تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۲۹۸۷۸۷

دفاع از «محمد کاظم نظری» فرماندار بویراحمد؛ بخیه به آب دوغ زدن

۱۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛دکتر امین پایدار
ضرب‌المثل «بخیه به آب دوغ زدن» حکایت بازندگان سیاسی است که از ناتوانی زبان به تخریب نخبگان گشوده‌اند.
این روزها شاهد نشر بیانیه‌ها و اظهارنظرهای غیرمنصفانه و فاقد وجاهت کارشناسی و معقول بر علیه دلسوزان و خدمتگزاران استان هستیم. بهتان سرایی که رنگ و بویی از جنس افراطی گری و دگمیت سیاسی دارد. پرسشی که در اینجا مطرح می‌شود این است براستی این همه بخیه به آب دوغ زدن برای چه و چرا؟!
بدون شک شهر یاسوج بعنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد محل تمرکز احزاب و سلایق مختلف سیاسی است و قطب اصلی پرورش و رشد افراد دارای فکر از همه طیف‌های سیاسی در درون خود می‌باشد که قراردادن این افراد در جایگاه‌های متناسب با توانائی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها در یک نظام شایسته خواه و شایسته سالار گنجانده و تعریف می‌شود.
به همین منظور با روی کارآمدن دولت دوازدهم یکی از طرح‌های برنامه تحول نظام اداری به اصلاح نظام‌های مدیریتی و تهیه و تدوین طرح نظام انتخاب و انتصاب مدیران ضمن احترام به همه سلایق و احزاب باهدف ایجاد نظام شایسته سالار و ثبات در مدیریت‌ها پرداخته است و گیومهٔ اصلی در این طرح 《مؤلفه عدالت و اعتدال》 بعنوان قید لاینفک در شایسته سالاری است.
در استان کهگیلویه و بویراحمد با روی کار آمدن دولت دوازدهم در راستای احترام به آرای مردم تغییر در رأس هرم مدیریت ارشد استان رقم خورد و با انتصاب دکتر احمدی بعنوان مدیر ارشد استان رویکرد دولت در بهره گیری از فرزانگان و شایستگان و ارج نهادن به رأی مردم در چارچوب مشی اعتدال و طرح تحول نظام اداری به ذهن‌ها متبادر شد.
با حضور دکتر احمدی بعنوان نماینده مستقیم دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌شد که تغییرات اساسی در معاونت‌های سه گانه استانداری را شاهد خواهیم بود و بخوبی مصمم بودن در این تغییرات را می‌توان مشاهده کرد.
گمانه زنی‌های این روزهای محافل سیاسی و مجازی تغییر و انتصاب دکتر محمدکاظم نظری فرماندار فعلی شهرستان بویراحمد در معاونت سیاسی، امنیتی استانداری بعنوان یکی از معاونت‌های سه گانه می‌باشد.
اهمیت این معاونت بعنوان متولی اصلی انتخابات و رییس ستاد انتخابات استان و ارتباط مستقیم با هیئت‌های اجرایی و نظارتی برکسی پوشیده نیست و به روشنی می‌توان به دلایل بهتان سرایی و تخریب‌های اخیر درخصوص گزینه اصلی پیشنهادی این معاونت پی برد:
شاید اولین و مهم‌ترین دلیل سهم خواهی سهم خواهان منطقه ای که همواره بدنبال سهم طایفه و قبیله خود بصورت پنهانی در سطوح مدیریتی استان هستند و همواره بصورت چراغ خاموش بدنبال منافع خود هستند.
دومین دلیل ترس از حضور اشخاصی همچون دکتر نظری در اینگونه مناصب می‌باشد زیرا ایشان در مقاطع حساس با تصمیمات قاطع دست هوچی گرها و بازندگان سیاسی را رو کرد و در جایگاه داور و نماینده مطالبات مردم از آرای مردم بخوبی صیانت و حراست کردند و جلوی بدعت گذاری‌های ناپسند و غیراخلاقی را بخوبی گرفتند.
سومین دلیل با توجه به جایگاه معاونت سیاسی، امنیتی استانداری بعنوان متولی اصلی و رییس ستاد انتخابات استان بازندگان سیاسی از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای انتخابات آینده هستند و سعی دارند به هر نحوی با تاثیرگذاری بر تصمیم‌های مدیریت ارشد استان در نهایت با کولی گرفتن سیاسی خود به نتیجه مورد نظر خود برسند که پر واضح است در خصوص عزل و نصب‌ها در دولت‌ها از گذشته تا به کنون همسویی و هماهنگی با دولت در جایگاه‌های مدیریتی اهمیت بالایی دارد که اینگونه سنگ اندازی ها راه بجایی نخواهد برد.
 
