تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۳۰۰۳۵۱

دهبانی‌پور تکلیف نام بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج را مشخص کرد / برگزاری اجلاسیه نماز در یاسوج

۳
۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نام‌گذاری بیمارستان ۲۸ تختخوابی یاسوج از شورای نام‌گذاری تمکین می‌کنیم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نشست  شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه یاسوج، معاون امنیتی سیاسی استانداری، فرمانده سپاه فتح استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: سامانه‌ای در وزارتخانه طراحی شده که پایگاه‌های خبری می‌توانند از طریق این سامانه مجوز رسمی اخذ کنند، که در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی از رسانه‌ها دارای مجوز از وزارتخانه هستند و برای این پایگاه‌ها هیئت منصفه مطبوعات تشکیل و در دادگستری از آنها دفاع می‌کنیم.
دهبانی‌پور افزود: برخی پایگاه‌های خبری مجوزی ندارند و اقدامی در این خصوص نکرده‌اند که برای این پایگاه‌های خبری هیئت منصفه‌ای نداریم و از آنها دفاع نمی‌کنیم. دوباره تقاضا می‌کنیم پایگاه‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برخی از پایگاه های خبری و رسانه‌های استان حرفه‌ای نیستند، گفت: دوره مقدماتی و پیشرفته خبر پوششی، تکنیک مصاحبه و اصول گزارش نویسی مطبوعات ۵ هفته در آذر و دی ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود، و در پایان به شرکت کنندگان گواهی داده می‌شود.
وی با اشاره به هفته قرآن و عترت، اظهار داشت: بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار و در این جشنواره برگزیدگان تجلیل خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته قرآن و عترت بهمن ماه سال جاری است که در این هفته برنامه‌ها و جشنواره‌های قرآنی مختلفی از جمله برگزاری تئاتر، تلاوت و ترتیل و حفظ کل در شهرستان کهگیلویه، جشنواره شعر و داستان در شهرستان گچساران، پایان نامه‌های قرآنی در بهمئی، جشنواره خوشنویسی در باشت،جشنواره عکس در لنده، جشنواره خط و نقاشی در چرام، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی تئاتر صحنه‌ای در بویراحمد  و در شهرستان دنا جشنواره آوا و نغمات آیینی پیش‌بینی شده است.
دهبانی پور با اشاره به نامگذاری بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج، گفت: شورای فرهنگ عمومی استان در رابطه با نام‌گذاری بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج هیچ مسوولیتی ندارد، و این شورا در نام‌گذاری این بیمارستان تابع شورای نام‌گذاری است و از رای شورای نام‌گذاری در نام‌گذاری نام بیمارستان تمکین می‌کنیم.
به گزارش کبنا، فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این نشست، گفت: در راستای برگزاری اجلاسیه سراسری نماز که ۳۰ آذرماه در استان هرمزگان برگزار می‌شود، اجلاسیه استانی نماز و فضای مجازی پیش از آن در یاسوج برگزار خواهد شد.
محمدی با بیان اینکه، برای گسترش معنویت در سطح جامعه باید فرهنگ نماز و نیایش تقویت و نهادینه شود، افزود: نماز یکی از ارکان سیاسی و ستون‌های بنیادین دین اسلام ومعیاری برای پذیرش سایر عبادات است و لذا باید به آن توجه همه جانبه شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اعلام آمادگی استانداری در راستای برگزاری اجلاسیه استانی نماز، بیان کرد: انتظار می‌رود، تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرائی استان به ویژه نهادهای فرهنگی در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این اجلاسیه همکاری لازم را انجام دهند.
محمدی گفت: باید راه شناخت نماز و سوق دادن جوانان به فریضه نماز را در دستور کار داشته باشیم و بتوان با جذب جوانان و نوجوانان آن‌ها را از گزند آسیب‌ها در امان نگه داریم و برگزاری چنین اجلاسیه هائی به این هدف تحقق می‌بخشد.
وی، نماز را عامل بازدارندگی از معضلات بیان کرد و گفت: مقام معظم رهبری همیشه پیش از بروز یک آفت و معضل در جامعه آن را پیش بینی می‌کند و یکی از این پیش بینی‌ها در حوزه سبک زندگی اسلامی بود که در این خصوص معیارها و راهبردهایی ابلاغ کردند.
محمدی اظهار داشت: از عملکردمان در حوزه سبک زندگی اسلامی رضایت نداریم و نتوانستیم در این زمینه اقدامات مطلوبی انجام دهیم.
به گفته معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، سایت و پوستر اجلاسیه نماز توسط حوزه فناوری استانداری طراحی و راه انداری شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیطرف
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه نام خیابان دانشگاه علوم پزشکی بنام شهید دکتر جلیل نامگذاری شده و این موضوع سبب نگرانیهایی می شود پیشنهاد می شود بنام ولی نعمتمان امام رضا (ع) موسوم گردد که باعث خشنودی همه خانواده های معظم شهدا و مردم استان گردد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
مدتی هست که مسولین درگیر یک اسم هستند حالا میشه امیدی داشت که یتنونند بیکاری ۱۵ درصد حل کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ جای تاسف که نه باید بشینی گریه کنی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مدیر محترم سایت

چرا نظر ما را انتشار ندادی ؟
چرا از اسم جعلی۲۸۳ تختخوابی برای بیمارستان شهید دکتر جلیل استفاده نموده ای ؟؟؟!!!!

این کار شما خلاف قانون بوده و در مراجع ذیصلاح قانونی میبایستی پاسخگو باشی ؟
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1