تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۰۰۳۴۷

رانت، اختلاف، «حاج عدل» و «زارع‌پور»

۴۴
۰
کبنا ؛دیدار «حاج عدل هاشمی‌پور» نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با وزیر آموزش و پرورش و انتشار محتویات آن جلسه یک ساعته حرف و حدیث‌های زیادی را به دنبال داشت. بعضی‌ها پرده از اختلاف بین «هادی زارع‌پور» و «حاج عدل هاشمی‌پور» بر می‌دارند و می‌گویند، «حاج عدل» به دنبال چینش نیروهای خود در این اداره‌کل است و عدم مخالفت «زارع‌پور» با تغییر برخی از مدیران و نیروهای خود در کهگیلویه بزرگ سبب شده تا این اختلاف نزد وزیر مطرح شود.

کانال تلگرامی «عدل هاشمی‌پور» در خصوص جلسه یک ساعته نماینده کهگیلویه بزرگ با وزیر آموزش و پرورش نوشت؛ در این دیدار یک ساعته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مشکلات فرهنگیان و دانش آموزان در شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه حوزه انتخابیه خود بخصوص در حوزه زیرساخت‌ها، سوء مدیریت‌ها و مشکلات رفاهی گزارش مفصلی ارائه کرده است.
در این کانال تلگرامی آمده بود؛ عدل هاشمی پور در این نشست از رنج و مشقت‌های فراوان به خصوص در مناطق روستایی وزیر را مطلع، و از عملکرد، پیگیری‌ها و خدمت رسانی‌های خود به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موارد مهمی را ذکر کرد که وزیر آموزش و پرورش از همت و تلاش بی نظیر حاج عدل تقدیر کرد.
همچنین نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از سیاسی کاری‌ها در حوزه آموزش به شدت انتقاد کرد و از عدم هماهنگی روسای آموزش و پرورش جهت حل مشکلات قشر زحمت کش فرهنگی و سرمایه‌های آینده یعنی دانش آموزان خبرداد.

بر اساس آنچه کانال تلگرامی «عدل هاشمی‌پور» روایت می‌کند، وزیر آموزش پرورش در این دیدار ضمن قدردانی از نماینده کهگیلویه بزرگ، از سوء مدیریت در برخی شهرستان‌ها در عدم هماهنگی‌های لازم با نماینده مردم تعجب کرد و در پاسخ به سخنان «حاج عدل» گفت: ما تمام تلاش و ظرفیت خود را برای کمک گرفتن به آموزش و پرورش بکار گرفته‌ایم و دست هرکسی که کمک کند را می‌بوسم لکن اگر مدیری این چنین در ارتباط گیری ضعیف است مشکل از خود اوست و باید این مسئله بررسی و معضلات و مشکلات چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مرتفع گردد.
آنطوری که «حاج عدل» می‌گوید؛ بطحایی وزیر آموزش و پرورش دستور داده است تا مدیرکل آموزش و پرورش به تهران فراخوانده شود و در جلسه با حضور وزیر، عدل هاشمی پور و مدیرکل در جهت رفع دغدغه‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اقدام عاجل صورت گیرد.
این اختلافات پنهانی «نماینده کهگیلویه بزرگ» و «هادی زارع‌پور» بر سر چینش نیروهای وابسته به «حاج عدل» نهایتاً به پیش وزیر برده شد و علنی شد.
بعضی از صاحب نظران در این باره می‌گویند؛ این اقدام حاج عدل به این دلیل است که از محبوبیت او در بین هوادارانش به خصوص قشر فرهنگی کاسته شده و فشارهای مختلفی از ناحیه حامیان فرهنگی‌اش به ایشان وارده شده و صبر نماینده هم به سر آمده بود و او شکایتش را در قالب ترک تحصیل دانش‌آموزان، روستای سرگچی دیشموک، نبود تجهیزات و امکانات در مدارس روستایی کهگیلویه بزرگ، سوء مدیریت‌ها و عدم هماهنگی روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و به ویژه «لطف الله فروزان» و ... پیش وزیر برد.
