تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب : ۳۰۰۳۰۹

جواب «حسین‌زاده» به مطلب «میرفردی»؛ گدای سیاسی

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ 
لیلا حسین زاده
بعد از انتشار مطلبی با عنوان «عده‌ای فقط کاسب سیاسی هستند» یکی از مخاطبان به این مطلب پاسخی داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
در هفته اخیر در اعتراض به هتک حرمتی که به مقام زن توسط یک زن به بهانه حمایت از زنان در مراسم روز دانشجو، در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، انجام شد، وجیزه ای را نوشتیم و منتشر کردیم، اگرچه رشته تحصیل و تدریسمان، نقد و نویسندگی است ولی خیلی راغب به ادامه و یا رفتارهای مقابله جویانه نبوده و نیستیم، اما خواهر محترمه ای در یادداشتی در جواب به مطالب بنده، با عنوان اینکه بنده کاسب کار سیاسی هستم، نوشته و منتشر کرده است، حال به توجه به موارد زیر، قضاوت را به خوانندگان می‌سپاریم.
مقدمه: کاسب یعنی کسیکه کسب می‌کند، پس یه چیزی دارد، حالا خوب و بدش را کار نداریم، پس برچسب کاسب سیاسی در معنای ادبی و حتی اصطلاحی‌اش و حتی سیاسی‌اش، برای کسی که معنا را متوجه باشد، چندان چندش آور نیست، اما احتمال می‌دهم منظور نویسنده، کاسب کار سیاسی باشد، یعنی کسیکه باسیاست بازی و سیاسی کار می‌خواهد به نوایی برسد و یا هرروز در یک مغازه سیاسی (حزب، ستاد، و...) مشغول است. حال در ادامه خوانندگان قضاوت کنند که چه کسی کاسبکارسیاسی است.
۱- بنده نه فعال سیاسی اصلاح طلب هستم و نه فعال سیاسی اصول گرا، اما نویسنده محترم خودش را با عنوان فعال سیاسی زنان اصلاح طلب!!؟ معرفی کرده است. البته برای هردو طیف سیاسی به میزان پایندی شان به قانون اساسی، احترام قائلم، بنده یک معلم هستم و شغلم فرهنگی است نه مدعی فعال فرهنگی، لذا در عمرم نه در ستاد انتخاباتی کسی یا کسانی رفته‌ام ونه روزانه به دنبال این و آن عکس یادگاری انداخته‌ام و نه توفیق حضور در این گونه عنوان‌های تخیلی و نه درمدح جریانی قلمفرسایی نموده‌ام.
۲-نویسنده از شروع یادداشت خود تا پایان با دشمن فرضی مجادله دارد و در پایان به گفته خودش با لفظ قاطعانه؟؟!! توهین و ناسزا می‌نویسد، جالبش ادعای اصلاح طلبی است و البته گویا نسخه جدید پسا اصلاح طلبی، از همین مدل پیروی می‌کند، در شیوه مردانه‌اش، بی سواد، به جهنم، مدل زنانش، هم پستونشین، رختشو، بی عقل
۳- اساساً چه مخرج مشترکی بین ادله نویسنده مبنی بر سخنان آقای علم الهدی و دیگران و فرمایش مقام معظم رهبری و یاداشت بنده وجود دارد، حرف من این بود که ظلم به زنان در تاریخ، بیش از آنکه علتش مردان باشند، خود زنان و امثال همین زنی هستند و خواهند بود که به دختر دانشجو می‌گوید، پستو نشین و رختشو.
۴-خدمت خانم نویسنده که اینگونه در مقام اصلاح طلبی، علیه اصول گرایی می‌گوید و به علت همین تعصب، از توهین آن خانم، چشم پوشی و حتی دفاع می‌کند، عرض کنم که تجریه حقیر و تاریخ ثابت کرده و بیشترتر هم ثابت خواهد کرد، که همواره مدعیان اصلاح طلبی و اصول گرایی که فضا را گرد و خاک می‌کنند، سروته یک کرباس‌اند، اصول گرایانی را می‌شناسم که در دانشگاه کنار ما علیه اصلاح طلبان می خروشیدندو ما باور کردیم، غافل از اینکه در همان دولت اصلاحات بور سیه گرفته بودند و بلافاصله شاغل شدند و اتفاقاً اصول گرایان که آمدند باز یکه تاز میدان و شدند و در قدرت ماندند و اکنون هم هستند و در یک ستاد شام، در یک منزل ناهار و در محفلی دیگر صبحانه میهمان هستند، تا الان کدام اصلاح طلب را سراغ دارید که در حکومت اصول گرایان از قدرت استعفا داده باشد و بالعکس
۵-هرگز راغب به مقابله جویی رسانه ای نیستم و دوست دارم بدون دغدغه در کنار دانش آموزانی باشم که به شدت قربانی همین سیاست بازی‌های دولتمردان شده‌اند، اما با توجه به اینکه نویسنده محترم در الگوبرداری از برخی بزرگان جریان متبوعش در حوزه زنان، قاطعانه ما را کاسب سیاسی و تلویحاً بی دین معرفی کرده است، بنده عرض می‌کنم که با توجه به تحلیل ناقصتان از موضوع اصلی و عدم بکارگیری درست واژه کاسب سیاسی و عدم شناخت حقیر، به نظر می‌رسد، بیش از آنکه بازیگر سیاسی باشید، گدای سیاسی باشید، انشالا که هرگز چنین مباد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بی نام و نشان
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگه من جای خانم میرفردی بودم دیگه تا آخر عمرم اسم سیاست، اصلاح طلب و اینا را نمی آوردم. یعنی ذهن خودمو یه جوری درگیر مسایل روزمره ام می کردم که حتی یه نقطه جای خالی تو ذهنم نباشه که بخواد به سیاست فکر کنه.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا جوابیه ای قانع کنتده ای بود
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جواب منطقی و محترمانه و سوزنده بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1