تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۳
کد مطلب : ۳۰۰۲۹۹

نقدی بر کوچ انتخاباتی سید محمد موحد به خوزستان ...

۲
۰
کبنا ؛سیدمصطفی علیپور
هر چند خارج از عرف و وجدان رسانه ای است که بخواهیم هر کلاغ چل کلاغی" در فضای رسانه ای را مستقیمآ به بزرگان و رجال سیاست نسبت بدهیم لیکن به عنوان یک مخاطب از حاج سید محمد موحد این سؤال را دارم که به راستی تا چه اندازه از وضعیت عمرانی، اقتصادی، معیشتی و اجتماعی اسفناک امروز کشور و کهگیلویه بزرگ خبردار هستید که یک بار برای همیشه از روی تعهد و دلسوزی، موضع صریح و رسمی خود را مبنی بر کناره گیری همیشگی از انتخابات پارلمانی در کهگیلویه بزرگ اعلام نمی‌کنید تا حداقل آرامشی باشد بر دردهای درمان ناشدنی کهگیلویه بزرگ و مردمان چشم انتظارش.
جناب آقای موحد " چرا سکوت خود را نمی‌شکنید و یک بار برای همیشه دست و دهان نااهلان قلم را نمی‌بندید تا عده ای نااهل که خود را منتسب به جنابعالی می‌دانند. بیش از این با قلم خامی و جهالت به جو ملتهب و سیاست زده کهگیلویه فقیر، لنده دربند، بهمئی مظلوم و چرام محروم دامن نزنند.
جناب آقای موحد " قطعآ حضرتعالی استادتر و باتجربه تر از آن هستید که ندانید در وضعیت چراغ قرمز و افسار گسیخته امروز جامعه که نیاز مبرم به وحدت و آرامش الزامی است، یک تیتر و متن نامیمون مجازی و رسانه ای تا چه اندازه می‌تواند چوب لای چرخ خدمت گزاران مردم و جامعه بگذارد و توجه آن‌ها را از متن به حاشیه و از اصلی‌ات به فرعیات ببرد.
- جناب آقای موحد " قطعآ حافظه اتان آنقدر قوی هست که به یاد بیاورید درست چند صباحی پس از انتخابات اسفندماه ۱۳۹۴ تا به امروز، مکررآ و در نشستهای خودتانی بارها و بارها در تحلیل‌های مختلف، شکست در انتخابات ۱۳۹۴ را پیروزی بزرگ و بزرگ‌ترین لطف و نعمت خداوند در طول حیات خود دانسته‌اید.
فی الواقع و به گواه وضعیت امروز مملکت هیچ کتمانی بر این لطف بی همتای خداوندی در حق شما و بار سنگین امانت و آزمایش الهی که بر دوش حاج عدل هاشمی پور گذاشته شد نیست.
شکست و راه نیافتن حضرتعالی به مجلس دهم از آن حیث پیروزی بزرگ تعبیر شد، چون به خوبی میدانید و مستحضرید که نمایندگان راه یافته به مجلس دهم و علی الخصوص شخص سردار هاشمی پور در چه وضعیت متلاطم و بحرانی کلید خانه"خراب ملت و اقتصاد فلج و ویلچری کشور را تحویل گرفتند.
سایه سنگین و بی سابقه رکود، بی پولی، بیکاری، تحریم، تعطیلی کارخانه‌ها، کاهش شدید قیمت نفت و دو قطبی شدن مملکت همه و همه شرایطی بودند که دست بدست هم دادند تا بعدها بازندگان انتخابات اسفندماه ۱۳۹۴ از راه نیافتن خود به مجلس شورای اسلامی نفس راحتی بکشند و نه یک بار که هزار بار سجده شکر به جای بیاورند.
امروز به تعبیر همگان، بازندگان مجلس دهم که خود را صدالبته پیروز و قهرمانان روئین تن و دست نیافتنی دنیای سیاست می‌دانند. کسانی هستند که بست نشسته‌اند و از دور نظاره گر آزمون سخت و دشوار نمایندگان مجلس دهم با دستان خالی و تهی در خدمت به کشور و ملت هستند و از مصیبت‌های آوار  بر نمایندگان مجلس دهم به امدادهای غیبی و آسمانی در حق خود (بازندگان) یاد و تعبیر می‌کنند.
دریغا که سناتورها و قهرمانان بست نشسته دنیای سیاست یا نمی‌دانند و یا نمی‌خواهند بدانند که زمانه عوض شده است و هر چند نسبی ولیکن خرد جمعی و عقلانیت بر التماس و احساسات حاکم شده است و مردم و ملت کارنامه نمایندگان مجلس دهم را بر اساس داشته‌ها و دارایی‌های امروز قضاوت می‌کنند.
جناب آقای موحد " هر چند کاستی‌ها و نقائص فراوان‌اند.
هر چند کار از آمار و ارقام، از گفتن و نوشتن، از نخواندن و نشنیدن و از راهزنی و شبیخون گذشته است  و بیش از اینمان مجال نوشتن نیست.
ولیکن از سر حیآ و ادب و پرهیز از دامن زدن به تنش و توهین در این دستخط، به هیچ وجه قصد یا غرض پای کردن در رکاب بزرگ مردی چون جنابعالی را نداشته‌ام و نخواهم خواست که با قلمی زحمات چندین و چند ساله حضرتعالی و آنچه را که در چنته و توانتان بوده است در خدمت به منطقه محروم کهگیلویه بزرگ نادیده گرفته و زیر سئوال ببرم.
جناب آقای موحد " همگان خوب میدانیم و آگاهیم که حتی امروز عدم حضور شما در مجلس دهم چیزی از شایستگی‌های شما کم نکرده است.
فلذا در قاموس روحانیت، به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ جوانان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده. و کاملاً محروم از زیرساخت‌های نوین و بروز عمرانی، اقتصادی، ارتباطی و اجتماعی از جنابعالی تقاضامندیم با تشخیص صحیح و دلسوزانه وضعیت فعلی مردم منطقه، با حذر جستن از شیرینی صندلی سبز بهارستان. با پرهیز کردن از شایعات گاه و بی گاه تغییر مکان ستاد انتخاباتی خود از کهگیلویه به خوزستان و بالعکس و قفل زدن بر این ستاد متحرک برای ابد.
یک بار برای همیشه با پایان دادن به شایعات و جوسازی‌های تفرقه انگیز سیاسی رسانه ای. و با سپردن میدان خدمت به جوان‌ترها، تازه نفس‌ها و کاربلدترها و پشتوانه کردن و گذاشتن نفوذ و تجربیات دیرینه خود در اختیار این عزیزان و نماینده خدوم و الحق و النصاف پرتلاش و زحمت کش شهرستان‌های چهارگانه حتی الامکان قدمی خیر و بزرگ و دلسوزانه در راه خدمت به مردم فقیر و محروم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده بردارید.
پیروز و مستدام باشید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یا
Iran, Islamic Republic of
انصافا . روی موحد و بزرگواری را سفید کرد!!!!!!!!!!! و زبان انها را برای اینده دراز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اردشیر
Iran, Islamic Republic of
موحد بیدی نیست که ازاین بادها بلرزد موحد در کهگیلویه موحد شد ودر کهگیلویه می ماند چون هدفش خدمت به کهگیلویه است
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1