تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۲۹۸۰۹۲

توطئه‌های آمریکا در قدس خنثی می‌شود/ انتقال پایتخت اسرائیل وعده انتخاباتی رییس‌جمهور دیوانه آمریکا بود

۱
۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد
انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس وعده انتخاباتی رییس‌جمهور دیوانه آمریکا بود
امام‌جمعه موقت یاسوج با اشاره به اقدام رئیس‌جمهور امریکا و انتقال پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به قدس، گفت: این موضوع وعده ترامپ در زمان انتخابات بود.
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری در هشت سال دفاع مقدس نقشی انکارناپذیر است.
وی به مقایسه منافقان اول انقلاب اسلامی با داعشیان امروزی پرداخت و تصریح کرد: داعش آمده بود تا دامن اسلام را لکه‌دار بکند اما برای همیشه برچیده شد.
حسینی‌صدر افزود: رئیس سازمان سیا در نامه‌ای سردار سلیمانی و مواضع حزب‌الله را تهدید کرده بود اما تحلیلگران سیاسی گفتند که این نامه ساده‌لوحانه بوده آن‌هم نامه‌ای که به فرمانده جنگ نوشته می‌شود درحالی‌که باید به دولت عراق یا سوریه می‌نوشتند نه سردار سلیمانی، این نامه بی‌اعتنا بوده و افتخاری برای همه ما بود.
مسئول نمایندگی دفتر ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه کشتن عبدالله صالح را توطئه و پرده برداشتن از یک توطئه خواند و یادآور شد: عبدالله صالح یمن را یکپارچه کرد و ۳۳ سال حکومت کرد.
حسینی‌صدر ادامه داد: عبدالله صالح از وهابیت و القاعده با کمک عربستان همکاری داشت و در مدت بسیار محدودی با عربستان همکاری نمود و اعلام کرد که حوثی‌های شیعه یمن باید برخورد شود.
وی با خنثی شدن توطئه عربستان و عبدالله صالح برای ضربه زدن به دنیای اسلام، اظهار داشت: الحمدالله خدا نخواست که به دنیای اسلام ضربه وارد شود.
حسینی‌صدر در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اقدام رئیس‌جمهور و انتقال پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به قدس، یادآور شد: این موضوع وعده رییس‌جمهور دیوانه آمریکا در زمان انتخابات بود.
امام‌جمعه موقت یاسوج از مخالفت پوتین و ترکیه و مجلس تونس دراین‌ارتباط خبر داد و اقدام آمریکا در اسرائیل را اقدامی ناشایست خواند.
حسینی صدر به مواضع رهبری انقلاب دراین‌ارتباط هم‌سخن گفت و خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این طرح نیز شکست خواهد خورد.
وی گفت: نباید فلسطین به فراموشی سپرده شود و امت اسلامی باید اقدامی عاجل در محکومیت رژیم کودک کش اسراییل داشته باشند تا این رژیم از مواضع خود عقب‌نشینی بکند.
امام‌جمعه موقت یاسوج با برشمردن برخی ویژگی‌های دوستان شیطان به روایت پیامبر اکرم (ص)، ابراز کرد: شیطان ۱۵ گروه را دوستان خود نامیده که زمامدار مسلمانان که به نام اسلام زمام امور را به دست گرفته اما به مسلمانان ظلم می‌کنند دوست شیطان هستند.
حسینی‌صدر بخیلان، محتکران، ظالمان به‌حق مسلمانان و رباخواران را از دیگر دوستان شیطان برشمرد و خاطرنشان کرد: کسانی که به هر طریقی به دنبال جمع‌آوری مال دنیا هستند هم از دوستان شیطان هستند.
 
توطئه‌های آمریکا در قدس خنثی می‌شود
امام جمعه گچساران گفت: امروز دنیای اسلام بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت و یگپارچگی نیاز دارداین حرکت زشت و ناپسند رئیس جمهور احمق آمریکا حتی کشورهای غیرمسلمان و بعضاً هم پیمان آن‌ها را هم به واکنش وا داشته است.
