تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۲۹۹۹۷۹

زارعی: اگر نمی‌توانید گره‌ای را باز کنید، گره مشکلات نباشید / کارهای عام‌المنفعه بر کارهای شخصی ارجحیت داشته باشد

۴
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا گفت: باید کارهای عام‌المنفعه بر کارهای شخصی ارجحیت داشته باشد و این مسئله نیز باید با وجدان‌کاری، عمل و رفتارهای مناسب اسلامی ریل‌گذاری شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز اولین نشست شورای بانوان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان و اعضای این مجمع در سالن کنفرانس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برگزار شد.
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این آئین با اشاره به اهمیت نظام خانواده و سلامت مردم، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه در شهرستان بویراحمد وضعیت بیمارستان‌های ما و به طورکلی نظام سلامت شرایط بسیار بهتری نسبت به گذشته دارد.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه با بیان اینکه خیر بودن به این نیست که دست‌مان را توی جیب‌مان بگذاریم و بگوییم خیر بهداشت و درمان هستیم، بیان کرد: خیر بودن برای موضوع یعنی داشتن احساس وظیفه و همدردی با هم‌نوع خود است. خیر بودن یعنی اینکه برای احساس ایجاد رضایت‌مندی مردم و احساس مسوولیت داشتن نسبت به انسان‌های دیگر است.
وی افزود: اگر نمی‌توانید گره‌ای را باز کنید، گره مشکلات نباشید، باید با تعامل و رایزنی با مسوولان و خیرین فرصت‌های کمک به مردم را از دست ندهید.
این نماینده مجلس با بیان اینکه بر اساس روایات و احادیث ما خدمت به مردم و بشر و هم‌نوع فضیلت مهم اخلاقی به شمار می‌رود، افزود: در برابر مسوولیت‌های کوچک و بزرگ صادقانه تلاش کنید.
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: سلامت همواره یکی از اولویت‌های کشورهای توسعه یافته است، متأسفانه هزینه درمان و سلامت خانوارها بسیار بالا است به طوریکه درب یخچال هر خانواده‌ای را که باز می‌کنیم، شاهد انواع دارو نیز هستیم.
وی افزود: باید کارهای عام‌المنفعه بر کارهای شخصی ارجحیت داشته باشد و این مسئله نیز باید با وجدان‌کاری، عمل و رفتارهای مناسب اسلامی ریل‌گذاری شود.
زارعی گفت: مجمع خیرین سلامت تلاش‌های زیادی کرده‌اند، اما باید با شناسایی نیازهای جامعه گام‌های بیشتری در راستای سلامت و درمان مردم بردارند.
نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه نظام خانواده بر رشد و شکوفایی جامعه تاثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: همواره باید بکوشیم که نظام خانواده ما از هر گونه آسیب‌های اجتماعی ناشی از عدم سلامت جسمی، و بعضاً روحی که عمدتاً ریشه آنها در فقر است، حفظ شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه فرهنگ خیر سلامت باید در جامعه ترویج پیدا کند، اظهار داشت: آقای شهریاری نماینده مردم شریف زاهذان در مجلس یکی از مدیران و نمایندگان خوب و ارزشمند کشورمان است، او به تک تک نامه‌های مردم به دقت پاسخ می‌داد. من در صحن مجلس این توفیق را پیدا کردم که صندلی من با او کنار هم باشد و از نزدیک شاهد تلاش‌ها و خدمات صادقانه او به مردم بوده‌ام.
به گزارش کبنا، همچنین عصر امروز با حضور حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان، خانواده مهریار شریف (سرمایه‌گذار و مدیرعامل فقید کارخانه بزرگ سینره) کلینیک بیماران خاص یاسوج در بیمارستان امام سجاد(ع) کلنگ‌زنی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

زیلایی
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه خودت اصلا کار شخصی انجام نمیدی..عجب رویی داری
Iran, Islamic Republic of
تا روزی که یک عده ادم حقیر و کوته فکر توی این شهر به خودشون اجازه ی اظهار نظر میدن این شهر از بن بست خارج نمبشه ...حاج زارع عزیز زنده و پاینده باشی و همه ی ما بدانیم که دست خدا بالای همه ی دست هاست
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع قوم گرایی را به اوج خودش رسانده است مردم متوجه هستند
دانشجوی دانشگاه ازاد گچساران
Romania
تو گره باز کن که از ی خانواده دوبرادر یکی مدیر انتقال خون یکی مدیر پست میزاری
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1