تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۰۰۵۶۴

بازدید مسئولین باشت از پروژه آبرسانی «برغون و گروس» (+تصاویر)

۰
کبنا ؛مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت به همراه فرهاد محمدی معاون فرماندار، مهرداد انبارپور، بخشدار مرکزی باشت از پروژه آبرسانی برغون وگروس بازدید کردند.
به گزارش کبنا از باشت، امین محمدی، مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت در این بازدید در توضیح پروژه آبرسانی روستاهای برغون و گروس، اظهار داشت: اعتبار این پروژه ۱۴ میلیارد ریال است که ۷میلیارد ریال آن از طریق بنیاد برکت و۷میلیارد ریال دیگر از طریق استان تامین شد.
وی عملیات اجرایی این پروژه را شامل احداث یک باب مخزن ۳۰۰مترمکعبی برشمرد و افزود: طول شبکه خط انتقال ۷/۵ کیلومتر و ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع انشعابات داخلی روستاهای برغون وگروس می باشد.
محمدی بیان داشت: به دلیل خشکسالی های اخیر و کمبود منابع آب زیرزمینی چاه آب شرب این روستا ها کم آب شده و به دلیل اینکه چاه در بین مزارع کشاورزی قرار داشت و از نظر بهداشتی احتمال آلودگی آب وجود داشت از مجتمع آبرسانی سرآبیز نسبت به تامین آب شرب این روستاها اقدام شده است.
وی با تقدیر از همکاری فرماندار باشت در جهت تسهیل در اجرای پروژه آبرسانی، گفت: با توجه به اینکه باید از بین مزارع کشاورزی نسبت به حفاری خط انتقال اقدام می شد مشکلاتی جهت اجرای پروژه وجود داشت که با هماهنگی با فرماندار و معاونت فرماندار، بخشدار مرکزی شهرستان و اعضای محترم شورای سرابیز و همکاری اهالی محترم سرابیز مشکلات برطرف و هم اکنون پروژه در حال اجرا می باشد.
مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت ابراز داشت: با اجرای این پروژه روستاهای برغون وگروس با ۱۰۰ خانوار و جمعیتی حدود ۵۵۰ نفر از آب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.
محمدی تصریح کرد: اجرای پروژه با پیگیری های دکتر تاجگردون، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، دکتر پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و فرماندار شهرستان باشت صورت گرفت.
خبر: فتح الله پوران پور

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1