برای شناختن هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد لازم نیست خیلی پرس و جو کنی، همه او را می‌شناسند، به اخلاق مداری و پاک دستی، در رفتار و گفتار «زارع‌پور» عدالت را می‌توان دید، هیچ گاه او را بدون تبسم نمی‌توان دید، یکی از دوستان نقل می‌کرد؛ (قرار بود، آزمونی در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود و قبل از مراحل برگزاری این آزمون، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش مسوولان متولی آزمون مدنظر را جمع کرد و به آن‌ها گفت، بینی و بین‌الله در برگزاری آزمون بر اساس عدالت و قانون عمل کنید و لاغیر)
کشتی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این سال‌ها با آرامش و صلابت حرکت می‌کند و کسب‌ رتبه‌های برتر ممتاز کشوری این اداره کل در مسابقات مختلف هم در بعد آموزش و هم در بعد پرورش این موضوع را تائید می‌کند.

کارنامه در خشان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۹۵ و ۹۶ با ۲۲ نفر رتبه زیر ۱۰۰ و ۲۵۷ نفر رتبه زیر ۱۰۰۰ نسبت به همه سال‌های اخیر بی نظیر است.
در حوزه آموزش متوسطه و در مهارت‌های هنری رتبه‌های اول و دوم و سوم کشوری، در مهارت‌های علمی کاربردی رتبه‌های سوم و چهارم و در جشنواره‌های ویژه دبیران ۵۰ رتبه برتر کشوری به استان کهگیلویه و بویراحمد رسید که همه این موفقیت در زمان مدیریت هادی زارع پور اتفاق افتاد. معلمان و فرهنگیان در این سال‌ها، مدیریت بدون تنش و در حقیقت کلام و رفتار و گفتار اعتدال و تدبیر را دیدند.
در حوزه پرورشی در مسابقات فرهنگی و هنری ۱۹ رتبه برتر کشوری به دانش آموزان و معلمان این استان تعلق گرفت، در پرسش مهر ۱۳ رتبه برتر کشوری و در مسابقات قرآنی ۲۱ رتبه کشوری و در درس تفکر و سبک زندگی دو رتبه برتر کشوری به این استان رسید.

به گفته بعضی از کارشناسان «زارع‌پور» بدون سیاست‌بازی و جناح‌بازی و تنها بر اساس اخلاق و برنامه‌ریزی همراه با عقلانیت و تدبیر و امید توانست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه اصلی خود برساند و از آن زمان‌های پرحاشیه و سیاست‌بازی که انبارهای این اداره‌کل را برای انتخابات تخلیه می‌کردند، دور نماید.
اگر چه ما هم معتقد هستیم در کشور اسلامی با دموکراسی دینی که به رأی مردمش متکی است، زندگی می‌کنیم و باید به رأی و نظر مردم در انتخاب «عدل هاشمی‌پور» احترام گذاشت و مدیران بر اساس همان رأی مردم با نمایندگان مجلس برای انجام هر چه بهتر امور مردم هماهنگی داشته باشند، اما این هماهنگی نباید به این منزله باشد که هر نیروی «بنجلی» برای چینش مدیران به «زارع‌پور» معرفی شود. «زارع‌پور» در کنار تعلیم و تربیت درس سیاست را به خوبی پاس کرده است او همواره از حامیان اصلی سیاست‌های دولت تدبیر و امید بوده و هست. تیم مدیریتی «زارع‌پور» در آموزش و پرورش استان یکی از قوی‌ترین تیم‌های مدیریتی این سال‌ها است، اردشیر یاری در کنار «زارع‌پور» به خوبی توانست نقش کاپیتانی این تیم را بازی کند و او نیز هماهنگ کننده خوب، و مدیر لایقی نشان داده است.
از طرفی «لطف‌الله فروزان‌ها» مدیران توانمند و قوی هستند و اگر قرار است که گردش نخبگان صورت بگیرد باید افرادی در چارچوب و با رعایت قوانین خاص خودش انجام بگیرد. و کشیدن اختلافات تا مرز وزیر شاید کار چندان زیبنده‌ای نباشد.
با همه این شرایط نمی‌توان پیگیری‌های نماینده کهگیلویه بزرگ را برای رفع مشکلات آموزشی حوزه انتخابیه‌اش نادیده گرفت، لذا همدلی، تعامل و هماهنگی و جلسات کارشناسی هر چه بهتر مدیران و مسوولان می‌تواند، گره‌ها را از هم باز کند. نه با رانت فشار ...
