تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۲۹۸۱۹۲

باید مرز بندی جغرافیایی را کنار بگذاریم / حق شیر زنان توانمند استان از مدیریت‌ها را بدهیم / خبرهای خوبی برای خانم‌ها در راه است

۱۵
۰
کبنا ؛به گزارش کبنا از یاسوج، پروانه نیک‌مرام در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور نقی‌زاده معاون امور حقوقی مجلس وزارت کار، خانم دکتر نگین مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده و حنیف مدیرکل امور استان‌های وزارت کار، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری، شهردار یاسوج، و جمع زیادی از چهره‌های اصلاح طلب و سیاسیون، برگزار می‌شود، اظهار کرد: در جای جای استان ما پیشرفت های گوناگون را شاهد هستیم و دنبال می‌شود. اظهار کرد: از همه قدردانی می‌کنم، از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مجلس، آقایان تاجگردون، زارعی و عدل هاشمی‌پور و همه کسانی که مرا همراهی کردند، تشکر می‌کنم.
وی همچنین از مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی (ره) و شهدای گرانقدر استان و کشورمان یاد و خاطره آنها را گرامی داشت و گفت: از آیت الله سید شرف الدین ملک‌حسینی نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی با بیان اینکه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک دستگاه حاکمیتی و شبه قضایی است، اظهار کرد: اگر عوامل خارجی، همانند سیاسی، توقعات و یا سلایق شخصی وارد کار مدیر شود، هم دستگاه آسیب می‌بیند، و حق هم حق‌الناس نادیده گرفته می‌شود و هم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.
نیک‌مرام گفت: دستگاه اداره کل کار، تنظیم کننده و رسیدگی به حق و حقوق کارگران بر اساس قانون و ضوابط است و بدون هیچ گونه حب و بغض باید به جامعه هدف خود خدمت ارائه داد. از همه دستگاه‌ها انتظار داریم با مساعدت و مشارکت به کمک اداره‌کل کار بیایند به ویژه در زمینه اشتغال و ایجاد اشتغال وظیفه همه دستگاه‌ها است و منحصر به اداره خاصی نیست.
وی افزود: از همه دستگاه‌ها می‌خواهم، همت کنند که نرخ بیکاری در استان تک رقمی شود.
مدیرکل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در ادامه با بیان اینکه ضمن احترام به همه اقوام و طایفه‌ها و مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید مرز بندی قوم و قبیله‌ای و جغرافیایی در ادارات کنار بگذاریم.

وی افزود: داشتن چنین تفکراتی (منطقه‌گرایی و قوم‌گرایی) یعنی بلااستفاده ماندن پتانسیل‌ها و نیروهای توانمند شهرستان و استان. لذا تزریق این تفکر و دامن زدن به این نگرش‌های باطل و فرسوده سبب تزلزل در امورات اداره می‌شود.
نیکرام افزود: در بکارگرفتن نیروها و انتصاب شایسته‌سالاری، تعهد، تخصص و از همه مهمتر سلامت نفس افراد را مدنظر فرار می‌دهم.
 
مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی ویژه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خطاب به وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد شیر زنان توانمند و کاردان و پای کار است که دغدغه آنها رفع مشکلات بوده و از سال‌های قبل شأن آنها و حق آنها مسوولیت مدیریتی مهم بوده که امیدوارم با حضور شما که در این مدت کمی در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرده‌اید برای خانم‌های ما خبرهای خوبی در راه است.
وی افزود: امیدوارم با حضور شما از ظرفیت‌های خوب استان استفاده شود و کارها را به اهلش سپرده شود.
نیکمرام گفت: در پایان یک‌بار دیگر مراتب تقدیر خودم و جامعه معلولین از دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جناب آقایان تاجگردون، زارعی، هاشمی و ربیعی وزیر دلسوز که از جنس ما کارگران است را اعلام می‌دارم. و آقای استاندار و وزیر محترم به مردم استان ما یادآوری کردند که معلولیت محدودیت ندارد، و امیدوارم به فصل خدای سبحان از عهده این مسوولیت خطیر برایم. و به یاری یکتا پاسخگوی شایسته به اعتماد مسوولان و مردم دهم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم نیک مرام. به امید استفاده بیشتر از توانایی های زنان در استان و فرصت برای ابراز توانمندی هایشان
مژگان مسلمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم نیک مرام. با آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان و تلاش بیشتر برای استفاده از ظرفیت زنان توانمند استان در سایر زمینه ها خصوصا حوزه مدیریت
سعيد ياسوج
Iran, Islamic Republic of
ای امان از روزی که زنان پست بگیرن
به نظربنده بهترین کار برای زنان خانه داری است
شرمت الله
United States
خانم نیک مرام ضمن عرض تبریکات صمیمی بدلیل شایسته سالاری در انتخاب مدیر کل سرکار ولی این فرمایش شما ایکاش عملا اجرایی شود و همانند گذشته و گذشته ها برعکس وبا محوریت حمایت از کارفرمایان اتفاق رخ ندهد




نیک‌مرام گفت: دستگاه اداره کل کار، تنظیم کننده و رسیدگی به حق و حقوق کارگران بر اساس قانون و ضوابط است و بدون هیچ گونه حب و بغض باید به جامعه هدف خود خدمت ارائه داد.
شهروند بي چاره
Iran, Islamic Republic of
تبریک به خانم دکتر نیکمرام مدیر کل محترم اداره تعاون وکار ورفاه اجتماعی
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود برخانم دکتر نیکمرام شجاع و نترس
گچساران
Iran, Islamic Republic of
به خدا خانم نیکمرام از نیروهای توانمند اداره کار هست
لیشتر خاک من
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت کسی سکاندار اداره کار شد که درد کارگر را میدونه درود بر خانم دکتر نیکمرام
امیر
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم نیکمرام

انتصاب شایسته حضرت عالی به عنوان مدیر کل اداره کار وتعاون ” را به شما تبریک عرض نموده ، برای شما موفقیت روزافزون و توفیق خدمتگذاری مستمر را از درگاه ایزد منان مسالت می نماید.

با کمال تشکر
سعید
Iran, Islamic Republic of
این جایگاه بحق شایسته خانم نیک مرام هست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر خانم دکتر نیکمرام
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ولی بعضی زنان پست نگیرند خیلی بهتره چون رییس آموزشکده فنی دختران
مطلع
Iran, Islamic Republic of
همسرداری و خانه داری حضرت زهرا(س) الگوی زنان عصر حاضر..........
مطلع
Iran, Islamic Republic of
مسئولیت در خانه
حضرت زهرا(س)به فرموده رسول گرامی اسلام، رییس خانه بود. کدبانویی مجرب که گویی تمام دوره های مدیریت خانواده را گذرانده و به وظایف خود نیکو آشنا بود.
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم نیک مرام عملکرد موفق ایشان نشان موفقیت ایشان در سمت جدیش خواهد بود.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1