تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۹۸۷۳۶

نوروزی: به کلی‌گویی‌ها بسنده نمی‌کنیم / تکلیف مدیران را با سند عملیاتی مشخص کردیم / پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق به واحدهای تولیدی

۲
۰
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد برای سال‌های مختلف تدوین شده است.

حسن نوروزی در گفت‌وگو با کبنا نیوز با اشاره به نام‌گذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ را به نام سال‌های اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی که از زیر شاخه‌های اقتصاد مقاومتی می‌باشد، نامگذاری کرده است و ما نیز فعالیت‌های خودمان را در این چارچوب تعریف کرده‌ایم و سه سرفصل کلی را دنبال خواهیم کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سند اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد را برای سال‌های مختلف تدوین کردیم، بیان کرد: بر اساس این سند سه موضوع را محور کارهای خودمان قرار دادیم و این سه موضوع تسهیلات رونق تولید، واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش خصوصی و تعدادی پروژه‌ها را در راستای اقتصاد مقاومتی تعریف کردیم و سعی کردیم در تخصیص اعتبارات جهت‌گیری ما به سمت این پروژه‌ها باشد.
نوروزی با اشاره به اینکه دومین سال برنامه ششم را سپری می‌کنیم، افزود: ما باید برای تحقق برنامه ششم دو کار را در سطح استان انجام می‌دادیم که ما در سازمان سند تفصیلی و سند عملیاتی برنامه ششم را تدوین کردیم.
وی اضافه کرد: ما مکلف بودیم در سطح هدف‌گذاری برای دستگا‌های اجرایی و به جهت اینکه راهبردهای را دنبال کنیم، لذا ما بعد از تدوین سند تفصیلی، سند عملیاتی و اجرایی برنامه ششم را در سطح استان تدوین کردیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توضیح داد که در سند تفصیلی ما به طور کلی توضیح داده‌ایم که چه اهدافی داریم، اما در سند عملیاتی و اجرایی به ریز تعریف کردیم که دستگاه‌های اجرایی برای سال‌های مختلف برنامه ششم چه اهداف کمی و کیفی را می‌خواهم دنبال کنیم، چه پروژه‌های اقتصادی و عمرانی را می‌خواهند انجام دهند.
نوروزی با بیان اینکه به کلی‌گویی بسنده نمی‌کنیم، اظهار داشت: فرضاً آموزش و پرورش اعلام می‌کند که می‌خواهم نرخ بی‌سوادی استان را از میزان عدد به میزان عدد برسانم، در سند تفصیلی کلی گویی می‌شود، اما در سند عملیاتی آموزش و پرورش باید ریز توضیح دهد که در کدام منطقه و در کدام بخش چه برنامه‌های را با چه میزان و کدام منابع می خواهد انجام دهد.
وی تصریح کرد: از جمله استان‌های هستیم که برنامه‌های اجرایی را تدوین کردیم.
این مسوول در ادامه به آمایش سرزمینی گریزی زد و گفت: به دلیل انحلال سازمان مدیریت در مقطعی طرح آمایش سرزمینی استان عقب افتاد، اما اکنون این طرح برای تصویب نهایی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارسال شده تا در شورای عالی سرزمین آمایشی به تصویب رسد.
با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی زیادی در استان فعالیت نمی‌کرد، گفت: وقت زیادی در استان گذاشته شده تا این واحدهای تولیدی از تسهیلات رونق تولید برخوردار شوند و بازگشت آنها به چرخه تولید در راستای حمایت از کالای ایرانی تلقی می‌شود.
وی گفت: بالغ بر۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حونه تيرتاجى
Iran, Islamic Republic of
??????
سید عرشیا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نوروزی یکی از توانمندترین مدیران استان
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1