نام شما

آدرس ايميل شما

پاسخگو
Iran, Islamic Republic of
اگر از حامیان دولت تدبیر و امید هست پس چرا همه نیروهای اداره کل احمدی نژادی هستن ???
محمدی
Iran, Islamic Republic of
ازاین که بعضی ازمدیران ضعیف هستند شکی نیست.ولی نبایدنیروهای جایگزین ازجانب نماینده انتخاب شوند. نماینده ای که بادولت همگام نیست نیرویش هم همگام بامدیرکل نمی شود. امانیازبه تعویض برخی مدیران هست.
فرهنگی
پس اینطوری که سایت محترم تعریف از اقای زارع پور میکنه آموزش وپرورش استان شده گلستان وما نمیدونیم وهمه مردم این استان واقعیت را نمیگن!!!
-نماینده کهگیلویه به قول خودمون لرها رفته بود خش دربی وزیر!
-چند ما پیش دستور وزیر که مستقیما وارد کارزار شده بود بخاطر ضعف مدیریت در آموزش وپرورش بخاطر ترک تحصیل آن عده دانش اموز هم استانی.
-این همه بی نظمی.در آموزش وپرورش بویراحمد وتعویض چهار رییس در طول چهار سال ضعف ما بوده نه ضعف مدیرکل!!!
-اون همه غوغا وسر صدای فرهنگیان مناطق در سطح استان بخاطر ضعف مدیریت سایت کبنا بوده نه آقای زارع پور!!!!
-این همه نگرانی های نمایندگان اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی استان از عملکرد آموزش وپرورش بخاطر ضعف و.ی ادراه بوده نه شخص مدیر کل !!!!
این همه نگرانی وناراحتی فرهنگیان از عملکرد نامطلوب مدیر کل ومعاونین ایشان در اداره. در امورات زیر سازی بوده نه شخص مدیر کل آموزش وپرورش!!!!!

وهزاران موارد دیگر ...پس سایت محترم به لبخند ها زیاد اعتماد نکن !!!!!!
باوی
آقای . رو هم اسم میبردی گناه داره
قصیرالکلام
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا . بخاطر حفظ خویش چقدر بفرهنگیان خوبی را.
كارگر
Iran, Islamic Republic of
درودبرمدیرشجاع ومتدین جناب زارع پوردلیل نمیشه چون فلان شخص هماهنگ باحاج عدل است وبه رئیسی رای دادبیادرئیس اداره بشه اینطورکه بدتره بادولت هماهنگ نیست مدیرکل بایدمحکم پشت دولت تدبیروامیدبایستدوا. //علی یارمدیرکل
قصیرالکلام
Iran, Islamic Republic of
اینه از حوزه بویراحمد بپرسید که نسبت به آنجا خیلی.
دنا
Iran, Islamic Republic of
صادقانه بگوییم واقعا اگر جناب حاج زارع پور نبود آموزش و پرورش در استان بطور کلی و در بویراحمد و دنا بطور خاص به چوب حراج کشیده می شد ‌، ایشان فوق العاده دقت نموده که آموزش و پرورش از سیاست زدگی ، باند بازی و طایفه گری به دور باشد و از مشکلات آموزشی دورترین و کوچکترین روستای این استان غافل نبوده ، از محضر جناب حاج هاشمی پور هم توقع داریم شرایط اقتصادی آموزش و پرورش را در این مقطع بیش از پیش ملاحظه فرماید .
دبیردبیرستانهای چرام
Germany
اتفاقا آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در بدترین دوران تاریخی خود به سر می برد.ضعف مدیریت کاملا موج می زند.چطور زارعپور مدیری را که یک روز سابقه کار مدیریتی ندارد به عنوان مدیر آموزش وپرورش. منصوب می کند.این همه بب نظمی و.ل هست.این آمارها.چرا .حاضر نیست یک بار در بین معلمان حشضور پیدا کند.ولی شبانه در خانه افرادسیاسی هست.ه را از معلمان گرفته ومدارس دچار .
ایل سترگ بهمئی
چون به این نتیجه رسید که تدبیر و امیدی در کار نیست بلکه همون احمدی نژادی ها می تونن جهادی کارها را به پیش ببرن.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
زارع پور سیاسیت تاجگردون است و حتی از تاجگردون عمل میکنه!
