تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۲۹۹۷۲۳

دیدار بی واسطه مردم گچساران با فرمانده انتظامی استان / آخرین جزییات از حوادث اخیر در گچساران / از دستگیری سارقان طلافروشی تا علت قتل پدر و دو برادر(+تصاویر)

۷
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار مردمی که در شامگاه دیشب در مسجد صاحب الزمان(عج) گچساران برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند، امنیت از نان شب نیز واجب‌تر است، اظهار داشت: یکی از  مطالبات به حق مردم ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مالطبات حق و حقوق خود از مسئولان است ومسئوولان باید قدرت پاسخگویی در خصوص حقوق و مطالبات مردم را داشته باشند و این موضوع فرار و گریزی ندارد.
وی با اشاره به حادثه سرقت طلافروشی در خیابان بلادیان گچساران افزود: این موضوع جای نگرانی دارد که بعضی از افراد در این خصوص مسائل قومی، قبیله‌ای، ایل و تبار را مطرح کرده‌اندکه این موضوع معنی ندارد. کدام طایفه، ایل و تبار آدم بزهکار ندارد؟در بیشتر طوایف از هر طیف و گروهی که باشند افراد بزه کار وجود دارد اما این معنا ندارد، خلافکار و بزهکار باید به پای میز محاکمه بنشیند و مجازات شود.
سردار انصاری بیان کرد: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون و جان خود را اهدا کرده‌اند یک عمر با شکم گرسنه تحمل کرده‌اند، پشت خط جبهه، پشت انقلاب نظام و شهدای خود ایستادگی کرده و مقاومت کردند بنا نیست دو جوان مردم را درگیر حادثه کنند و بعد مطرح شود از فلان طایفه بوده‌اند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی مطالب منتشر شده در فضاهای مجازی تصریح کرد: فضای مجازی به فضایی بی‌درو دروازه و بی‌صاحب تبدیل شده که در آن هرکسی از سهم خود مطلب، حرف و خبری را منتشر می‌کند یا به مسئولان بد دهنی می‌کند.
سردار انصاری با اشاره به برخی مطالب منتشر شده در برخی سایت‌ها  و فضای مجازی در خصوص حوادث اخیر گفت: همان فلانی که برخی در فضای مجازی گفته‌اند چرا او کشته شده ما دوماه قبل وی را به هلاکت رساندیم و با جرات می‌گوییم او را حذف کردیم و باکسی تعارف نداریم و از کسی ترس و واهمه نداریم.
وی افزود: مأمور، پلیس، پاسدار، انقلابی، مسلمان و بسیجی نباید از کسی ترسی داشته باشد ما باید وظیفه خود را به جا آوریم اگر وظیفه خود را به جا نیاوریم باید ترس داشته باشیم.
سردار انصاری متذکر شد: کسانی که در سایت‌ها و فضای مجازی تبلیغ می‌کنند همان فرد مورد نظر که غالبا از او شناخت دارید، کسی که ۱۷ مورد بزهکاری خشن، ۵ فقره سرقت با سلاح گرم داشته و مامور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده و قبل از این مورد، ۲ نفر دیگر را مجروح کرده و حداقل ۵ سرقت مسلحانه دیگر نیز در کارنامه خود داشته، فرار از زندان و محارب و اعدامی داشته است، آیا این فرد باید نگه داشته شود، مگر با کسی تعارف داریم.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه سرقت مسلحانه طلافروشی گچساران گفت: این افراد از خانواده‌ای فقیر و بی‌بضاعت هستند، اما مگر فقر و بدبختی دلیلی برای کشتن مردم است و آیا این انصاف است با استفاده از سلاح گرم در شهر  و زادگاه خود دست به قتل دو نفر بی‌گناه بزنی؟ این افراد چه جرم و گناهی داشتند، کاسب و بازاری بودند و ارتزاق می‌کردند.
وی با اشاره به حادثه به شهادت رسیدن “عبدالخالق فرزادیان" به دست" پورسیامک "و کشته شدن او توسط نیروی انتظامی، گفت: تنها ۳ آرای  "پورسیامک" ۱۸ سال حبس داشت، ۱۴ آرای وی هنوز صادر نشده است، مردم در خصوص فضای مجازی هوشیار باشید، ما با هیچ‌شخصی دشمنی نداریم اما اگر کسی کج‌دهنی، بزهکاری، خلافکاری کند به اعتقاد و باور خودم لباس شهدا را پوشیده‌ام و در این خصوص تعارفی با کسی نداریم و اگر کسی چنین کند او را از پا در می‌آوریم.
سردار انصاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مطالب منتشر شده در سایت‌های خبری و فضای مجازی گفت: کسانی بودند که در سایت‌ها و فضای مجازی کم‌لطفی‌های در خصوص حوادث اخیر داشتند که شهروند ما را کشتند جوابگو باشید باید بگویم این افراد شهروند من نیز بودند.
وی ادامه داد: از روزی که این اتفاق برای این دو شهروند گچسارانی پیش آمد شاید به درستی آرامش نداشتیم تا به لطف خداوند و همکاران عزیز و همراهی و سربازان امام زمان(عج) موفق شدیم بدون حتی شلیک یک جریان خطرناک ۵ نفر را در این خصوص دستگیر کنیم اما ۲ نفر اصلی ماجرا همان دو برادری بودند که امروز با آنها به بازسازی صحنه قتل پرداختیم.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متاسفانه این افراد فریب خورده و اغفال شدند و با روحی تهاجمی و از روی بی‌غیرتی دو نفر از همشهریان خود را به قتل رساندند و یک خانواده، شهر و استان را داغدار کردند.
سردار انصاری ادامه داد: از روز حادثه تیم کاراگاهی را برای این پرونده انتخاب کردم و خود نیز شخصا با همراهی فرمانده انتظامی گچساران این تیم را همراهی کردم  و توانستیم از النگوی که در دستان خانمی در شیراز بود تا دلال طلافروشی که کت شلوارفروشی داشت همه را تک به تک دستگیر کردیم تا به سرنخ اصلی برسیم.
وی تصریح کرد: شب قبل از دستگیری همه افراد و مکان و خودرو سارقان شناسایی شد و صبح اول وقت آنها را با ترفند پلیسی به بیرون از شهر کشاندیم و بدون اینکه یک گلوله به مردم اصابت کند، آنها را روی پل مرزی بریم دستگیر کردیم.به هنگام دستگیری سارقان آنها در شوک این عملیات قرار گرفته بودند، آنها به شدت غافلگیر شده بودند و نمی‌دانستند چه اتفاقی افتاده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: منتظر تقدیر و تشکر هیچ شخصی نیستیم و تنها رضایت خدا، مردم و تامین امنیت برای ما مهم و باارزش است.
سردار انصاری در خصوص شایعه ارتباط قتل دوبرادر و پدر توسط جوان آبگرموی با سرقت طلافروشی در گچساران گفت: این شایعه بوده و شخصی که اقدام به قتل پدر و برادران خود کرده بود، خستگی از خانواده اش را  دلیل این اقدام عنوان کرده است.
وی افزود: این دو پرونده هیچ ارتباطی با هم ندارند و از هم مجزا هستند.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص میزان طلای سرقت شده در حادثه سرقت طلافروشی گچساران گفت: من به هیچ عنوان مقدار طلا کشف شده را ۴۵ کیلو گرم عنوان نکرده ام بلکه گفته ام مقدار قابل توجهی کشف شده است و این ادعای مالباخته است و ما قریب به ۸ کیلو طلا کشف شده را تحویل مراجع قضایی داده ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

