغییر کاربری شود، من به این نظر احترام می‌گذارم، اما رسالت آموزش و پرورش بنگاه داری نیست. در خصوص طرح تجاری‌سازی بخشی از اردوگاه آبشار یاسوج مخالف هستم.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هر کدام از دستگاه‌هایی که در نزدیکی آبشار مجتمع دارند آن را به شهرداری واگذار کنند و به ازای آن را از شهرداری دریافت کنند.
وی افزود: یک کارگروه تخصصی با حضور معاون عمرانی استاندار و شهردار یاسوج تشکیل شده و پس از بررسی کارشناسی خروجی این بازدیدها به صورت عملیاتی در استان اجرایی می‌شود.
احمدی با بیان اینکه، زمین‌های کنار جاده آبشار یاسوج جز عرصه‌های ملی است، بیان کرد: باید در این محدوده مکان‌ها و مجتمع‌های تفریحی برای گردشگران و مردم ایجاد کرد. و یکی از آفت‌های جامعه ما این است که بانک‌ها به سمت بنگاه داری گرایش پیدا کرده‌اند و تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی نیز این رویه را در پیش گرفته‌اند.
وی در ادامه بیان کرد: وظیفه ذاتی آموزش و پرورش تربیت انسان توسعه ای است و دولت براساس قانون اساسی باید منابع لازم برای پیشبرد اهداف آموزشی را در اختیار داشته باشد تا وظیفه برون سپاری به آموزش و پرورش را در این خصوص انجام دهد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، وظیفه آموزش و پرورش تربیت انسان توسعه‌ای است، گفت: نباید محدودیت‌های آموزش و پرورش را با محدودیت‌های سایر دستگاه‌های اجرایی مقایسه کرد.
احمدی با تاکید براینکه، رفع مشکلات آموزش و پرورش از اولویت‌های دولت دوزادهم است، افزود: تلاش می‌کنیم، بودجه آموزش و پرورش در سال ۹۷ نسبت به سال‌های گذشته افزایش محسوسی داشته باشد.
 
وی تصربح کرد: اینکه بهداشت و درمان به سمت کارهای تجاری و بنگاه داری پیش برود اصلاً اقدام خوشایندی نیست و با اصالت این نهاد در تضاد است.


به گزارش کبنا، در ابتدای این نشست هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد تجاری سازی ۱۲۰ متر از اردوگاه دانش‌آموزی آبشار یاسوج را داد که نستهن مقدم توضیحاتی را پیرامون این پیشنهاد «زارع‌پور» داد.


مقدم با لبخند صحبت‌هایش را شروع کرد که استاندار به این اشاره و گفت: با خنده‌ای که آقای مقدم کرد باید شاهد موافقت ایشان باشیم.
شهردار یاسوج اما بدون مقدمه با این طرح مخالفت و اظهار کرد:  آبشار یاسوج چشم و چراغ گردشگری یاسوج است اگر قرار باشد هر دستگاهی بخواهد در زمین‌های خود در آبشار ساخت و ساز کند مالکان شخصی نیز این درخواست را خواهند داشت و آن وقت است که دیگر چیزی از آبشار باقی نمی‌ماند.

علی محمد احمدی استاندار هم با حاضر جوابی گفت: چشمی که آب مروارید آورده است.!

در ادامه این جلسه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جمع‌بندی پرداخت و گفت: نباید مشکلات و محدویت‌های آموزش و پرورش موجب شود که آن‌ها هم مثل بانک‌ها و بیمه‌ها و تأمین اجتماعی بنگاه‌داری کنند.!!
وی گفت: من مخالفم که آموزش و پرورش به سمت بنگاه‌داری برود لذا سعی شود که در ازای واگذاری اردوگاه دانش‌آموزی به شهرداری یاسوج زمینی در اختیار آن‌ها در بهترین نقطه شهر قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جواب مدیرکل آموزش و پرورش که چنین اقدامی را در راستای کمک به امر آموزش و تربیت می‌دانست اظهار کرد: من نمی‌دانم بیسکویت و پفک فروشی چه ارتباطی با تربیت و آموزش دارد؟.

 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

24
Iran, Islamic Republic of
استاندار سر گرم است خبر از وضعیت اموزش و پرورش ندارد .سیر گرسنه درک نیکنه .
اشنا
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این استاندار
واقع بین
آقای استاندار محترم پفک فروشی بهتر از فخر فروشی وپست های کار. بلکه ۹۹%مسولین که تنها ..د اینه که آموزش وپرورش خانواده بزرگ پر جمعیتی هست خود حضرتعالی اگر. اجازه دهد عضو خانواده آموزش وپرورشی این همه. زدن قلمبه سلمبه حرف زدن چه معنی دارد اگر شما پنج روز مدیر سایه باش در آموزش وپرورش اگر روز هفتم راماندی هرچه می فرمایی درست است جناب حاج زارع پور با دست خالی وفرهنگیان بسیار بزرگوار وولایی به حرمت خون شهدا وپایبندی به نظام وحرمت مدیرکل محترم آموزش همه مشکلات را تحمل می کنند شما چرا چشم و گوش . شما که بالاتر از هئیت دولت نیستید انها تشخیص دادند که با این کار بخشی از مشکلات آموزش وپرورش در اینده شاید حل شود دیگر بیشتر از این ادامه نمی دهم ان شا الله که مسولین محترم کبنا چاپ واستاندار محترم ببیند وبخواند وتامل کند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آهای جامعه فرهنگی که همچون کبک سر خود را زیر برف کرده اید اردوگاه فرهنگیان در آبشار را. جدید نظری دارد تصاحب کند قطعا مسئولین هم برای .ی بهاش همکاری میکنن بهوش باشید
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
. غلام تاجگردون است حتما تاجگردون در این قضیه سهیم است وفقط مانده ابشار را هم بخرد وبه اسم. بزند
اگاه
Iran, Islamic Republic of
استان ما که اموزش وپرورشش درامدزایی ندارد باید چیکار کنه اگر....؟جناب استاندار حاج زارع پور هنرمندانه با این وضعیت بحرانی چرخ اموزش وپرورش را می چرخاند.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مگه آموزش و پرورش کشور الان با همین پفک فروشی بنگاه داری وگرفتن پول از اولیا اداره نمی شود اقای استاندار خبر نداری که آموزش و پرورش وظیفه اصلی را رها کرده و به چنین کارهایی دل خوش کرده است .تعلیم مرد ،تربیت مرد ،فرهنگیان هم .آموزش و پرورش استان ما هم حدود یک دهه است که در .
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1