تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۲۹۹۳۸۳

مرکز طب کار و آزمایشگاه سل و آب در چرام راه اندازی شد

۰
کبنا ؛با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد آزمایشگاه سل,آب و مرکز مشاوره بیمارهای رفتاری در چرام افتتاح شد
به گزارش کبنا,ظهرامروز با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی استان و هیات همراه ،امام جمعه چرام و رئیس شبکه بهداشت و درمان و نماینده فرماندار ,آزمایشگاه سل , آب و مرکز مشاوره بیماری های رفتاری و مرکز طب کاردر چرام افتتاح شد.

نعیمی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه این افتتاح ها و در گفت و گو با خبرنگاران گفت:افتتاح آزمایشگاه سل,آب و مرکز طب کارو مرکز مشاوره بیمارهای رفتاری به همت مدیرشبکه بهداشت و درمان چرام و با اعتباری بالغ بر۱۰۰میلیون تومان شامل تجهیزات اداری و آزمایشگاهی با حضور مسئولان راه اندازی شد.
وی افزود:اهمیت راه اندازی مرکز مشاوره بیماری های رفتاری مثل ایدز,دیابت و بیماری های ژنتیکی که نیاز است و از پتانسیل های نیروی انسانی موجود این کار شروع شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه سل گفت:هرچند این بیماری درمنطقه چرام پاک است و مشکلی ندارد ولی به لحاظ کارکرد پیشگیرانه که جمعیت هدف تحت نظر باشد این کار با تجهیزات کامل و استقرار کارشناسان انجام شد.
نعیمی با اشارع به افتتاح مرکز طب کار در ساختمان کلنیک پزشکان متخصص گفت:۲۲۱۰کارگاه در سطح شهرستان چرام که بالغ بر ۵۰۰نفر در آنها شاغل هستند که با راه اندازی این مرکز آسیب ها و ارجاعاتی که به شهرستان های همجوار انجام می شود با حداقل هزینه در شهر چرام انجام خواهد شد.
براساس این گزارش ,معاون دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیر شبکه بهداشت چرام و آموزش و پرورش همچنین از طرح حیاط پویا که در مدارس چرام طراحی شده بود بازدید کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1