حجت السلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در واکنش به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس و حمایت آمریکا از این توطئه، گفت: این اقدام سبب رنجش و نگرانی عالم اسلام شد و خیلی از کشورهای دیگر غیرمسلمان هم به این موضوع اعتراض داشتند.
حجازی تصریح کرد: امروز دنیای اسلام بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت و یگپارچگی نیاز دارداین حرکت زشت و ناپسند رئیس جمهور احمق آمریکا حتی کشورهای غیرمسلمان و بعضاً هم پیمان آن‌ها را هم به واکنش وا داشته است.
امام جمعه گچساران اظهارکرد: هیچ انسان بامنطقی این اقدام خودسرانه ترامپ را نمی‌پذیرد و استکبار جهانی خاصه آمریکا بداندنقشه ها و توطئه‌هایشان در قدس هم خنثی خواهد شد.
وی درادامه با اشاره به روز دانشجو افزود: در سال ۳۲ جمعی از دانشجویان ما را در دانشگاه تهران به شهادت رساندند و رژیم منحوس پهلوی که دست نشانده و جیره خوار آمریکا بود و در همان دانشگاه به معاون رئیس جمهور آمریکا دکترای افتخاری داد.
حجازی اظهارکرد: امروز برخی‌ها هم تلاش دارند از روزی که دانشجویان ما را به شهادت رساندند هم به نوعی سوءاستفاده کنند که دانشجویان عزیز مواظب باشند که دشمنان از این روز سوءاستفاده نکنند.
امام جمعه گچساران با اشاره به روز جهانی حقوق بشر گفت: همان حقوق بشری که آمریکایی‌ها از آن دم می زند درحالی که تشکیل گروه تکفیری داعش نماد بارز حقوق بشر آمریکایی است.
وی درادامه با تشکر از اقدامات نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت ما بعد از لطف امام زمان (عج) دراصل مرهون خدمات و بی خوابی‌های نیروی انتظامی است، گاهی ممکن است مشکلی در جایی ایجاد شود که نباید در این خصوص ناسپاسی کرد.
امام جمعه گچساران ادامه داد: نیروی انتظامی چشم و چراغ ملت است که از تلاش‌ها و خدمات ارزنده آن‌ها قدردانی و تشکر می‌کنیم.
وی افزود: برخی از عزیزان در این شهرستان در مراکزی آموزش‌هایی دیدند و ظاهراً هنوز توجهی به انها نشده است، مبالغی هزینه کردند، وقت گذاشتند و آموزش دیدند که باید توجهی شود که جوانان ما نگران نشوند.
حجازی تصریح کرد: در هفته قبل از وزیرمحترم نفت خواهش کردم که همانگونه که در زیراین زمین ویژه است روی زمین را هم ویژه ببینندو فقط می گوییم که عدالت رعایت شود.
امام جمعه گچساران با اشاره به بازدید نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از چاه رگ سفید گچساران گفت: آیت الله ملک حسینی در بازدید از این چاه خیلی هم نگران شدند اما در همین حد گفته شده که روزانه مقداری زیادی از سرمایه ما به هدر می‌رود که مؤمنین دعا کنند بدون هیچ خطری و ایجاد مشکلی برای فرزندانمان این چاه سریع‌تر مهار شود.
 
توطئه جدید امریکا در فلسطین اشغالی شکست خوردنی است
امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: بدون شک توطئه امریکایی صهیونیسی امریکا در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس یکی سناریوی است که نتیجه آن قطعاً محکوم به شکست است.
حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن اشاره به توطئه جدیدآمریکا در منطقه به خصوص فلسطین اشغالی گفت: توطئه جدید امریکایی ها و اعلام انتقال پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی به قدس شریف نشان از موضع ضعف امریکا و این رژیم اشغالگر است.
وی افزود: تصمیم شیطانی ترامپ با واکنش کشورهای اسلامی، سازمان ها، شخصیت ها و سازمان ملل متحد مواجه شده است که اتحادیه اروپا، و سایر مجامع جهانی این حرکت را محکوم کردند.
امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی بی اعتنایی به نامه رئیس سازمان جاسوسی آمریکا سیا بود که نشان از اقتدار و عظمت قدرت سپاه اسلام و بصیریت این سردارعاشورایی است.
وی تاکیدکرد: امروز به برکت اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران و داشتن چنین سردارانی است که حماسه های مختلفی عاید نظام و محور مقاومت شده است.
الهی نیا اظهارکرد: تشکیل شورای انقلاب فرهنگی نقطه آغازی برای یک حرکت جهش دار فرهنگی در کشور بود که نقش این شورا و تاثیرگذار بودن آن در سیاست های فرهنگی و علمی کشور باعث شد که مسئولان تراز اول مملکت در این شورا عضو باشند.
امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: تدوین، تصویب اصول و اهداف و سیاست های کلی فرهنگی کشور به همراه برنامه ریزی علمی از مهمترین وظایف این شورا است.
وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی جهت مقابله با تهاجم فرهنگی کشور و سیاست گذاری لازم در جهت تبین ارزش های دینی از مهمترین وظایف این شورا است.
خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده تصریح کرد: متاسفانه مسئولان چندان به حوزه مسائل فرهنگی توجه نمی کنند و همین امر نیز باعث ترویج برخی خرده فرهنگ های غلط در جامعه خواهد شد.
وی به سالروز شهادت شهید محراب آیت الله دستغیب اشاره کرد وگفت: آیت الله دستغیب یکی از دیگر از شهدای محراب است که به دست منافقی کوردل به شهادت رسید.
وی گفت: شهید دستغیب سوابق درخشانی در مبارزات با رژیم شاه داشت و در روشنگری مردم در استان فارس زبانزدعام و خاص بود.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با قدردانی از تلاش کارکنان نیروی انتظامی به خصوص عوامل دستگیری سارقان و قاتلان طلا فروشی گچساران گفت: تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش مردم است و با تلاش شبانه روزی مسئولان امنیتی و انتظامی و همچنین قضایی شهرستان گچساران سارقان و قاتلان طلافروشی گچساران دستگیر و به زودی به سزای عمل خود خواهند رسید.
وی در ادامه به معضلات و چالش های فضای مجازی اشاره کرد وگفت: فضای مجازی از چالش های مهم فراروی خانواده ها است که می بایست خانواده ها بیشتر مراقب رفتار فرزندان خود در این فضاها باشند.
الهی نیا خاطر نشان کرد: با توجه به شروع فصل بارندگی لازم است ادارت مسئول نسبت به بازگشایی جاده های روستایی همت و تلاش مضاعف تری داشته باشند.
خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده به مسئولان فراورده های نفتی نیز در خصوص تامین سوخت روستاها نیز اشاره کرد وگفت: عاملین توزیع نفت باید هرچه سریعتر اقدام به توزیع وذخیره سازی نفت روستاها کنند تا در فصل سرما مشکلاتی برای روستانشینان ایجاد نشود.
 
همه مردم جهان مقابل رژیم کودک کش اسرائیل می‌ایستند
امام جمعه موقت باشت گفت: همه مردم جهان مقابل رژیم کودک کش اسرائیل می‌ایستند و ما هم همنوا با مسلمانان جهان می‌شویم.
حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد امام جمعه موقت شهرستان باشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه کنفرانس اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب عبد خالص اسلامی که جز از خدا نمی‌ترسد. تنها چیزی را اعتقاد دارد ذات خداوند یکتا است.
وی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب از سال‌های پیش تا کنون یکی پس از دیگری زیبا و جالب رقم خورده است و همان پیش بینی که ایسان داشته‌اند به ثمر رسیده است.
حجت الاسلام بلادی نژاد عنوان کرد: در اجلاسیه بحث فلسطین مطرح و یاوه گویی های ترامپ که سرش به تنش زیادی می‌کند که می‌خواهد بیت المقدس را به عنوان پایتخت صهیونیسم باشد و دستور انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را داد.
