تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۲۹۹۶۹۷

انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در لرستان / همخوانی سپردن مسوولیت به افراد شایسته با حقوق شهروندی / نارضایتی مردم از حذف یارانه ها / چاروسا در انتظار کوپن نفت / بازسازی صحنه قتل در گچساران

۰
کبنا ؛
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد
بنیاد برکت برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد کهگیلویه و بویراحمد آمادگی همکاری دارد
قائم مقام بنیاد برکت خواستار معرفی واحدهای تولیدی مشکل‌دار و راکد کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های صنعت و کشاورزی شد و افزود: بنیاد برکت آمادگی دارد تا در چارچوب الگوی مشارکت، برای راه‌اندازی مجدد این واحدها همکاری کند.
سعید جعفری با اشاره به تفاهم‌نامه بنیاد برکت با استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: ۱۵ تا ۲۰ درص تعهدات براساس پیشرفت پروژه‌ها تا نیمه دی‌ماه امسال محقق می‌شود.
وی خواستار معرفی واحدهای تولیدی مشکل‌دار و راکد استان در حوزه‌های صنعت و کشاورزی شد و افزود: بنیاد برکت آمادگی دارد تا در چارچوب الگوی مشارکت برای راه‌اندازی مجدد این واحدها همکاری کند.
جعفری با بیان اینکه بنیاد برکت علاوه بر مدل مشارکت اسلامی بنگاه‌محور دو روش دیگر مدل آفتاب و آسمان را نیز در حوزه سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد، عنوان کرد: روش‌های آفتاب و آسمان بر اجتماع‌محوری حاکم است و مردم جوامع روستایی در آنها مدنظر قرار دارند.
قائم مقام بنیاد برکت هدف از اجرای طرح‌های مدل آفتاب و آسمان را ایجاد اشتغال خرد و پایدار در جوامع روستایی برای مردم عنوان و بیان کرد: در این طرح‌ها همه شرایط لازم جهت ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری روستاییان توسط بنیاد برکت فراهم می‌شود.
جعفری عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد باتوجه به بافت روستایی، ظرفیت‌های بهتری در زمینه سرمایه‌گذاری اجتماع‌محور دارد و می‌توان در بخش‌های بوم‌گردی گردشگری و صنایع دستی زمینه توسعه استان را در روستاها ایجاد کرد.
وی ابراز کرد: با مشارکت حوزه ریاست جمهوری، بانک پارسیان و بنیاد برکت طرح تسهیلات‌محور در دست اجرا است که در قالب این طرح، ۳۱۰ میلیارد تومان برای هر استان اختصاص می‌یابد.
قائم مقام بنیاد برکت با اشاره به اینکه طرح‌های تسهیلات‌محور برای هر واحد زیر دو میلیارد تومان است، گفت: استان‌هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد جزء هفت استان فعال در این زمینه است که امیدواریم در جذب سایر اعتبارات نیز پیشگام باشد.
 
۷ طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی در کهگیلویه و بویراحمد اجر می‌شود
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای هفت طرح بزرگ اقتصادی از سوی بنیاد برکت در مناطق محروم استان خبر داد.
مجید محنایی با قائم مقام بنیاد برکت در رابطه با تفاهم‌نامه‌ای که این بنیاد سال گذشته در راستای محرومیت‌زدایی از استان کهگیلویه و بویراحمد منعقد کرد، اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه مقرر شد هفت طرح بزرگ اقتصادی از سوی بنیاد برکت در مناطق محروم استان اجرایی شود که متأسفانه تاکنون هیچکدام از این طرح‌ها عملیاتی نشده است.
وی با بیان اینکه مقرر شد بنیاد برکت حدود ۱۸۰ میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری کند، افزود: طرح مشارکت و سرمایه‌گذاری صنایع دستی در بخش دیشموک با هدف پوشش ۴۰ روستا با ظرفیت اشتغال برای ۲۷۰ نفر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان یکی از جمله این طرح‌ها است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشارکت و سرمایه‌گذاری در احداث مجتمع ۴۰۰ تنی پرورش ماهی و زنجیره کامل بسته‌بندی، سردخانه و فروش با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های بنیاد برکت در استان عنوان کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم خواستار یک فرصت ۲۰ روزه برای بررسی ظرفیت‌های استان برای اجرای طرح‌های بنیاد برکت شد و اظهار داشت: براساس مفاد قرارداد انتظار می‌رود اجرای طرح‌های توانمندسازی در مناطق محروم استان با جدیت پیگیری و محقق شود.
علی‌محمد احمدی افزود: کمک‌های فنی و اعتباری به استان تخصیص داده شده که در صورت مشارکت بنیاد برکت و بسیج دستگاه‌های اجرایی استان و بخش خصوصی می‌توان زمینه ایجاد اشتغال را در استان فراهم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: برنامه مشترک بنیاد برکت و استان باید دارای پیوست و جدول زمانی باشد تا بتوان در فرصت تعیین شده این برنامه را اجرا کند.
 
