تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۲۹۹۱۴۹

مسابقات ورزش دانش آموزان شهرستان باشت افتتاح شد+تصاویر

۳
۰
کبنا ؛مسابقات ورزش دانش آموزان شهرستان باشت افتتاح شد+تصاویر
مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان شهرستان باشت که به صورت نمادین در سالن بانوان برگزار گردید.
به گزارش کبنا نیوز از باشت محمود نظری، مدیر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باشت در این مراسم اظهار داشت: امر ورزش یکی از امور مقدسی است که در دین اسلام بر انجام آن سفارش شده است.
وی افزود: ما نیز به عنوان پیرو پیامبر «ص» و ائمه «ع» باید شیوه و سبک زندگی آنان را ادامه دهیم.
نظری با بیان اینکه علاقه به ورزش های مختلف در جامعه امری طبیعی است، ابراز داشت: مهم این است که اهل ورزش باشیم و برای تندرستی به ورزش بپردازیم.
این مقام مسئول به اهمیت ورزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره ای داشت و گفت: در سال های گذشته مبحث المپیادهای ورزشی در مدارس اجرا شد که از سیاست های وزارت آموزش و پرورش برای توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی است.
وی ادامه داد: اکنون نیز اجرای برنامه های مدون ورزشی در مدارس کشور نیز از دستورات مورد تأکید وزارت آموزش و پرورش است.
نظری برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان در شهرستان باشت را نیز در راستای همین سیاست دانست و افزود: حضور مسئولین، معلمان، اعضای شورای شهر و دانش آموزان در این همایش نشان از اهمیت موضوع ورزش دارد.
وی با اشاره به شعار المپیادهای درون مدرسه ای که از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، گفت: رهبر معظم انقلاب با بیان شعار « تحصیل، تهذیب و ورزش» بر این نکته تأکید داشته اند که این سه رکن باید در کنار هم باشند.
نظری با بیان جمله معروف « عقل سالم در بدن سالم است»، تصریح کرد: تغذیه مناسب، استراحت و تمرینات ورزشی در کنار مسائل روحی موجب تندرستی و آسایش روح و روان می شود.
وی افزود: باید ورزش در جامعه نهادینه شود اما در این کار نباید افراط و تفریط باشد زیرا همانگونه که به امر ورزش توصیه شده به تحصیل علم و مسائل اخلاقی و دینی نیز سفارش شده است.
مدیر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باشت در پایان از همکاری هلال احمر، اداره و ورزش و جوانان و شورای شهر تقدیر و ابراز امیدواری کرد این برنامه ها در جهت ترویج ورزش در شهرستان باشت نهادینه شود.
محمدرضا محمدی، کارشناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش وپرورش شهرستان باشت نیز در این مراسم گفت: هدف از برگزاری مسابقات ایجاد روحیه شور و نشاط و آمادگی جسمانی و قلبی وعروقی و کشف استعداد های ورزشی در رشته های مختلف است. وی ادامه داد: این مسابقات به صورت مدرسه قهرمان برگزار می گردد که مدارس قهرمان به مرحله استانی راه پیدا می کنند.
خبر : فتح الله پوران پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت محله شیر بنگرو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دانش اموزان محله بنگرو ابالفضل امینی و پارسا امینی و امیر همایون حق شنو و ایلا افراز انشالله که موفق و سلامت وتندرست باشید
Iran, Islamic Republic of
آرزوی موفقیت برای همه عزیزان ورزشکار شهرستان باشت
احسنت
Iran, Islamic Republic of
درود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1