. مردم کهگیلویه را ب کردن حالا میخوان همون را سر بویراحمد بیارن و از سیاست . کن پیروی پیکنن.
عدل هاشمی نماینده مردم چهار شهرستانه و زارع پور وظیفه داره منویات ایشون را روی چشم بذاره

متاسفانه تیم زارع پور از .میکنند.
چوب حق
Iran, Islamic Republic of
.تا حالا سراغ نداشته و ندارم ، آموزش و پرورش.
سعید
Iran, Islamic Republic of
خیلی مسخره است این همه تعریف و تمجید.یا اطلاع نداری از آموزش و پرورش یا هم بهت لطفی کردن که اینهنه تعریف و تمجید می کنی..
دیوید
Iran, Islamic Republic of
به زودی در چهارشهرستان تغییر ایجاد میشود.
ازادی
Romania
دوست عزیز من اصلا کاری به حاج عدل ندارم ولی اوضاع اموزش مدارس خیلی خوب نیست وضعیت اموزشی مدارس ما حال وروز خوبی ندارد بیایید کمی هم انصاف داشته باشیم اگ یه سری به مدارس بزنی متوجه خواهی شد و همه چیز را از نزدیک خواهی دید...
دبیر بازنشته
با سلام وادب واحترام ...وضع آموزش در سطح استان در چهار سال گذشته بسیار ضعیف شده ونظم خاصی در جهت بهبود در کیفیت آموزش نمی بینیم و وقت خداحافظی مدیر کل محترم خیلی خیلی دیر شد .باتشگر گچ خورده سی سال تدریس در آموزش وپرورش استان
فرهگی زحمت کش
Iran, Islamic Republic of
اگه دنبال حل مشکلات فرهنگیان قشر زحمت کش هستید باید از طریق مجلس ودفاع ازبودجه اموزش وپرورش و حمایت از ان پی گیری کنید نه سهم خواهی تا مشکلات این قشر زحمت کش بر طرف بشه روسا چطور می توانند مشکلات را بر طرف کنند این شما هستید که باید در مجلس داد این کمودها را بزنید و بودجه بیشتری اختصاص دهید چرا یکنید هر ادم عوامی هم متوجه حرفهای شما میشود که دنبال مشکلات هستید نه مشکلات فرهنگیان که با این کارت مشکلات خودت را هم بیشتر میکنید ایا تا کنون یک بار از کمبودهای اموزش وپرورش در مجلس چیزی گفتید حیف است که در خصوص اقای زارع پور مدیری اخلاق مدار شایسته و دلسوز محبوب این جور قضاوت میکنید
مالامال
Iran, Islamic Republic of
زارع‌پور» بدون سیاست‌بازی و جناح‌بازی و تنها بر اساس اخلاق و برنامه‌ریزی همراه با عقلانیت و تدبیر و امید توانست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه اصلی خود برساند و از آن زمان‌های پرحاشیه و سیاست‌بازی که. این اداره‌کل را برای . می‌کردند، دور نماید.!!!!!!!!!!!!!! این جمله. از عدالت محوری!!!!!!!!!!!!!!!!!
98
Iran, Islamic Republic of
لطف‌الله فروزان‌ها» مدیران توانمند و قوی هستند و اگر قرار است که گردش نخبگان صورت بگیرد باید افرادی در چارچوب و با رعایت قوانین خاص خودش انجام بگیرد.
دوست عزیز طی سالیان گذشته این تیم که مدافع ان هستی از هر نظر ضعیف ترین تیم اموزش و پرورش بوده که واقعا قابل دفاع نیست!!!!!!!!!!!!
وقتی این نامها را به عنوان مدیر قوی و نخبه نام می برید متاسفانه نشان میدهد که شما کاملا مغرضانه و بدون حتی اطلاع این مطلب را نوشتید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی زارع پور انسان شایسته ای است و با معلمانش هم بسیار خوش بر خورده یاد اقای طاهری مدیر کل فبلی هم بخیر خیلی پاکدست و مهربان بود
درود
Iran, Islamic Republic of
یکی از .که در کارنامه حاج زارع پور مدیر کل محبوب وجود دارد. آموزش ومرورش کهگیلویه بزرگ هست .این را خودشان میدانند اما چرا هیچ اقدامی نمیکنند را جای سوال هست .در رشد درصد ومیانگین قبولی آموزش وپرورش در زمینه آموزش وپرورش ومسابقات فرهنگی هنری جای تردیدی نیست اما چرا .چرا حاج زارع پور که اخلاق مدار هست .فکری به حال آموزش وپرورش . کهگیلویه بزرگ نمیکند .