رتبه ۴ کهگیلویه و بویراحمد در معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایران
معاون اقتصادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی رتبه چهارم را در کشور داراست.
طاهر شریف پور  اظهار داشت: از ۹۸ فرصت سرمایه‌گذاری معرفی شده از سوی ستاد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد ۹ فرصت آن از سوی سازمان سرمایه‌گذاری کشور به عنوان فرصت سرمایه‌گذاری خارجی و بین‌المللی تأیید شده است.
وی افزود: این ۹ فرصت سرمایه‌گذاری در سامانه بین‌المللی سرمایه‌گذاری کشور به ثبت رسیده‌اند.
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان فعال بوده و هم‌اینک این مرکز تمام زیرساخت‌های لازم به لحاظ فیزیکی و امکانات را برای ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران داراست.
وی عنوان کرد: این مرکز از کارشناسان خبره در حوزه اقتصادی، مترجمی زبان خارجی و سرمایه‌گذاری بهره می‌برد.
شریف پور تصریح کرد: ۹ فرصت سرمایه‌گذاری بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد به زبان های انگلیسی، فارسی و روسی به چاپ رسیده‌اند.
وی افزود: از جمله اقدامات مرکز خدمات سرمایه‌گذاری این استان تهیه کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نقشه راه سرمایه‌گذاری و راهبردهای سرمایه‌گذاری است.
حدود ۱۰۰فرصت جدید سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، گیاهان دارویی، انرژی، نفت، پتروشیمی، صنعت و معدن در این استان شناسایی شده است.
کهگیلویه و بویراحمد قابلیت های فراوانی برای سرمایه گذاری در بخشهای نفت ،گاز و پتروشیمی ،گردشگری ، صنعت و معدن ،کشاورزی /گیاهان دارویی و باغ/ ،آب و منابع طبیعی دارد.
این استان با ۷۱۳ هزار نفر جمعیت ، یک درصد وسعت و یک درصد جمعیت ایران را در اختیار دارد.
براساس شاخص های توسعه از جمله بر تولید ناخالص داخلی ،وضعیت بهداشت ،تولید دانش و استاندارد زندگی،این استان در زمره استانهای محروم و کمتر توسعه یافته ایران قرار دارد.
 

انتصاب مدیرکل جدبد میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان



انتصاب مدیرکل جدبد میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان طی حکمی از سوی "علی اصغرمونسان" معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور "سید امین قاسمی" به‌جای غلامرضا سیلمانی به‌عنوان مدیرکل میراث فرهنگی لرستان منصوب شد.وی دانش‌آموخته مهندسی عمران و سابقه طولانی در حوزه مدیریتی میراث فرهنگی ،صنایع‌دستی و گردشگری است.
قاسمی اهل استان کهکیلویه و بویراحمد است که سوابق معاونت گردشگری و معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و همچنین معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس را در کارنامه خود دارد.
لازم به ذکر است: پیش از این، غلامرضا سلیمانی به مدت ۲۸ ماه (از ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ )اهل سلسله تصدی این اداره را بر عهده داشت.
گفتنی ست: تاریخ احتمالی برگزاری مراسم تکریم و معارفه، روز یکشنبه ۲۶ آذرماه اعلام شده است.
 


بحث سردسیری و گرمسیری با حقوق شهروندی هم‌خوانی ندارد
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بحث سردسیری و گرمسیری با حقوق شهروندی هم‌خوانی ندارد.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در همایش ملی حقوق شهروندی که به میزبانی دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: حقوق شهروندی ترکیبی از تعهدها، امتیازها و مسؤولیت‌ها است و اگر تبعیض و باندبازی بر جامعه حاکم شود را نمی‌توان اجتماع انسان‌ها نامید بلکه کثرت افراد است.
نماینده ولی‌‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هرگاه از حقوق شهروندی سخن گفته می‌شود حقوق شهروندی از منظر سیاسی مطرح و فقط امتیازات آن بیان می‌شود و به آنچه باید در مقابل پرداخت شود توجهی نمی‌شود.
وی با اشاره به تکلیف مردم در برابر حقوق دیگران گفت: ما شیعه هستیم و تشییع بودن باید در رفتارمان مشاهده شود و اگر کسی از ما برتر بود کار را به او واگذار کنیم.
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بحث سردسیری و گرمسیری و چپ و راستی که یک نکبت است در استان مطرح می‌شود که این با حقوق شهروندی هم‌خوانی ندارد.
 
