تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۲۹۸۱۴۹

شعر خوانی فرماندار گچساران در خصوص پروژه جنجالی شهرستان+تصاویر

۴
۰
کبنا ؛جلسه بررسی آخرین وضعیت روند اجرایی پروژه های شهرستان گچساران در حوزه های (راه ،ورزش ،مسکن و شهرسازی وعمران روستایی) باحضور فرماندار، مدیران کل این دستگاهها  و کارشناسان استانی و شهرستانی و همچنین پیمانکاران این پروژه ها در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید.
عبدالرحیم رحیمی در این جلسه اظهارداشت : هدف از برگزاری جلسات دستیابی به اهداف پیش بینی شده و همچنین چگونگی روند اجرایی و پیشرفت این پروژه ها طبق برنامه های زمانبندی و کارشناسی شده و همچنین مشکلاتی که در روند اجرایی آنها پیش خواهد آمد و با هدف حرکت در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان است .
وی با تشریح اعتبارات شهرستان در سالهای اخیر گفت: تمام تلاش دولت و مسئولان در ایجاد امکانات و توسعه زیر ساخت‌ها بوده و شهرستان گچساران نیزازاین تلاش‌ها بی بهره نمانده است.
فرماندار گچساران در ادامه به یکی از پروژه های نیمه تمام و زمان بر شهرستان اشاره کرد و عنوان کرد: روند اجرایی تکمیل مصلای شهردوگنبدان کند است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: اشکال در ساخت گنبد مشکل اصلی این طرح است.
رحیمی افزود: طرح مصلای شهر دوگنبدان نیز از سال ۱۳۸۱ آغاز شده است و به گفته کارشناسان مسائل فنی در ساخت آن رعایت نشده است.
وی افزود: یکی از دغدغه ها امام جمعه دلسوز گچساران تکمیل مصلای می باشد که در چندین سال بشدت پیگیراین موضوع است  و ما هم اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه اختصاص داده ایم .
فرماندار گچساران در ادامه از تاخیر در تکمیل پروژه مصلای امام خمینی (ره) گلایه کرد و عنوان کرد: با توجه به قول و وعده های که در این چندین سال دستگاهای  متولی در خصوص تکمیل مصلای بخصوص ساخت گنبد داده است و مشخص نبودن زمان تکمیل این پروژه ما را به یاد شعر« عهد کردم دگر می نخورم، بجز امشب و فرداشب و شب های دگر » می اندازد.
وی از اداره راه و شهر سازی خواست تا هرچه سریعتر نسبت به تکمیل مصلای اقدام کنند چون درخور و شان مردم خداجو و ولایت مدار این شهرستان نیست که بیشتر از این منتظر تکمیل این پروژه بمانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
پیمانکار کی بوده که گنبد رو کج ساخته؟ چرا به کسی که بلد نیست، پروژه میدین؟ لااقل در ساخت از پیمانکاری استفاده می کردید که واقعا حقش باشه
رها
Iran, Islamic Republic of
این شعر را کی سروده .
بهار
Iran, Islamic Republic of
پیمانکار حتما .........بوده دیگه.....به قول دوستان یه سفره ای پهن هست همه با همککاگری......
گچساران
Iran, Islamic Republic of
حالا مصلا دیر هم ساخته بشه ، مشکلی پیش نمی اید.
نظر شخصی :
بودجه مصلا بهتر هستش صرف اینترنت پرسرعت ، وای فای و خدماتی در حوزه IT و هچنین توسعه شرکت های دانش بنیان شود.
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1