تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۳۰۰۰۸۸

کمک ۴۵۸ میلیون ریالی «زنان خیر» به بیماران کهگیلویه و بویراحمد / کنایه‌ معنادار به عکس‌های یادگار مسوولان با بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج

۱
۰
کبنا ؛اولین نشست شورای بانوان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان و اعضای این مجمع در سالن کنفرانس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان عصر امروز در این آئین با بیان اینکه آقای شهریاری، استان سیستان و بلوچستان را گلستان کرد، اظهار کرد: او اقدامات شایسته‌ای برای مردم خود در طول مسوولیتش انجام داده‌ است.

نیکبخت بابیان اینکه مسئولان استانی باید حوزه سلامت و درمان را مورد حمایت قرار دهند، بیان کرد: در زمان دولت احمدی‌نژاد بیمارستان ۲۸۳ تخت خوابی شهر یاسوج کلنگ زنی شد و هنوز بعد از سال‌ها و عکس‌های یادگاری این پروژه مهم افتتاح نشده است.
وی افزود: همکاری مسئولان استانی و کشوری برای تهیه تجهیزات پزشکی و جذب پزشکان متخصص درمانی ضرورت دارد.
وی بابیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان با کمبود بودجه مواجه است، گفت: بالغ‌بر ۱۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق مجمع خیرین سلامت استان در حوزه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.
نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان در ادامه گفت: باید با همکاری و تلاش سعی کنیم که خیرین کشور را به استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کنیم، تا این استان محروم را در حوزه آموزش و سلامت مورد حمایت قرار گیرد و از آقای «شهریاری» می‌خواهم که سری تکان بدهند، تا بدانیم آیا ایشان ما را کمکی خواهند کرد.

وی بیان داشت: با مشارکت زنان در مجمع خیرین سلامت کمک‌های ویژه‌ای به این مجمع شده است، که امیدوارم با حمایت نمایندگان، مسئولان استانی و کشوری برای سلامت این استان اقدامات شایسته‌تری  صورت گیرد.
زینب قربانی رئیس شورای مشارکت‌های مردمی زنان استان در این آئین گفت: با توجه به نقش‌آفرینی مؤثر زنان به‌عنوان رکن اساسی خانواده و به‌منظور مشارکت فعال‌تر زنان در عرصه‌های سلامت، بهداشت و درمان کشور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف آنان در این عرصه، شورای مشارکت‌های مردمی زنان خیرین سلامت کشور تشکیل شد.
قربانی بابیان اینکه هدف از تشکیل شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان، شناسایی، ساماندهی و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از ظرفیت ممتاز زنان استان در جهت جذب کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی است.
وی تصریح کرد: تأکید بر نقش محوری زنان به‌عنوان هدایتگران سلامت جسمی، روحی و معنوی خانواده و ترویج فرهنگ پیشگیرانه در حوزه سلامت (تأکید بر نقش محوری زنان و مادران به‌عنوان مربیان فرهنگی جامعه) و حمایت از برنامه زنان خیر در جهت جذب سرمایه‌گذاری بهینه آنان در حوزه سلامت از اهداف تشکیل این مجمع است.

وی با اشاره به اقدامات شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد، بیان داشت: ۶ جلسه اثربخش با اعضای شورای مشارکت مجمع خیرین سلامت استان برگزار و همچنین ۵ کارگروه تخصصی جهت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها و اهداف تشکیل شد.
رئیس شورای مشارکت‌های مردمی زنان بیان داشت: کارگاه آموزشی هفته دیابت در مدارس و روستاهای شهرستان بویراحمد با همکاری مرکز بهداشت شهرستان و معاونت‌های علوم پزشکی برگزار و همچنین با بانوان دارای بیماری صعب‌العلاج دیدار و گفت‌وگو شد.

وی بابیان اینکه ساخت منزل مسکونی برای خانواده ایتام در سرآبتاوه، گفت: کمک‌های نقدی و غیر نقدی به بیماران معلول جسمی و حرکتی و کمک به بیماران بی‌بضاعت و نیازمند شد.
قربانی بابیان اینکه قبر جهت خانواده بیمار نیازمند خریدار شد، تصریح کرد: بالغ‌بر ۴۵۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال برای خرید امکانات تجهیزات و برطرف کردن مشکلات معیشتی بیماران هزینه شد.
وی اظهار داشت: همچنین بالغ‌بر ۸۰ میلیارد ریال جهت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و همچنین بیش از ۴۰ میلیون ریال جهت کمک به بانوان نیازمند جمع‌آوری شد.
رئیس شورای مشارکت‌های مردمی زنان اظهار داشت: جهت برگزاری همایش تجلیل از زنان خیر سلامت در یاسوج با همکاری مجمع خیرین سلامت استان برنامه‌ریزی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

منبع اگاه
Iran, Islamic Republic of
. اینجا انجا همه جا وتو وتو پرنده سریع.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1