تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۲۹۹۶۷۵

خسروی: عادت کردیم به تأسف خوردن / خطر در کمین بازار روز دهدشت / از تاریکی مطلق برخی خیابان‌ها تا تردد سخت از پیاده‌روها

۸
۰
کبنا ؛معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه ما عادت کردیم به تأسف خوردن پس از حادثه و عبرت نگرفتن، گفت: سیستم برق «بازار روز» دهدشت خطر آ فرین است، با توجه به پارچه ای بودن سقف بسیاری از این مغازه‌ها، اگر کوچک‌ترین آتش سوزی رخ بدهد، آتش زیادتر و غیر قابل کنترل می‌شود.
به گزارش کبنا از دهدشت، اسلام خسروی در جلسه شورای اجتماعی شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: اگر قبل از حادثه پلاسکو، شهرداری جدی تر برخورد می‌کرد، الان شاهد حادثه دلخراش جان باختن ۲۵ آتش نشان شجاعی که می‌توانستند جان افراد بسیاری را نجات دهند، نبودیم.
وی افزود: باید از حوادث گذشته درس بگیریم و شهرداری باید با جدیت بیشتری بازار روز دهدشت را ساماندهی کند.
معاون فرماندار کهگیلویه در ابتدای جلسه ضمن انتقاد از تأخیر مدیران و حضور در هر ساعتی که تمایل دارند، گفت: اگر از مدیری هم زمان در ۲ جلسه دعوت می‌شود، شایسته است مدیر در جلسه ای که حضور نداد کارشناس یا معاون خود را بفرستد تا از مصوبات آن جلسه مطلع شود، این گونه نباشد مدیر در جلسه بعد حاضر شود و با افتخار بگوید از مصوبات جلسه پیشین بی اطلاع هستم.
خسروی بیان کرد: به نظر می‌رسد جلسات ما تبدیل به دور هم نشینی و اتلاف وقت مدیران شده که فقط  در این جلسات مصوبه تصویب می‌شود، اگر قرار است جلسات خروجی مناسبی نداشته باشد، بهتر است در اتاق‌هایمان بمانیم و جواب ارباب رجوع خود را بدهیم.
این مسوول ضمن تاکید بر وضیعت نامناسب بازار روز، افزود: باید با سد معبر در سطح شهر جلویگری شود.
وی گفت: با توجه به اینکه شهرداری و نیروی انتظامی متولی این موضوع هستند ولی حضورشان در جلسه کمرنگ است، و شهردار باید شخصاً در این جلسه حضور داشت.
معاون فرماندار ادامه داد: تفاوت بین کشورهای پیشرفته و عقب مانده صرفاً پیشرفت اقتصادی و منابع نیست، بلکه تفاوت در سبک زندگی است.
خسروی بیان کرد: ما به سادگی از کنار مسائلی می‌گذریم که روی فرهنگ ما تأثیر گذار است، و متاسفانه فرزندان خود را هم جوری تربیت می‌کنیم که این سیستم را بپذیرند.
این مسوول گفت: متأسفانه بعضی از شهروندان به جای اینکه در پیاده‌روها تردد کنند، در خیابان ها راه می‌روند که  آن هم به دو علت انجام می‌گیرد. اول اینکه عابرین ما آموزش‌های لازم را در خصوص عبور از پیاده‌روها ندیده‌اند و دوم اینکه پیاده‌روها اشغالند. در ضلع شمالی خیابان امام خمینی(ره) دهدشت به زحمت می‌توان از بین لوازم خانگی‌ها رد شد.
معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه هر مغازه‌‌ای که مجور دارد، قرار نیست که حریم پیاده رو را به محلی برای تبلیغ و عرضه کالای خود تبدیل کنند، تصریح کرد: در این جلسه مصوب می‌شود که شهرداری موظف است با همکاری نیروی انتظامی جلوی سد معبرها را بگیرد و تمام معابر را از این کالاها خالی کند تا این کالاها به داخل مغازه برده شوند.

