تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۲۹۸۱۸۹

تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد / خانم نیک‌مرام کارشناس خوب و قوی است / فضا را برای زنان محدود نکنیم

۴
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در فرهنگ توسعه هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد و پیامبراکرم (ص) در آغاز رسالت با ارج نهادن به حضرت خدیجه کبری (س) نشان دادند که بانوان در اسلام جایگاه ویژه ای دارند.

به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل جدید و قدیم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، افزود: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای برای زنان در جامعه ترسیم کردند.
وی اظهار داشت: تکریم بانوان و فضای مشارکت مدیریتی به آن‌ها راهبردی است که لازمه پیشرفت و توسعه کشور است.
احمدی تاکید کرد: این تفکر که مردان صرفاً رهبران و مدیران خوبی هستند این اجازه را به ما نمی‌دهد که فضا را برای زنان محدود کنیم.
وی با بیان اینکه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مأموریت‌های مهمی در راستای اشتغال زایی دارد، عنوان کرد: تاکید دولت بر توسعه اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
استاندار عنوان کرد: برای بهبود شرایط اشتغال، ارتقا واحدهای تولیدی هدفگذاری کلانی انجام گرفته و امید است با برنامه ریزی مناسب تحقق اقتصاد مقاومتی را در استان شاهد باشیم.
احمدی گفت: از جمله وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور به کار گیری بانوان در سیستم‌های مدیریتی بود که به حول قوه الهی نمونه ای از آن در استان محقق شد و باید به وعده‌های انتخاباتی دکتر روحانی جامعه عمل بپوشانیم.
استاندار تصریح کرد: خرسندم که در ماه‌های آغازین خدمتم در این استان شاهد معارفه یکی از بانوان خوب استان ما در عرصه مدیریتی هستیم، و من توفیق آشنایی با ایشان پیدا کردم، ایشان را کارشناس خوبی می‌دانم و امیدوارم با تلاش خودشان نشان می‌دهند که هم کارشناس خوب و هم مدیر توانمندی هستند.
 
وی افزود: خانم نیک‌مرام اثبات خواهند کرد تا در ادامه سایر بانوان با اعتماد به نفس برای این گونه مسوولیت‌ها به کار گرفته شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتخاب ایشان به منظور نفی نیروهای توانمند این اداره کل نیست و آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان وعده داده بود که از توانمندی بانوان و جوانان استفاده کند و ما هم نمی‌توانستیم تنها به شعار اکتفا کنیم و جامعه زنان توانمند در عرصه مدیریتی به کار گرفته شوند.
احمدی ابراز داشت: انتظار می‌رود، خانم نیک مرام با تلاش فراوان اعتماد لازم برای حضور بیش از پیش زنان استان را در عرصه مدیریتی فراهم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع توانمند و با سیاست
تلاش های تو باعث شد اداره کار از دست تاجگردون در بیاد و یک چنارستانی را بر مسند بنشانی
سعید
Iran, Islamic Republic of
تبریک به خانم نیک مرام موفق باشید
ملک زاده
Iran, Islamic Republic of
انتصاب خانم نیک مرام را به فال نیک گرفته و آرزوی توفیق و سربلندی برای ایشون داریم.امیدواریم با عملکرد خود توانمندی مدیریتی بانوان فارغ از نگاه جنسیتی ر اثبات نمایند.تبریک به خانم نیک مرام و جامعه بانون استان...
لازم نیست مردانگی به خرج دهیدبانو، فقط به معنای واقعی "زن" باشید !
سربدار
تبریک به خانم نیک مرام ایشان فرد شایسته ای هستند
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1