تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۲۹۹۹۳۰

تشریح ویژه برنامه‌های هفته قرآن و عترت / ۸ جشنواره فرهنگی و هنری قرآنی در استان برگزار می‌شود

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد جشنواره‌های هفته قرآن و عترت را تشریح کرد.
به گزارش کبنا، رضا دهبانی پورگفت: با رایزنی‌های صورت گرفته، ویژه برنامه‌های مختلف هفته قرآن و عترت از ۲ الی۹  اسفندماه امسال برای اولین بار در این استان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: جامعه ما دینی است و ضرورت دارد مبانی قرآن، شخصیت ائمه و نگاه‌های دینی برای جامعه تبیین شود، ضمن اینکه وظیفه ارشاد اسلامی است که به این مهم بپردازد و آن را برای عموم تبیین کند.
دهبانی پور با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های هفته قرآن و عترت این فرصت را به شهرستان‌ها می‌دهد تا ظرفیت‌های مختلف قرآنی و فرهنگی خود  را شکوفا کنند، اضافه کرد: همچنین هنرمندان در عرصه‌های مختلف قرآنی درگیر کار و فعالیت خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جشنواره شعر و داستان در گچساران، پایان‌نامه‌های علوم قرآنی در بهمئی، جشنواره نمایشگاه هنرهای تجسمی و تئاتر صحنه‌ای در بویراحمد، آوا و نغمات آئینی(تواشیح و ابتهال) در دنا، خوشنویسی در باشت، عکس قرآنی در لنده، تئاتر خیابانی در دهدشت و نقاشی و نقاشی خط در چرام را از برنامه‌های اجرایی جشنواره قرآن و عترت در استان برگزار می‌شود.
وی نمایشگاه علوم قرآنی، کارگاه علمی و آموزشی، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی، اهدای ۲ هزار جلد قرآن به دستگاه‌های فرهنگی، فعالین قرآنی و مؤسسات و اختتامیه را از دیگر برنامه‌های پیش رو جشنواره اعلام کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص اعتبار مطلوب برای هفته قرآن و عترت، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های این هفته قطعاً تأثیر خوبی در فضای قرآنی استان ایجاد خواهد کرد.
دهبانی‌پور در پایان گفت: از این خبرگزاری‌ها و راسنه های مختلف خبری استان  انتظار داریم در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته قرآن و عترت ما را یاری دهند، چراکه تبلیغ کار، مخاطب را بیشتر می‌کند و باعث دلگرمی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1