سپردن مسؤولیت‌ها به افراد شایسته از حقوق شهروندی است/ وعده‌های رئیس جمهور در این خصوص محقق شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپردن مسؤولیت‌ها به افراد شایسته از حقوق شهروندی است.
علی‌محمد احمدی در همایش ملی حقوق شهروندی که ظهر امروز به میزبانی دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: حقوق شهروندی مصادیقی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد که حق دادرسی عادلانه و احساس کرامت افراد در دادگاه‌ها و دادسراها یکی از این مصادیق است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برخورداری از حقوق اولیه زیستی مانند بهره‌مندی از حق مسکن، آموزش و شغل از حقوق شهروندی است و تمدن بدون توجه به این موارد امکان‌پذیر نیست.
وی با بیان اینکه برخورداری از آموزش و سیستم‌های آموزشی در زمره حقوق شهروندی قرار دارد، گفت: امروز فردی را باسواد می‌نامند که به آموزش‌های نوین دیجیتال آشنا باشند و اگر این موارد رعایت شود به حقوق شهروندی توجه شده است.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انسان محور توسعه است و برخورداری از حق بهداشت و درمان در زمره حقوق شهروندی قرار دارد، لذا فرد سالم دارای فکر و اندیشه و جسم سالم است، ضمن اینکه آزادی بیان و آزادی مطبوعات، حفظ محیط زیست برای انتقال به نسل آینده و سایر موارد از مصادیق حقوق شهروندی است.
احمدی با بیان اینکه حقوق شهروندی الزاماتی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: تقویت سرمایه اجتماعی از الزامات حقوق شهروندی است و باید وعده رئیس جمهور در احقاق حقوق شهروندی محقق شود.
وی با اشاره به اینکه مردم حقوق خود را رعایت کنند، افزود: برای اینکه شهروند خوبی باشیم در یک عهد اجتماعی اجازه ندهیم فرصت‌ها به دست کسانی برسد که شایسته نیستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید شرایط را برای کسانی که شرایط و اندیشه، تخصص و دانش کافی دارند را فراهم کنیم تا زمینه خدمت چنین افرادی فراهم شود.
 
حذف یارانه ها موجب نارضایتی مردم می شود
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد 'گفت: حذف یارانه ها موجب نارضایتی مردم می شود.
حجت‌الاسلام سید علی فتح میرمحمدی در نشست صبح امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به حذف یارانه برخی از دهک‌ها در سال آینده گفت: در دولت آقای احمدی‌نژاد که یارانه به مردم پرداخت شد این پول حداقل چند کیلو گوشت می‌شد اما الان این مبلغ شاید یک کیلو گوشت برای مردم شود.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به اینکه پرداخت یارانه کار صحیحی بود یا نه نمی‌پردازم اما حذف یارانه موجب نارضایتی مردم می‌شود که احمدی استاندار استان این موضوع را پیگیری کند.
وی خطاب به مدیران استان افزود: به خودمان نباید نگاه کنیم که حقوقی داریم و چیزی گیرمان می‌آید اما گاهی کسانی به حوزه اجتماعی مراجعه می‌کنند که کرایه هم ندارند که به این موضوع با حساسیت نگاه کنیم.
این مسوول به موضوع پاداش خدمت کارکنان دولت و کاهش پرداختی از ۳۰ ماه به ۱۰ ماه اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع موجب نارضایتی کارمندان می‌شود.
در ادامه استاندار در پاسخ به دغدغه‌های مدیرکل فرهنگی و اجتماعی گفت: دغدغه‌هایتان در خصوص حذف یارانه و پاداش پایان خدمت کارکنان را به نمایندگان مردم در مجلس انعکاس دهید تا در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شود.



مردم چاروسا بی‌صبرانه منتظر اعلام کوپن نفت/مسؤولان در فصل سرد سال مردم را دریابند
مردم چاروسا در این فصل سرد سال بی‌صبرانه منتظر اعلام کوپن نفت هستند.