انصاف خوب هست بیایید ببینید چطور خیلی از مدارس مشاور ندارند .اما معلمان در رشته مشاوره معاون فنی شدن که الف بای کامپیوتر را بلد نیستند .بیایید مدارس را ببینید بپرسید .وضعیت آموزش وپرورش کهگیلویه را در مدارس خاص بررسی کنید
مدیر محترم سایت کبنا نیوز انصاف داشته باشید .وضعیت آموزش وپرورش اصلا خوب نیست .فرزندان بی گناه این شهرستان در معرض ا
ند .ما کاری به حاج عدل هاشمی نداریم به آقای زارع پور هم همین طور ولی به حق والنصاف فروزان ودشتیان د .از نیروهای حاج عدل نه ولی این همه مدیر توانمند هست حاج زارع پور یکی دیگه را براش ابلاغ بزنن .به خدا دنیا ارزش نداره .آقای فروزان فردی سالم هست وتلاش گر ولی در این حوزه کاری .حواستان به نوشته ها وخبر هایتان باشد .چیزی ننویسید که حتی حق یک نفر ضایع شود .
آرزوی سلامتی برای حاج زارع پور وآقای یاری.اما واقعا یه فکری کنند
موسوی نژاد
Romania
. به جان خودت ول . موحده حد حد حد
فرهنگی آشنا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا قوی ترین مدیرکل تمامی دوران درآ.پ استان حاج زارع پورهست...ودرکهگیلویه هم مدیریت سیدلطف الله فروزان...بایدانصاف داشت،باچه شرایط مالی آموزش وپرورش اداره می شود...مدیریت دراین شرایط ایثارمیخواهد....
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اصلا امیدی به آموزش وپرورش استان ما وجود ندارد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نسبت به اموزش وپرورش چاروسا اقدام فوری بعمل اید
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع پور عزیز
نوري
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد شجاع اقای زارع پور
آشنا
Romania
سیدلطف الله فروزان یکی ازمدیران پرتلاش ،خاکی وخستگی ناپذیر آموزش وپرورش هست..بی انصافی محض هست بدون اطلاع وآگاهی ازوضعیت آموزش وپرورش درموردآن قضاوت یااظهارنظرکنیم..درخیلی ازفاکتورها آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه جزء سه آ.پ استان هست...قطعا مدیرکل محترم تسلیم باج خواهی وخواسته های فراقانونی وسهم خواهی عده ای نخواهدشد...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
زارع پور مدیریت آموزش و پرورش نیست واقعا من علیرغم اختلاف با آقای هاشمی پور از این حرفش خوشم اومده
شرمت الله
United States
انشاءالله که زارع پور عزیز و پاک دست سرافراز مثل همیشه خواهد بود
عالی
Romania
انگار یه جوابیه از آموزش و پرورش بود.ولی انصافا سیاسی کاری حاج زارع پور خیلی خیلی کمتر از امثال . است و الحق بسیار خوشرو.هر چند بدلیل ضعف نمایندگان دو حوزه تعدا زیادی باشتی در اداره کل مشغول شدند ولی هر کسی از هر جای این استان حق داره در اداره کل باشه و تنگ نظری در این زمینه از هر طرف قابل قبول نیست.
از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
واقعیت این است که حتی مدیر کل آقای زارع پور در روند پیشرفت آموزش نقش انچنانی ندارد تنها چیزی که آموزش را تهدید میکند این است که مدیران ما فقط دست روی قبولی ودرصد بالای قبولی میگذارند ودبیران هم در نمره دادن بالا کوتاهی نمیکنند .اگر میخواهید آموزش رشد کند این مدارس هیئت امنایی را برچینید چون نمره دانش آموزان دراین مدارس واقعی نیست .از سنجش اداره کل تقاضا میشود نمرات این مدارس مورد بررسی قرار گیرند.بین نمرات دانش آموز ضعیف وقوی تفاوت وجود ندارد نمونه آن در دبیرستان .ت است که به خاطر دادن پول و کلاس های تقویتی مدیر وبکار گیری همان دبیران در کلاس های تقویتی وبرای اولیا نمرات بالا میدهند.طوری که اکثر دانش آموزان با معدل واقعی فاصله دارندحتما بررسی کنید.