این خطیب جمعه ادامه داد: همه به صحنه آمدند و در کشورهای اروپایی مردم به خیابان‌ها ریختند و علیه این سخن رئیس جمهور آمریکا قیام کردند و سخن ترامپ را نپذیرفتند.
حجت الاسلام بلادی به ضعف و ناکامی دشمن اسلام اشاره و تصریح کرد: دشمن ما زخم خورده است و بنابه کارهایی که انجام دادند می‌خواستند موقعیت اسرائیل را در عراق و سوریه محکم کنند، این اتفاق نیفتاد و حزب الله قوی تر از قبل در مقابل اسرائیل قد علم کرد.
امام جمعه موقت باشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با فلسطین گفت: در قضیه فلسطین دستای دشمنان بسته است و با این کار ضربه‌های محکم تری خواهند خورد که اکنون تحقق سخنان رهبری را به عینه می‌بینیم.
حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد گفت: همه مردم جهان مقابل رژیم کودک کش اسرائیل می‌ایستند و ما هم همنوا با مسلمانان جهان می‌شویم.
وی در ادامه با تشکر از مردم ولایت مدار شهرستان باشت گفت: عرض تشکر از افرادی داریم که کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کرند، اما این کمک‌ها کافی نیست، هم حجم تخریب بالاست و هم جمعیت زیادی بی خانمان شدند.
وی افزود: در کرمانشاه هوا سرد و یخبندان است و نیاز مبرم به مسکن دارند. شهرستان باشت باید دو مسکن برای این عزیزان به مبلغ ۲۰ میلیون تومان کمک کنند. کمیته امداد، هلال احمر و شماره حساب‌های مشخص شده جهت کمک مردم فراهم است و میتوانتد کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.
وی در پایان پیروزی قهرمانان وزنه برداری کشورمان را در جهان تبریک گفته و عنوان کرد: آرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران و همه ملت ایران اسلامی را داریم.
حجت الاسلام بلادی در ادامه به کشته شدن رئیس جمهور فراری یمن اشاره و گفت: در طول دو سالی که این فرد فراری بود جنایات بی شماری را علیه مردم مظلوم واداشت و در دو هفته اخیر با حیله و مکر که بدنبال فتنه جدید در یمن بود به هلاکت رسید.
 
مسلمانان باید با اتحاد همه جانبه حمایت قاطع کنند
امام جمعه شهر لیکک در خطبه‌های حرکت ترامپ را در راستای میزان سنجش وفاداری ایران و جهان اسلام در حمایت از فلسطین دانست.
امام جمعه شهر لیکک در خطبه‌های امروز با محکوم کردن اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، این حرکت ترامپ را در راستای میزان سنجش وفاداری ایران و جهان اسلام در حمایت از فلسطین دانست.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی حرکت جهان استکبار در پیشنهاد قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و آن را حرکتی در راستای سنجش میزان واکنش وفاداری و حمایت از فلسطین نزد جهان اسلام به خصوص ایران دانست.
وی با تأسی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسرائیل فرعونیان زمان هستند.
افروغی خاطر نشان کرد: نفوذ ایران در منطقه و افزایش میزان محبوبیت ایران استکبار را مجبور به هر کاری می‌کند.
وی افزود: حکومت‌های ایادی استکبار و تکفیری منطقه در حال فروپاشی هستند؛ می‌خواهند قدرت ایران را در حمایت از قدس تست کنند.
امام جمعه شهر لیکک با بیان اینکه اسرائیل مطابق پیشبینی مقام معظم رهبری به زودی نابود و فلسطین پیروز می‌شود، افزود: باید مسلمانان جهان با حفظ وحدت، حمایت قاطع خود را در فضای مجازی و حقیقی از قدس اعلام کنند.
افروغی در ادامه گفت: هر قدمی که افراد در راستای بهبود فردی و اجتماعی بردارند، یک جهادگر مثل شهدا هستند.