نبود گاز در منطقه چاروسا یکی از مهمترین مشکلاتی است که مردم این مناطق از نبود آن رنج می برند؛ قطع درختان و استفاده از درختان بلوط و نابودی منابع طبیعی از اثرات نبود گاز در این منطقه است.

شاید مهمترین و اثرگذارترین موردی که مردم این روزها برای حفظ کردن خود از این سرما منطقه چاروسا بتوان امید داشت استفاده از نفت سفید است که وقتی این روزها از ورودی شهر قلعه رئیسی عبور می‌کنیم بشکه های ردیف شده در پمپ بنزین این شهر برای تهیه نفت سفید نمایانگر همه چیز است.

بعد از درج خبری مبنی بر نبود نفت سفید در ماه گذشته مسوولان شرکت نفت استان و به خصوص شهرستان با تلاش شبانه روزی و بازدید از منطقه این مشکل را با درخواست نفت برطرف کردنن که جای بسی تقدیر و تشکر از این مسوولان دارد.

اما این روزها مشکل دیگری که در این ایام فصل سرد مردم را نگران و کار را برای آنها دشوار کرد برگه کوپن نفت است که طبق سهمیه باید به مردم داده شود و هر خانواده تا ۴ نفر تنها می توانند یک بشکه ۲۰۰ لیتری نفت تهیه کنند که این مقدار شاید تا ۳ الی ۴ ماه هم طول کشد که واقعا با سردی این فصل جوابگوی مردم نیست.

اعلام نشدن کوپن جدید از سوی شرکت پخش فرآوردهای نفتی استان سبب شد تا مردم نتوانند بعد از ۳ الی ۴ ماه نفت سفید را تهیه کنند.

به همین دلیل و با توجه به اهمیت موضوع به پمپ بنزین و عامل فروش نفت سفید شهر قلعه رئیسی مراجعه و علت نبود و توزیع نکردن نفت را جویا شدیم که مسوولان و عامل فروش تاکید داشتند که نفت به اندازه کافی وجود دارد ولی متاسفانه کوپن جدید از سوی شرکت اعلام نشده که در اولین فرصت که اعلام شود توزیع را ادامه خواهیم داد.

اما این روزها شاهد گازرسانی به صورت جهادی از سوی اداره گازاستان به منطقه چاروسا و دیشموک هستیم که امیدواریم تا چند ماه آینده طبق قول مسوولان گاز به این منطقه برسد و شاهد چنین مشکلاتی در این منطقه نباشیم.



گزارش از سید حسن آرمند



تخصیص ۵۲ درصد اعتبارات پروژه‌های ملی استانی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری ۵۲ درصد اعتبارات پروژه‌های ملی استانی تخصیص یافت.
حسن نوروزی در نشست شورای برنامه‌ریزی که ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: درآمدهای مالیاتی استان در سال آینده ۲۷۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شش ماهه ابتدای سال جاری ۳۸ درصد اعتبارات استانی و ۴۸ درصد اعتبارات نفت تخصیص پیدا کرد که اعتبارات استانی و نفت در قالب(بند ز) به دستگاه‌ها ابلاغ شد.
وی به اعتبارات پروژه‌های ملی استانی اشاره کرد و افزود: اعتبارات این بخش ۱۵۳ میلیارد تومان بوده که تنها ۵۲ درصد یعنی ۷۵ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
این مسؤول با اشاره به میزان تخصیص اعتبارات متوازن استان گفت: ۳۵ درصد اعتبارات متوازن و ۳۸ درصد اعتبارات در ارتقا شاخص‌ها تخصیص پیدا کرده است.
نوروزی تصریح کرد: ۳۵ میلیارد تومان اعتبارات ماده ۱۲ قانون مدیریت بحران برای پروژه‌های عمرانی و در حوزه بحران اختصاص داده شد که تاکنون رقمی از این اعتبارات تخصیص پیدا نکرده است.
 