قائم
Iran, Islamic Republic of
باید واقعیت را گفت آقای فقط و فقط جناحی کار میکنه سیاسی کاری در سر لوحه کار خویش هست اگر نماینده.میرسید الان ۵ ماه از سال تحصیلی میگذره آموزش و پرورش بویر احمد و دنا ......
خدایی .....
كارگر
Iran, Islamic Republic of
جرانظرات مثبت راانعکاس نمدهیدودنبال حاشیه هستید
حسین
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزباسلام کجایی دنیاتابحال اینجوریی بوده که در سه ماهه اول سال ۱۳۹۶ازدانش اموزان دولتی ۱۰۰صدهزارتومان کمک به مدرسه بگیرن براتحویل دادن ریزنمرات نوبت اول باید۳۰سی هزارتومان بدن تاتحویلشون بدن مدرسه ب.شهرک امام حسین یاسوج اقای زارع پور کجاجواب مردم بیچاره رامیدن با این وضعیت...
حسین
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که نوشتی توانمند هست؟ ضعیف ترین مدیر در تاریخ اموزش وپرورشه..............
فریاد بی صدا
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش
.آموزشی
. پرورشی
فقط. کردن و پست دادن به یه..
Iran, Islamic Republic of
آموزش در استان. وپرورش سه سال.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دوستان واقعیت ها را هم نباید فراموش کنند که رای به آقای روحانی دولت تدبیر و امید در حوزه برادر عدل هاشمی اصول گرا بیش از دو شهرستان بزرگ گچساران و بویراحمد بوده است . حق سیاسی ایجاب می کند که گردش کار مدیریت نیروهای اصلاح طلب دهدشت و چرام و یهمئی و...هم لحاظ گردد.
عدل هاشمی ذنبال رضایت نیروهای خود است نه اصلاح و پیشرفت اموزش و پرورش به طور کلی .
چون اگر نیت ایشان حمایت از اموزش و پرورش شهرستان خود بود می بایشت چانه زنی بیشتر خود را بابت حمایت هایی از قبیل امکانات و و ساخت و ساز و وسایل آموزشی و کمک آموزشی و کمک به دانش اموزان بی بضاعت و محروم و خانه و وام بدون بهره و ....برای معلمان و مدیران و... را از وزیردر محلس پیگیر باشند.
فشار به وزیر اوردن برای انتصاب یک مدیر کاری اخلاقی نیست . اگرچه آقای زارع پور هم باید رعایت حال این برادر ارزشی را بنمایند. به هر شکل نیروهای ایشان از او انتظار دارند.
فرهنگی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
یاد آقای دکتر گنجی پور بخیر که هنوز آموزش و پرورش استان مدیر بخوبی ایشان ندیده است
باید یکی مثل دکتر گنجی پور مدیرکل بود تا مدیریت رو نشون میداد به همه
حیف حیف
معلم
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یکی مثل گنجی پور مدیرکل بود
چه دوران درخشانی در اموزش و پرورش کهگیلویه در طول دوران دولت اصلاحات داشتن
واقعا یادش بخیر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاش تمامی مدیران این مملکت کمی از اقای زارع پور یاد بگیرن عدالت رو
محمد عباسي
Iran, Islamic Republic of
انصافا در این ۴ ساله اموزش پروش متحول شده با حضور مدیرکلی بی حاشیه،ارام،با ایمان و بسیار خوشرو
سامان شجاعی
Iran, Islamic Republic of
به دور از هر باند و دسته ای جناب استاد زارع پور انسانی شایسته و کار بلد هستن ، من به شخصه چند سال در دانشگاه رشته ی حقوق شاگرد ایشون بودم ، از همه نظر انسان و مردم دار بودن خدا نگهدارش باشه ، بین افراد سیاسی همیشه اختلاف هست
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1