خطیب نماز جمعه بهمئی تصریح کرد: یاد و نام شهدا تنها به برگزاری یادواره‌ها نیست بلکه حرکت در مسیر شهدا هم در همین راستاست.
وی افزود: بزرگ‌ترین یادواره شهدای شهرستان به زودی برگزار می‌شود؛ در این راستا دیداری با آیت الله ملک حسینی و مسئولان صدا و سیمای مرکز استان داشتیم، همه باید برای برگزاری بهتر این یادواره تلاش کنند.
افروغی در فرازی دیگر از خطبه‌های امروز با گرامیداشت سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: تلاش‌های خوبی در دانشگاه داشتند اما می‌طلبد فضای فرهنگی و دینی بهتر از وضعیت موجود باشد.
وی در پایان گفت: چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی مردِ مردانه به میدان نمی‌آید و بعضی از رشته‌های دانشگاهی را که مشکلاتی ایجاد می‌کنند، تعطیل نمی‌کند؟
 
در مقابل ظلم سکوت نمی‌کنیم
جت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: یکی از وظایف هر مؤمن و مسلمان حراست و حفاظت از اماکن مقدسه است.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه این هم وظیفه شرعی و هم سیاسی و اجتماعی ماست و خداوند هم دستور داده است که کافر نمی‌تواند بر مسلمان مسلط شود، افزود: از نظر فقهی تسلط و سیطره کفار بر مسلمانان یک امر حرام است پس مسلمانان باید به هر شکلی از سلطه کفار بر اماکن مقدس و مساجد مسلمانان جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه بیت المقدس دومین سرزمینی است که خداوند در آن مسجد را بنا کرده و این سرزمین مقدس محل عروج پیامبر (ص) است گفت: یکی از اماکن مقدسی که امروز رفته، رفته در اختیار کفار قرار می‌گیرد و درآیند بر آن سیطره و تسلط پیدا می‌کنند بیت القدس است.
حسینی با بیان اینکه از دیرباز بیت المقدس مورد توجه همه پیامبران الهی بوده است عنوان کرد: این مکان اولین قبله مسلمانان بوده و مسلمانان سیزده سال به طرف این مسجد نماز می‌خواندند که هفده ماه بعد از هجرت پیامبر (ص) به مدینه قبله مسلمانان به طرف بیت الله الحرام تغییر یافت.
وی تصریح کرد: بیت‌المقدس یکی آر اماکن مقدس مسلمانان است که نباید در دست کفار قرار گیرد و این یک فاجعه بزرگ است که بیت المقدس را پایتخت رژیم صهیونیست جنایتکار و کودک کش قرار دهند.
امام جمعه دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه ادامه داد: اسرائیل غاصب دشمن خونین تمام مسلمانان است و همه ما وظیفه داریم در مقابل این فاجعه سکوت نکنیم.
وی با بیان اینکه یکشنبه ۹ آذر مصادف است با تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۳ افزود: اساس انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و در هر زمینه‌ای که بخواهیم رشد کنیم نیاز به کار فرهنگی داریم.
حسینی افزود: زیربنای همه حرکت‌های انقلاب ما و ترقی جامعه کار فرهنگی است و اگر بخواهیم آسیب‌های اجتماعی را رفع و در زمینه اقتصادی هم رشد کنیم باید مشکل فرهنگ را حل و باورها را تغییر دهیم.
وی با بیان اینکه دوشنبه ۲۰ آذر مصادف است با شهادت آیت الله دستغیب که سومین شهید مهراب در سال ۱۳۶۰ است، گفت: منافقین در همان اویل انقلاب تلاش کردند شخصیت‌های انقلابی و مذهبی را از بین ببرند تا این نظام سرنگون شود.
حسینی با بیان اینکه حضرت امام (ره) فرمود بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود، افزود: امروز هم به برکت خون شهدا بصیرت ملت بیشتر و توطئه‌های دشمنان در هم شکسته می‌شود.
