تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۲۹۷۷۳۵

از افتتاح چمن مصنوعی تا سالن چند منظوره در استان

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
 
طرح سنجش استعداد یابی اسکی در یاسوج برگزار شد
رئیس هیئت اسکی استان کهگیلویه وبویراحمد از آغاز طرح استعداد یابی اسکی در استان خبر داد.
خدابخش امیری رئیس هیئت اسکی استان گفت: طرح سنجش و استعداد یابی اسکی در یاسوج برگزار شد.
امیری رئیس هیئت اسکی استان با بیان این خبر  از اجرای همایش رایگاه طرح استعداد یابی اسکی برای سنین ۵ تا ۱۷ سال در شهر یاسوج خبر داد.
رئیس هئیت اسکی استان هدف از برگزاری این طرح را کشف و پرورش صحیح استعداد و شناسایی نخبگان رشته اسکی ذکرکرد و افزود: در این طرح نزدیک به ۳۰۰ نفر از ورزشکاران سنین ۵ تا ۱۷ سال در ۹ آیتم، دو سرعت ۴۵ متر، دو ۴ در ۹ متر، دراز و نشست، انعطاف تنه به جلو، قد و وزن، پرش ارتقاع، عکس المعمل دیداری، تست ۵۴۰ متر و بارفیکس شرکت خواهند کرد و برترین‌ها بعنوان ورزشکاران رشته اسکی جذب این رشته خواهند شد.
امیری از حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در اجرای این طرح تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با شناسایی این ورزشکاران و حضور در تمرینات اختصاصی رشته اسکی، شاهد شکوفایی رشته اسکی در کشور باشیم.
 
دو چمن مصنوعی و سالن ورزشی در شهرستان بویراحمد افتتاح شد
با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد دو سالن ورزشی و دوچمن مصنوعی در شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
دو چمن مصنوعی و دو سالن ورزشی در شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
در این آئین که با حضور زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، نظری فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، چمن‌های مصنوعی روستای حسین آباد و سپیدار و سالن‌های ورزشی روستای تنگاری و سپیدار افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
افتتاح چمن مصنوعی روستای حسین آباد دشتروم:
این پروژه ورزشی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.
محل اعتبار این پروژه از محل اعتبارات خاص وزارت نفت تأمین شد.
کار احداث این پروژه از سال ۱۳۹۵ شروع شده بود.
افتتاح سالن ورزشی روستای تنگاری شهرستان بویراحمد:
پروژه سالن ورزشی روستای تنگاری با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ساخته شد.
این پروژه در زمینی به مساحت ۱۵۴۰ متر مربع و از محل اعتبارات ملی احداث شد.
شروع کار این پروژه از سال ۱۳۹۱ بود و با ساخت این سالن مشکل ورزشی این روستای در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال مرتفع شد.
افتتاح چمن مصنوعی روستای سپیدار شهرستان بویراحمد:
پروژه چمن مصنوعی روستای سپیدار در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع احداث شد.
این پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و از محل هدایای خاص وزارت نفت احداث و ساخته شد.
شروع کار این پروژه ورزشی در سال ۱۳۹۵ به زمین زده شد.
افتتاح سالن ورزشی روستای سپیدار شهرستان بویراحمد:
پروژه سالن ورزشی روستای سپیدار در زمینی به مساحت ۱۵۴۰ متر مربع ساخته شد.
این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل هدایای خاص وزارت نفت احداث شد.
شروع کار این پروژه ورزشی از سال ۱۳۹۱ بوده و با افتتاح این سالن مشکل اهالی و جوانان این روستا در رشته‌های فوتسال، والیبال و بسکتبال حل خواهد شد.
سالن ورزشی روستای سپیدار دارای سرویس بهداشتی و رختکن است.
 
