تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۲۹۹۱۳۶

آتش‌سوزی در خوابگاه دانشگاه یاسوج / انتقال دانشجویان به مسجد دانشگاه در نیمه شب

۰
کبنا ؛خوابگاه پسرانه دانشگاه یاسوج دچار حریق شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شامگاه دوشنبه یکی از واحدهای خوابگاه پسرانه دانشگاه یاسوج دچار حریق شد، و تعدادی از دانشجویان آسیب دیدند.

به گفته یکی از دانشجویان، طبقه زیرزمین خوابگاه دچار آتش سوزی شد، که این حریق توسط آتش‌نشانان مهار شد، و به دلیل عدم اطمینان دانشجویان از ایمنی این ساختمان، تعدادی از دانشجویان در مسجد دانشگاه و خوابگاه‌های پسرانه اسکان شدند.
عدم اطمینان دانشجویان از ایمنی ساختمان خوابگاه کیان، انتقال و اسکان تعدادی از دانشجویان در مسجد دانشگاه و خوابگاه های پسرانه مهر و آبان در نیمه شب.

محمد رستمی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱:۱۰ دقیقه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یاسوج تماسی مبنی بر آتش‌سوزی خوابگاه پسرانه دانشگاه یاسوج گزارش شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج با بیان این‌که در سریع‌ترین زمان سه تیم با ۱۰ نیروی آتش‌نشانی به این محل اعزام  شدند، گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی این آتش‌سوزی مهار و از سرایت آن به واحدها و ساختمان‌های همجوار جلوگیری شد.


این مسؤول افزود: این حادثه و آتش‌سوزی از طبقات زیرین آغاز شده بود خسارات کلی به تأسیسات برق خوابگاه وارد شد که توانستیم دانشجویان را در کم‌ترین زمان به بیرون هدایت و برخی از آن‌ها که دچار تنگی نفس شده بودند امداد رسانی شدند.

وی با بیان این‌که برخی از دانشجویان خواب بودند، تصریح کرد: خوشبختانه با ورود به موقع آتش‌نشانی به محل آتش هیچ گونه تلفات جانی نداشتیم و دانشجویان به محل دیگری انتقال داده شدند.


رستمی با بیان اینکه میزان خسارت این آتش‌سوزی هنوز برآورد نشده است، خاطرنشان کرد: علت این حادثه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.

این مسؤول با بیان این‌که برای مهار آتش‌ با نیروهای آتش‌نشانی در محل حاضر بودم  کمبود تجهیزات برای مهار آتش‌سوزی مشهود بود گفت: مسؤولان نسبت به تجهیز امکانات آتش‌نشانی ما را کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1