باوي
Iran, Islamic Republic of
درود بر سه قلوهای پروپاقرص اصولگراها کا کیومرث،کا کیانوش و کا آرش قیطاسی الحق و والانصاق تنها میداندار در شهرستان میباشید.خدا قوت
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سردار سرافراز، خسته نباشید دلاور
عیسی نورمحمدی 0عکاسی جام جم)
United States
تشکر از سردار عزیز ونیروهای محترم
کارمندعلی
Iran, Islamic Republic of
درودبرسردارانصاری مقتدرکاررابرای خداوامنیت مردم انجام بده وجزازخداازهیچکس نترش
پسند
درود بر سردار بی ادعا و شجاع استان////توکلت علی الله///
علی عباس زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار انصاری عزیز و پرسنل تحت امر (منهای اندک ... )
خسته نباشید، خدا قوت.
تشکر بی پایان به خاطر زحمات شبانه روزی و فعالیت های پیچیده اطلاعاتی و جانفشانی شجاعانه.
توضیحات بسی گویا و آگاهی دادند به همشهریان.
علی خصوص که عده ای معلوم الحال دست به شیطنت زده و با شایعه پراکنی در فضای مجازی خانواده ای داغ دار و مصیبت زده را در معرض اتهام شراکت در سرقت طلافروشی قرار دادند.
باز هم تشکر از سردار دلها که با ذکاوت کلیه ی نقشه های پلید و تفرقه انگیز را در نطفه عقیم نمودند.
از خدای منان می خواهم که توفیق جهاد در راه اسلام در رکاب امام عصر (عج) را به شما عطا نماید.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام سردارکاش با فروشندگان موادمخدر هم برخورد شایسته ای میشد یادت باشه ...الان تو گچساران مواد مخدر مثل ...و.... داره توزیع می شه .از درآمدشون هم راضین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1