تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب : ۲۹۷۸۷۱

نظر مثبت تمام ادارات کهگیلویه و بویراحمد برای احداث پتروشیمی بویراحمد / آب پتروشیمی از رود بشار تأمین می‌شود

۲
۰
کبنا ؛ 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تمامی مراحل قانونی مجوز پتروشیمی دنا، بویراحمد طی شده و هیچ منع قانونی برای شروع عملیات اجرایی آن وجود ندارد.
به گزارش کبنا، داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران گفت: استعلام‌های لازم از دستگاه‌های مختلف برای صدور مجوز پتروشیمی دنا، بویراحمد صورت گرفته و اجازه فعالیت در این منطقه برای احداث پتروشیمی داده شده است.
وی با بیان اینکه پروژه پتروشیمی دنا، بویراحمد دارای طرح مطالعاتی ارزیابی زیست محیطی نیز هست خاطرنشان کرد: پاسخ تمامی استعلام‌ها برای اجرایی شدن پروژه از سوی دستگاه‌های متولی و متخصص مثبت بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس برنامه زمانبندی صورت گرفته، پروژه پتروشیمی دنا، بویراحمد تا چهارسال آینده به بهره برداری می‌رسد.
دیودیده، تعداد فرصت‌های اشتغالزایی در پروژه پتروشیمی دنا، بویراحمد در فاز اول را هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی به طور مستقیم عنوان و خاطرنشان کرد: هشت هزار میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه پیش بینی شده است.
وی گفت: پروژه پتروشیمی دنا، بویراحمد بزرگ‌ترین طرح سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که درطرح آمایش سرزمینی نیز شناخته شده است.
رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، سطح هکتاری پتروشیمی سقاوه بویراحمد را ۹۰ هکتار برشمرد و یادآور شد: خطوط لوله گاز در یک کیلومتری این طرح می‌گذرد و بااجرای این پروژه می‌توان از گاز خود این استان نهایت بهره را برد.
دیودیده گفت: آب موردنیاز پتروشیمی سقاوه بویراحمد از رودخانه بشار تأمین و هیچگونه مشکلی برای تأمین آب این پروژه مهم اقتصادی وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه پتروشیمی دنا، بویراحمد تکمیل کننده زنجیره تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور است تصریح کرد: با تکمیل این پروژه شاهد توسعه صنایع پایین دستی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در منطقه خواهیم بود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: راه اندازی پتروشیمی دنا، بویراحمد بنفع مردم منطقه در حوزه‌های مختلف بوده و از مردم می‌خواهیم بفکر توسعه آینده منطقه خود باشند.
دیودیده تاکیدکرد که راه اندازی پتروشیمی دنا، بویراحمد هیچ مشکل زیست محیطی برای مردم منطقه نخواهد شد و از سویی می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه و کاهش نرخ بیکاری باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
نظر مثبت مردم چی؟ اونم مهمه یا نه؟ یا به مردمی که ابشون رو آلوده میکنید ربطی نداره
کمر همت
Iran, Islamic Republic of
تصحیح بفرمایید: کمر همت د.. طبیعت بویراحمد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1