تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۲۹۸۷۱۴

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی نفت/ درخشش تیم بسکتبال در لیگ دسته دوم/ مدال‌‌های که به دانشجویان دانشگاه یاسوج رسید

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/267065/IMG_4815.JPGهشت پروژه ورزشی جدید از محل هدایایی خاص وزارت نفت در شهرستان گچساران در دست احداث است
مدیر کل ورزش و جوانان استان از احدات هشت پروژه جدید ورزشی در شهرستان گچساران خبر داد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر بیان داشت: هشت پروژه ورزشی از محل هدایای خاص وزارت نفت با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان در شهرستان گچساران در دست احداث می‌باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: از محل پروژه‌های استانی، ماده ۹۴ و ابلاغی در شهرستان گچساران نیز ۱۱ پروژه در دست ساخت می‌باشد.
علوی ادامه داد: خوابگاه ورزشی گچساران، پیست موتور سواری گچساران و احداث و تجهیز ۱۲ باب زمین چمن مصنوعی در سه شهر و ۹ روستا از طرح‌های جدید ورزش و جوانان استان در شهرستان گچساران می‌باشد.
این مقام مسئول به بعضی از مشکلات در زمینه طرح‌های عمرانی اشاره و از ممانعت شهرداری گچساران در احداث استخر شنای بانوان با وجود پرداخت یک میلیارد و ششصد میلیون تومانی گلایه کرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از احداث خوابگاه تختی گچساران پس از تخریب سالن قدیمی که هنور آموزش و پرورش نسبت به تخلیه آن اقدام نکرده خبر داد و افزود: مجوزهای تخریب ساختمان از مراجع ذیصلاح راه و شهرسازی و اقتصاد و دارایی اخذ شده و انشا الله در اسرع وقت در خصوص شروع این پروژه ورزشی آغاز خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از حمایت و پیگیرهای تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی تقدیر کرد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/266914/photo_2017-12-10_09-30-35.jpgدرخشش تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور
سرمربی تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران از درخشش تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور خبر داد.
ایرج خلیلی سرمربی و مسئول بسکتبال نفت و گاز گچساران با بیان این خبر گفت: تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران بعنوان نماینده استان در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور دارد.
خلیلی افزود: رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با حضور ۱۸ تیم در دو گروه ۵ و دو گروه ۴ تیمی بصورت رفت و برگشت در حال برگزاریست.
سرمربی تیم بسکتبال نفت گچساران ادامه داد: تیم بسکتبال نفت گچساران در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های نماینده جهرم، نماینده فسا، شهرداری بندرعباس و طلای سبز رفسنجان همگروه شده است.
مسئول بسکتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تیم نفت و گاز گچساران در سه بازی برگزار شده با قدرت ظاهر شده و توانسته برابر حریفان صاحب برتری شود.
خلیلی در خصوص نتایج سه بازی برگزار شده تیم نفت گچساران بیان داشت: در بازی اول در گچساران مقابل تیم فسا با نتیجه ۶۹ بر ۶۶ به پیروزی رسیدیم. در بازی دوم مقابل نماینده جهرم با نتیجه ۶۰ بر ۵۲ صاحب برتری شدیم و در بازی سوم که در گچساران برگزار شد توانستیم تیم شهرداری بندرعباس را با نتیجه ۶۷ بر ۵۷ با شکست بدرقه کنیم.
این مقام مسئول در بسکتبال نفت گچساران ضمن تشکر از حمایت‌های مسئولین نفت و گاز گچساران ادامه داد: بازی چهارم تیم نفت و گاز گچساران در مقابل تیم طلای سبز رفسنجان روز جمعه ۲۴ آذرماه در رفسنجان برگزار خواهد شد و امیدوارم همچون سه بازی برگزار شده با پیروزی این میدان را ترک کنیم.
ایرج خلیلی یاد آور شد: این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی این مسابقات خواهند شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/266880/photo_2017-12-10_08-17-49.jpgجشن هفته وحدت برگزار شد
معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشن هفته وحدت خبر داد.
رحمت الله شاکری با بیان این خبر گفت: جشن میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و میلاد پیشوای ششم شیعیان امام جعفر صادق (ع) به مناسبت هفتهٔ وحدت باحضور اقشار مختلف مردم در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی برگزار گردید.
شاکری تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم را احترام به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان و امام جعفر صادق (ع)، ایجاد نشاط، شادابی و در بین مردم بیان کرد.
این آئین با همکاری سازمان‌های مردم نهاد آوای امید جوانان و دل‌های پاک دنا برگزار شد.
 
جلسه مجمع سازمان‌های مردم برگزار شد
معاونت فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جلسه مجمع سازمان‌های مردم نهاد خبر داد.
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/266885/photo_2017-12-10_08-17-35.jpgرحمت الله شاکری با بیان این خبر گفت: با حضور اعضای و سمن‌های عضو، جلسه مجمع سازمان‌های مردم نهاد استان برگزار شد.
شاکری هدف از برگزاری این نشست را، نظر سنجی پیش نویس اساسنامه مجمع سازمان‌های مردم نهاد ذکر کرد و افزود: اعضا ءبعد از بحت و تبادل نطر پیشنهادات و انتقادات خود را در رابطه با اساسنامه ارائه کردند.
وی افزود: انشاالله بعد از جلسه دیماه در شیراز با حضور تندگویان معاون فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور از این اساسنامه رونمایی خواهد شد و مجمع پویاو فعال تر برگزار خواهد شد.
 
کسب مقام دوم والیبال بانوان منطقه هفت/ کسب سه مدال ارزشمند در شنای آقایان
تیم والیبال دانشجویان دختر این دانشگاه موفق به کسب مقام دوم مسابقات والیبال دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه هفت کشور و همچنین کسب سهمیه المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور شد.

کسب مدال نقره در شنای ۱۰۰ متر پروانه، مدال برنز ۵۰ متر پروانه و مدال نقره ۲۰۰ متر آزاد نیز افتخار دیگری بود که توسط دانشجوی دانشگاه یاسوج رقم خورد.
 
برپایه این گزارش اقای متین لرکی توانست با کسب سه مدال ارزشمند در مسابقات شنای دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه هفت کشور به میزبانی دانشگاه شیراز سهمیه المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور را بدست آورد.
لازم به ذکر است دانشگاه‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها دانشگاه شیراز، صنعتی شیراز، جهرم، فسا، لامرد، بوشهر و یاسوج بودند.

موفقیت ارزشمند تیم تکواندوی دختران دانشگاه یاسوج/ کسب دو مدال طلا
تکواندوکاران دختر این دانشگاه موفق شدند در مسابقات تکواندوی منطقه ۷ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دو مدال طلا کسب کنند.

بر پایه این گزارش خانم‌ها سیده صدیقه حسینی و آرمیتا خلیلی دو دانشجوی دانشگاه یاسوج در اوزان اول و دوم این دوره از مسابقات مدال طلا را بر گردن آویختند.
در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه شیراز و با حضور دانشگاه‌هایی از استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد انجام شد، در رده بندی تیمی و با احتساب دو مدال طلا در جدول رده بندی دانشگاه یاسوج دوم شد. روابط عمومی دانشگاه این موفقیت را به دو ورزشکار مدال آور، مربیان و سرپرستان این تیم تبریک می‌گوید.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1