صحنه قتل و سرقت طلافروشی گچساران بازسازی شد
با حضور مسوولان امنیتی و انتظامی صحنه قتل و سرقت از طلا فروشی گچساران که منجر به کشته شدن دوتن از شهروندان گچسارانی و زخمی شدن یک تن شده بود امروز بازسازی شد.
سارقان حرفه‌ای و مسلح که شهریور امسال با سرقت از طلافروشی قدم‌خیر موجب کشته شدن پدر و پسر خانواده و همچنین زخمی شدن یکی دیگر از فرزندان این خانواده شده بودند امروز با حضور در صحنه جرم، صحنه قتل و سرقت را بازسازی کردند.
بر اساس این گزارش، این بازسازی که ظهر امروز با حضور مقامات قضایی، بازپرس ویژه قتل و متهمان در محل جرم برگزار شد.
گفتنی است، این ۲ سارق، بیش از هشت کیلو طلا را از این جواهر فروشی به سرقت برده بودند که بعد از چند ماه شروع به فروش مقداری از این طلاهای سرقت رفته کرده بودند و مابقی را در زیر خاک مدفون کرده بودند با همکاری مردم و هوشیاری کارآگاهان در دام پلیس گرفتار و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
در ادامه این گزارش، با توجه به گفته‌های شاهدان، متهمان و خانواده متوفی و پس از بررسی‌های تکمیلی،حکم مربوطه توسط قاضی صادر می‌گردد.



جشن تجلیل از نخبگان علمی در قلعه رئیسی برگزار می شود
رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: جشن تجلیل از نخبگان علمی در قلعه رئیسی برگزار می شود.

ظهر امروز با حضور بخشدار، رئیس آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش برگزار شد.




محمد شکوهی در این نشست  به ویژگی‌ها و توانمندی نشست شورای آموزش و پرورش اشاره و عنوان کرد: هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش مشارکت  مردم در بحث آموزش و پرورش می باشد و سبب افزایش توان آموزشی در مدارس است.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا تاکید کرد: باید همه دست به دست هم دهند و در جهت افزایش تعلیم و تربیت دانش آموزان کمک کنند.

وی از برگزاری جشن تجلیل از نخبگان علمی چاروسا خبر داد و افزود: جشن تجلیل از نخبگان علمی چاروسا با همکاری ادارات و آموزش و پرورش چاروسا برای دومین بار در سال ۹۶ اجرایی خواهد شد.

شکوهی با بیان اینکه برگزاری جشن و تجلیل از نخبگان سبب افزایش و ایجاد روحیه در دانش آموزان می شود خاطرنشان کرد: باید با برگزاری جشن و تشویق دانش آموزان بتوانیم در جهت ارتقاء و افزایش توان علمی دانش آموزان با توجه به درصد قبولی امسال دانش آموزان چاروسا در کنکور و رتبه های خوبی که مشاهده کردیم بتوان این تشویق را در بقیه دانش آموزان به وجود آورد تا سبب شکوفایی هر چه بیشتر دانش آموزان شد.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا به تغییر کاربری و فروش ساختمان قدیم دارالقرآن شهر قلعه رئیسی اشاره و یادآور شد: با توجه به ساخت ساختمان جدید دارالقرآن شهر قلعه رئیسی و نامناسب بودن مکان دارالقرآن قدیم این شهر در مکان شلوغ سطح شهر برای آموزش این مکان تغییر کاربری و در آینده به فروش خواهد رسید.

وی همچنین از برگزاری جشنواره شهید هججی در قلعه رئیسی اشاره و اضافه کرد: با هدف ترویج شهید و شهادت و یادبود و گرامی داشت شهید هججی جشنواره ای به همین مناسبت در دی ماه برگزار خواهیم کرد.

شکوهی در پایان خواستار حمایت و کمک به دانش آموزان و معلمان کم بضاعت و بی بضاعت منطقه شد.

حیات پرواز هم در این نشست با تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش در برگزاری این نشست اظهار داشت: برگزاری به موقع نشست آموزش و پرورش سبب ارتقاء آموزشی و برنامه ریزی هر چه بهتر در اجای برنامه های این نهاد می شود.

بخشدار چاروسا خواستار همکاری ادارات در برگزاری جشن تجلیل از نخبگان شد و بیان کرد: برگزاری چنین جشن های سبب ایجاد انگیزه در دانش آموزان و نتیجه آن افزایش توان علمی و رتبه های خوب در کنکور است که امیدواریم دیگر ادارات در این امر همکاری کنند.

وی به تغییر کاربری مکان قدیم دارالقرآن قلعه رئیسی اشاره و تاکید کرد: باید جلسات متعددی در این خصوص گرفته شود تا بتوان بهترین تصمیم برای فروش و گرفتن زمین در مکان بهتر باشیم.

پرواز به برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان هم اشاره و یادآور شد: مکان برگزاری و عوامل اجرایی و اعضای شورای آموزش و پرورش باید به نحو مناسب و منظم به این امر توجه کنند تا شاهد برگزاری امتحاناتی بدون دغدغه برای دانش آموزان باشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1