تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۲۹۹۶۸۳

آقایان پای‌شان را از معضلات شهر دهدشت بیرون نکشند / پلیس به تنهایی نمی‌تواند با سدمعبر برخورد کند / کنایه به شورای شهر دهدشت

۱
۰
کبنا ؛رئیس پلیس راهور کهگیلویه گفت: شورای شهر وظیفه‌اش این نیست که به دستفروشان بگوید در فلان مکان باشید، اگر بعضی از اعضای شورای شهر برای به دست آوردن برخی افراد این کارها را انجام می‌دهند، ما هم بلد هستیم.
به گزارش کبنا از دهدشت، سرهنگ شهباز پورنگ در جلسه شورای اجتماعی کهگیلویه که با حضور مسوولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در مورد سد معبر نیاز است یک کارگروه تشکیل شود، و همه دستگاه‌ها با هم همکاری کنند چرا که پلیس راهنمایی رانندگی به تنهایی نمی‌تواند، کاری انجام دهد.
پورنگ با بیان اینکه در بسیاری موارد متأسفانه مأموران ما با بی‌احترامی از سوی متخلفین روبرو می‌شوند، تصریح کرد: نیاز هست برای رفع سدمعبر یک کارگروه تشکیل شود، و شهرداری چند نفر از مأموران خود و همراه وسیله نقلیه بفرستد، و نیروی انتظامی همکاری کند تا پرسنل راهنمای رانندگی هم به صورت مستقیم وارد عمل شوند.
وی افزود: انتظار می‌رود در این گونه جلسات نماینده ای از مراجع قضایی حضور داشته باشند، تا درد و دل مدیران و مردم را بشنوند و در برابر و برخوردهای نادرست و بی احترامی نسبت به مأموران راهنمایی رانندگی از ما حمایت کرده و با متخلفان برخورد کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: دستگاه‌های متولی نباید خود را از این معضلات شهری کنار بکشند چرا که در صورت ادامه این روند شاهد گرفتاری و تشکیل پرونده‌های بیشتری خواهیم بود.
پورنگ گفت: درصد بالایی از تصادفات رانندگی در استان ما مربوط به برخورد با عابر پیاده هست چرا که مردم ما فرق بین پیاده رو و سواره رو را نمی‌دانند که این موضوع نیاز به فرهنگ سازی دارد.
وی اظهار کرد: چرا وقتی نیروهای خدوم انتظامی روزی چند بار با متخلفین سد معبر برخورد می‌کنند و ترازوها را از متخلفین می‌گیرند، بدون اجازه مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرداری ترازو رو به آنها پس می‌دهند.
پورنگ ادامه داد: وظیفه شورای شهر این نیست که به دستفروشان بگوید در فلان مکان باشید،  اگر برخی اعضای شورای شهر برای به دست آوردن دل افراد برای روز مبادا دست به چنین اقداماتی می‌زنند، ما هم بلد هستیم.
رئیس پلیس راهور کهگیلویه بیان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان برای فعالیت‌های عمرانی و کنده‌کاری در سطح شهر باید با پلیس راهنمایی و رانندگی هماهنگی لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: نشست آسفالت آب و فاضلاب محله گلزار دهدشت نمونه ای از نتایج هماهنگ نبودن بحث‌های عمرانی با راهنمایی رانندگی می‌باشد که مشکلاتی را ایجاد کرده است.
پورنگ در پایان گفت: در بحث دستفروشان فقط باید به مکان‌هایی که راهنمایی و رانندگی تأیید کردند، منتقل شوند. در خصوص پیاده روها شهرداری و نیروی انتظامی همکاری کنند تا این معضل در سطح شهر برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مه قلی
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنیم
مغازه های تعمیرگاه اتومبیل و صافکاری ورودی ایران خودرو زمان را به جای دیگه انتقال بدید.
اخه امار تصادف و الودگی صوتی را زیاد کردند. متشکر
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1