در پایان باید با توجه به رویکرد دولت دوازدهم بر اصل شایسته سالاری در بکارگیری مدیران شایسته بعنوان یک سرمایه استراتژیک در استان‌ها باید گفت در طول خدمت دکتر نظری در فرمانداری شهرستان بویراحمد شاهد انسجام و همدلی خوبی در بخش‌های مختلف اجرایی، اجتماعی، فرهنگی و... در جهت منافع عمومی مردم بعنوان ولی نعمتان نظام بودیم.
ایشان بعنوان رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس و یک نیروی کارآمد در دولت یازدهم بخوبی توانست از عهدهٔ مسئولیت خطیر خود برآید.
براساس گمانه زنی‌های این روزهای محافل سیاسی و مجازی دال بر ارتقاء ایشان از فرمانداری شهرستان بویراحمد به سمت معاونت سیاسی، امنیتی استانداری در آینده ای نزدیک را می‌توان هوشیاری عقلای تصمیم گیرنده در این امر و احترام به مردم شریف استان در چارچوب اصل شایسته سالاری و حفظشان و جایگاه خدمتگزاری معاونت سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دانست و تکلیف مضاعفی بردوش این یادگار دوران ایثار و شهادت. قطعاً بهتان سرایی افرادی که قبلاً امتحان خود را در ناکارآمدی روش‌های مدیریتی خود در قالب‌های انحرافی پس داده‌اند به خوبی نمایان است و اینگونه بهتان سرایی و بخیه به آب دوغ زدن‌ها توهین به شعور مردم و خدمتگزاران دلسوز مردم است.

فعال رسانه ای-عضو شورای نخبگان شاهد و ایثارگر استان-رییس کمیته راهبردی تولید محتوای ستاد دکتر روحانی در استان
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نظری
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
استاندار عزیز حتما به انتقاد منتقدین و اعتراض معترضین راجع به امور مختلف شایسته است گوش دهد و سخن آنان را گوش داده و اهمیت بدهد
فتحی
Iran, Islamic Republic of
سلام . موقع انتخابات ، ما تو کانال تولید محتوا عضو بودیم .. فقط کپی پیست بود . چیزی
از شما و تیم محترم ندیدیم دکتر جان
دلاور
سیاست هم بچه بازی شده
دلاور
دکترا هم .
دلاور
دکتر پایدار خیلی دوستت داریم. کارت درسته! انشاالله خودت فرماندار بشی
ناشناس
برو بابا .. با این قلمت
مهندس
Iran, Islamic Republic of
آزادی اگر می طلبی،غرقه به خون باش
کاین گلبن نو خاسته بی خار و خسی نیست

معـرفت نیـست در ایــن معرفت آموختگان
ای خوشـــــا دولت دیــدار دل افـــروختگان
دلـــــــم از صحبت ایـن چرب زبانان بگرفت
بعد از این دست من و دامن لب دوختگان
عاقـــبت بر ســـر بازار فـــــریبم بفـــروخت
نـــاجوانــمردی ایـــن عـــاقبت انــدوختگان
شـرمشان باد زهنگــامه رسوایی خویش
این متـــاع شـــرف از وسوسه بفروختگان
مردم را .. نکنید که خود فهیمند به واسطه چند شعار.
Iran, Islamic Republic of
چیزی گرفتی متن نوشتی؟بگو تا ماهم بنویسیم
بیطرف
خوشبختانه در استان ما چیزی که خوب رونق داره با.است..
یاسوج1
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر عزیز عالی و بموقع بود
سامر
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر نظری انسان شریفی است دفاع بحقی بود
هومان رستمی
Iran, Islamic Republic of
شما؟؟؟؟؟؟؟؟
هومان رستمی
Iran, Islamic Republic of
شما؟؟؟؟؟؟
مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» که به بررسی جزئیاتی از عملیات های تروریستی و خونین گروهک تجزیه طلب ...
وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جریان شناخته شده‌ای، خبر استعفای بنده را منتشر ...
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد + عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد + عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
1