تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۹۹۷۹۵

دیدار «مرجان کاووسی» با اعضای حزب اراده ملت استان کهگیلویه و بویراحمد / رحیمی‌پور: فضای نقد به رشد و بالندگی جامعه کمک خواهد کرد

۱۰
۰
کبنا ؛عضو شورای سیاست‌گذاری حزب اراده ملت ایران با اعضای این حزب در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مرجان کاووسی عصر روز (۲۱ آذرماه ۹۶) بعد از دیدار با مجمع بانوان اصلاح‌طلب در دفتر حزب اراده ملت ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر و با اعضای این حزب در استان دیدار کرد.
در این دیدار که مباحث مختلفی پیرامون مسائل حزب و کشور مطرح شد، وحید توانا، شفیع رحیمی‌پور (دبیر حزب اراده ملت ایران)، بنام، سیده زهرا حسینی، محبوبه آذرگشسب نیز حضور داشتند.
شفیع رحیمی‌پور دبیر حزب اراده ملت ایران ضمن خیرمقدم، اظهار کرد: باید از تمام احزاب سیاسی و بویژه احزاب اصلاح‌طلب در ایام روز دانشجو برای حضور در دانشگاه‌ها دعوت شوند تا دانشجویان با دیدگاه‌ها و نظرات آنها آشنا شوند.
وی اقزود: احزاب اصلاح‌طلب در انتخابات ریاست جمهوری از آقای دکتر روحانی حمایت کردند و اکنون این احزاب باید پاسخگوی سوولات جوانان و وعده‌های که آقای روحانی داده‌اند باشند.
دبیر حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه یکی از وعده‌های روحانی برداشتن فضای امنیتی حاکم بر دانشگاه‌ها بود، افزود: فضاهای امنیتی در دانشگاه‌ها باید برداشته شود و دیگری چیزی به عنوان دانشجوی ستاره دار نباید داشته باشیم.
رحیمی‌پور اضافه کرد: بدون شک در فضای آزاد و نقد کشور به رشد و بالندگی می‌رسد و دانشجویان باید در تمام زمینه‌ها به ویژه مسائلی همانند آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مطالبه‌گر و پرسشگر باشند.
وی افزود: باید جوانان ما، دانشجویان و رسانه‌های ما علت اینکه چرا ما دچار رکود، تورم و بیکاری در سطح جامعه هستیم را جویا شوند، بنا بر این باید در یک فضای آزاد و منطقی و در چارچوب نظام اسلامی این کار صورت گیرد. تا راهکارهایی برای برون رفت این مشکلات ارائه شود.
دبیر حزب اراده ملت ایران تصریح کرد: فضای نقد و بررسی مسائل مختلف کشور، قطعاً رشد و بالندگی را در تمام امورات رقم خواهد زد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

درود بر خاتمی
Iran, Islamic Republic of
کبنا چنبار این خبر رو منتشر میکنی! پول میگیری برا انتشار دوباره این خبر؟!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
. خوب میزون کرده !!
دهیاران
Iran, Islamic Republic of
### تو چکاره ای که هم در جشن های دانشجویی وهم درجلسات ادارات و هم در جلسات احزاب هرکسب از تهران می آید ودرجلسات هفتگی بعضی انجمن های اداره ارشاد وهرکس رامی خواهند در یک پستی معرفی کنند تو حضور داری،دنبال چه چیزی هستی؟
مح طلا
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی سه مرد و سه زن نشستن روی میز این هم شد نشست!!!!! خبر های خنده داری میزاری کبنا سایت با اخبار زن ها خراب نکن '
نشست گپو
Iran, Islamic Republic of
مگه نشستن (دورهمی) هم نشست محسوب میشه
اصلا خدایی چ من ای نشستل گیر ای مردم بد بخت ایا
دهیاران
Iran, Islamic Republic of
اینها که درتصویر هستند را کسی نه آنها را می شناسد و نه هیچ جایگاهی دارند وبلکه با دنبال این هستند که خودشان را باعکس گرفتن در سایت ها بزرگ کنند و دنبال .د تا از این طریق یا پستی بگیرند ویاهم بیکار هستند ومیخواهند با این روش استخدام شوند،اینها فردا که قدرت از دست گروههای اصلاح طلب رفت دوباره با اصول گرایان عکس می گیرند ودر سایت ها پخش می کنند و اینها همان. و می خواهند از این طریق خودشان بروند خودشان را باعکس گرفتن ودر سایت ها پخش کردن بزرگ کنند!
آشپز
Iran, Islamic Republic of
بابا برید غذا تون بپزین ???
دهیاران
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید ..د ودیگر حرفی ازاصلاح طلبی نزنند چون هیچ جایگاهی در بین مردم این استان ندارند چراکه اگر جایگاهی داشتند یکی از نماینده هایشان در انتخاب سال ۹۴قبول می شدند!بعدش هم افرادی که در عکس هستند حتی خودشان و خانواده های خودشان هم به اصلاح طلبان رای ندادند،اصلاح طلبان این همه جلسه می گیرند که چه کاری انجام بدهد و دنبال چه چیزهایی هستند اصلا معلوم نیست!
امیر علی جان
Iran, Islamic Republic of
کو نظرات قبلی
محمد
Iran, Islamic Republic of
جمع کتید این مسخره بازی ها را .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1