تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۲۹۹۰۲۸

آغاز ساماندهی دست‌فروشان شهر یاسوج

۱
۰
کبنا ؛آغاز ساماندهی دست‌فروشان شهر یاسوج
ساماندهی دست فروشان توسط نیروهای اجرائیات شهرداری یاسوج آغاز شد.
پس از برگزاری جلسات متعدد و تصمیم گیری در خصوص ساماندهی وانت بارهای دوره گرد و همچنین جلوگیری از ترافیک و معضلات و مشکلاتی که به خاطر حضور دستفروشان در سطح خیابان‌ها بوجود می‌آید، مرحله اول اجرای ساماندهی دست فروشان آغاز شد.
نیروهای اجرائیات شهرداری یاسوج در مرحله نخست این طرح به پاکسازی ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز (در محدوده نجف آباد) پرداختند و به جمع آوری سازه‌های موقت ایجاد شده توسط دست فروشان اقدام کردند.
در مراحل بعدی این طرح و پس از جمع آوری سازه‌های کپری، وانت میوه فروش نیز به مکان مشخص شده از سوی شهردای منتقل می‌شوند.
گفتنی است؛ در همین خصوص شهردار یاسوج گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌زودی ایجاد بازارچه‌های محلی در شهر یاسوج اجرایی می‌شود.
نستهن مقدم با بیان اینکه بازارچه‌های میوه و تره بار در دستور کار است، ابراز کرد: با ایجاد این بازارچه‌ها وانت‌های میوه فروش به جای جمع آوری ساماندهی می‌شوند و دیگر از نان خوردن نمی‌افتند.


بازارچه‌های محلی در یاسوج راه‌اندازی می‌شود
شهردار یاسوج گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌زودی ایجاد بازارچه‌های محلی در شهر یاسوج اجرایی می‌شود.
نستهن مقدم اظهار داشت: چندین نقطه از شهر یاسوج برای ایجاد بازرچاه‌های محلی مشخص و جوانب مختلف کار را با حضور کارشناسان بررسی کرده‌ایم که بزودی نهایی و بعد از طی مراحل قانونی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه ساماندهی ترافیک یکی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در یاسوج است، عنوان کرد: تجمیع خدمات در یک محدود خاص یکی از مهم‌ترین دلایل ترافیک فعلی شهر یاسوج بوده که به طور حتم ایجاد بازارچه‌های محلی در کاهش ترافیک نقش بسزایی دارد.
مقدم با بیان اینکه بازارچه‌های میوه و تره بار در دستور کار است، ابراز کرد: با ایجاد این بازارچه‌ها وانت‌های میوه فروش به جای جمع آوری ساماندهی می‌شوند و دیگر از نان خوردن نمی‌افتند.
شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به طور ایجاد بازارچه‌های محلی در یاسوج با هدف فروش محصولات و تولیدات کشاورزی بومی و صنایع دستی در تحقق اقتصاد مقاومتی بی تأثیر نیست.
مقدم با تاکید بر اینکه باید بفکر درآمد پایدار برای شهرداری باشیم، ادامه داد: ایجاد مراکز عرضه و فروش نیازهای عمومی به شکل محله‌ای و منطقه‌ای و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای یکی از راه‌های ایجاد درامد پایدار است و به نوعی دسترسی شهروندان به مایحتاج خود را آسان و از سفرهای غیر ضروری درون شهری جلوگیری می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یا ابا صالح
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد متفکر جناب دکتر نستهن مقدم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1