 
همبستگی ملی علیه تروریسم جهانی
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع میهمانان کنفرانس وحدت اشاره و در ادامه هم به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی اشاره و آن‌ها را تبیین کرد.
صلواتی به مساله قدس و فلسطین اشاره و یادآور شد: مساله قدس و فلسطین یک مساله اعتقادی و رمز عبور مسلمان و خط مقاومت و رسیدن به پیروزی واقعی مساله فلسطین است و تمام دنیای غرب و استکبار و آمریکا همه به دنبال این هستند که رژیم غاصب صهونیستی را نجات دهند و همه جنگ‌ها و اختلاف‌ها بخاطر نجات این غده سرطانی است.
وی تاکید کرد: همه اتفاقاتی که در خاورمیانه در حال رخ دادن است و همه طراحی و برنامه‌های دشمن نتوانست اسرائیل را نجات دهد و نتوانست امنیت اسرائیل را تأمین کند و این کار ترامپ آخرین ضربه بر پیکره اسرائیل است و از روی عجز و ناتوانی است.
امام جمعه قلعه رئیسی به خاموش شدن فتنه بزرگ در یمن اشاره و اضافه کرد: علی عبدالله صالح به دنبال ضربه ای تاریخی بر پیکره یمن بود و اتحاد و همبستگی یمن را نشانه گرفته بود و به دروغ و نفاق گونه در بین ارتش یمن و انصارالله قرار گرفت و دستور داد نیروهایش تمام مراکز را تصرف کند و آماده مذاکره با عربستان و امارات است و هدفش ضربه زدن به انصارالله و یمن بود و عاقبت این خیانت هم دامان خودش را گرفت و کشته شد.
صلواتی از قاضی چاروسا حجت الاسلام انصاری در جهت حمایت از محیط زیست تشکر کرد و گفت: از حجت الاسلام انصاری قاضی محترم چاروسا به دلیل حکم و حمایت از محیط زیست که جلوی صید جانوران بی گناه را گرفتند جلوه آداب و رسوم غلط را گرفتند صمیمانه تشکر می‌کنم و اعلام می‌کنم در باب دیگر موضوعات امروز استان ما نیازمند چنین احکامی هستیم که از این خلاقیت تشکر می‌کنم و از مدیر کل دادگستری استان می‌خواهم از حاج آقا انصاری در مورد این حکم تقدیر کنند.
وی به تیراندازی در مراسمات عروسی و اموات اشاره و بیان کرد: تیراندازی در مراسمات اموات و عروسی هم خلاف قانون و هم کار عبث و بیهوده است و هیچ فایده ای ندارد و از نیروی انتظامی می‌خواهیم که با چنین افرادی که در مراسمات اقدام به چنین حرکتی می‌کنند برخورد شدید کنند.
امام جمعه قلعه رئیسی از فرماندار کهگیلویه به دلیل اختصاص اعتبار به مرکز دارالقرآن شهر قلعه رئیسی تشکر کرد و خواستار توجه مسوولان به پروژه‌های فرهنگی شد.
صلواتی در ادامه به مشکلات چاروسا اشاره و عنوان کرد: جناب آقای استاندار این روزها چاروسا شاهد مشکلات بسیار زیادی است که از جمله قطعی مکرر برق و آن هم بیش از ۴ ساعت به بالا که آیا اگر در یاسوج یا گچساران این مقدار قطعی برق بود چه برخوردی با مسوولین می‌شد، قطعی آب شهر قلعه رئیسی و مشکلات حوزه شهر که امیدواریم کسی باشد به این مشکلات توجه کند که از مشاوران استاندار می‌خواهم این ضرب المثل را برای ایشان ترجمه کنند که " تا مال مه ای واره اره من ای داره".
وی در پایان با انتقاد از وضعیت انتخاب شهردار توسط شورای شهر متذکر شد: امیدواریم شورای شهر کاری نکنند که ضرب المثل" بی غار ملأ نظر که چوب تری کشندی" در بین مردم عادی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاتومن این شهری اوضاع همین جوری حاج آقا
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1