خسروی گفت: گدایان بخشی از پیاده روها را گرفته‌اند، و دستفروشان هم بخشی دیگری از پیاده روها را و مردم مجبور هستند که در خیابان‌ها راه بروند، متأسفانه کنترل پیاده‌ روها از دست متولیان خارج شده است.
خسروی ادامه داد: انتظار می‌رود که نیروی انتظامی با شهرداری همکاری لازم را داشته باشد تا هر چه زودتر این مسائل در سطح شهر جمع شود، چرا که شهرداری بدون اجرائیات تعطیل شود بهتر است.
وی بیان کرد: دستفروشی که مالیات، عوارض، اجاره، هزینه آب و برق و گاز نمی‌پردازد، نباید در ساعت فعالیت اصناف مشابه که این هزینه را پرداخت می‌کنند فعالیت کنند و رقیب آن‌ها باشد.
خسروی همچنین به بحث زباله‌های نزدیک بازار روز اشاره و اظهار داشت که به علت دیر به دیر جمع شدن توسط شهرداری بو و منظره بدی را ایجاد کرده است که باید رسیدگی شود.

برخی خیابان‌ها در تاریکی مطلق هستند
معاون فرماندار کهگیلویه گفت: روشنایی برخی از خیابان‌های دهدشت پایین تر از نرم طبیعی است، برخی خیابان‌ها هم در تاریکی مطلق هستند، که این خود عاملی برای بیشتر شدن آسیب‌های اجتماعی از جمله مزاحمت، سرقت و... می‌شود، که نیاز به رسیدگی اداره برق شهرستان به این موضوع احساس می‌شود.
خسروی در خصوص نصب موانع و سرعت گیر نیز بیان کرد: باید سرعت گیرها با رنگ یا علامتی مشخص باشند که خودروها آن را ببیند و سرعت خود را کم کنند، نه اینکه متوجه سرعت گیر نباشند و خودرو از دستشون خارج شود و به خود و دیگران آسیب برسانند که این هم باید توسط شورای ترافیک حل شود.
-----------------------------------
خبر از فاطمه خطیبی
نام شما

آدرس ايميل شما

علی بینا
Iran, Islamic Republic of
این معاون فرماندارقبلا فامیلیش ریحان زاده نبود
واقعیت تلخ
Iran, Islamic Republic of
عامل بدبختی و بی نظمی دهد.. نداره! کبنا چرا از رشد قارچ مانند مغازهای تکراری در شهر گزارش نمیدهی! شهر شده نانوایی پلاسکو و اش وحلیمی و کارواش و.....! متاسفانه .. مثل رئیس فدراسیون اسکی و بوکس ارثی شده براشون! همه جا اول مدرک میگیرند بعد پست اما در دهدشت اول پست میگیرند بعد مدرک تقدیم میکنند بهشون
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
نه
واقعیت تلخ
Iran, Islamic Republic of
کبنا کسی اسمی بکار نبرده چرا پاک کردی
حمید بی غم
Iran, Islamic Republic of
بنازمت سرکار خانم خطیبی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ایشون خودش باید ریاضی تدریس کنه نه اینحاها باشه
ایمان تقوی
Iran, Islamic Republic of
دهدشت دهدشت و هزاران افسووووووس!!!! راستی شهردار عوض شد.اقایونی که از روی اقده شخصی مطلب میفرستادین کجا هستید.شهردار قبل عملکرد قابل قبولی نداشته اما عوض شده این جدیده چکاری انجام داده که صداتون در نمیاد پس معلوم شد از روی کینه و برا منافع شخصی مطلب میفرستادین برا کبنا
تقوی
Germany
آقاخسروی چرا میگی اگه میتونی عمل کنی حرف بزن همون که میگی راهتوبسته می‌تونه این حرفاروبزنه
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1