حضور معاونت فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور در استان
مدیر کل ورزش و جوانان استان در نشست با سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد استان از سفر معاونت فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به استان خبر داد.
محمد تقی علوی در نشست با سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد از سفر تندگویان معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
در این نشست که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، شاکری معاونت فرهنگی و امور جوانان و جمعی از سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در محل اد اره کل ورزش و جوانان برگزار شد، علوی از عدم حمایت و تعامل ادارات با سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در برگزاری برنامه‌ها و مراسمات گلایه کرد.
علوی ضعف زیر ساخت‌های نرم افزاری در حوزه جوانان و سمن‌ها را یادآور شد و ضمن تاکید بر برگزاری و تعامل نشست‌ها از نبود سازمان‌های مردن نهاد در شهرستان گچساران خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از هماهنگی حضور معاونت فرهنگی و جوانان وزارت ورزش و جوانان در استان خبر داد و خواستار همفکری و انسجام در حوزه جوانان و تشکل‌ها و برگزاری کارهای بزرگ و چشمگیر در این حوزه شد.
این مقام مسئول ضمن تشکر از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوانان، اعتیاد را یکی از معظلات و ناهنجاری‌های پیش رو جوانان و جامعه برشمرد و خواستار تداوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی، معرفی نخبگان، دانشجویان، دانش آموزان شد و سمن‌ها و تشکل‌ها را " چشم و چراغ اداره کل ورزش و جوانان دانست.
مدیر ارشد و جوانان بر بستر سازی و تقویت زیر ساخت‌ها در این حوزه تاکید کرد و گفت: ورزش تمرین تحمل‌هاست.
وی بر استفاده از ظرفیت‌ها و واگذاری کارها به سمن‌ها و انعقاد تفاهمنامه با ادارات و دستگاه‌های اجرایی، برگزاری کارگاه‌های آسیب شناسی با همکاری و تعامل ادارات آموزش و پرورش و بهزیستی را یاد آور شد و خواستار بررسی مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان شد.
علوی ارزیابی و سنجش کارگاه‌های برگزار شده و شناسایی سازمان‌های مردم نهاد در ادارات را خواستار و از حمایت مادی و معنوی اداره کل ورزش و جوانان استان از سمن‌ها و تشکل‌ها با توجه به برگزاری برنامه‌ها و مراسمات فرهنگی خبر داد.
 
دومین جلسه شورای راهبردی ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه برگزار شد
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، دومین نشست شورای راهبردی ورزش شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
در این نشست که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و با حضور علوی مدیر کل، نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و جمعی از روساء و پیشکسوتان ورزش این شهرستان برگزار شد، پیرامون مسائل و مشکلات ورزش این شهرستان و راههای رشد و پیشرفت در حوزه ورزش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
روسای هیئت‌ها و پیشکسوتان ورزش شهرستان کهگیلویه ضمن تشکر از حضور مدیر کل ورزش و جوانان، نبود حامی مالی و اسپانسر، عدم اعتبار برای اعزام تیم‌ها به رقابت‌های استانی، کشوری، نبود وسیله ایاب و ذهاب، عدم تخصیص اعتبار برای خرید وسایل و تجهیزات ورزشی، نبود سالن استاندار و خوابگاه برای میزبانی مسابقات و رقابت‌های کشوری، نبود نیروی متخصص در ورزش شهرستان، عدم تعامل ادارات با ورزش و جوانان شهرستان و واگذاری اماکن ورزشی به نیروی‌های فاقد تخصص را از مشکلات ورزش این شهرستان ذکر کردند و خواستار حمایت و تلاش برای شکوفایی ورزش این شهرستان شدند.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان ارائه راهکار و برنامه ریزی در جهت رشد و توسعه ورزش را مهم و ضروری برشمرد و شهرستان کهگیلویه را شهرستان ویژه ورزش استان ذکر کرد.
علوی توانمندی اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرستان را یاد آور شد و از بدهی ورزش استان به شهرداری‌ها و اختصاص ۲۰ درصد از اماکن ورزشی به هیئت‌ها خبر داد و ضمن تاکید بر تداوم برگزاری این جلسات، خواستار انسجام و هماهنگی بیشتر در شورای راهبردی ورزش شهرستان کهگیلویه شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از نگاه ویژه به ورزش شهرستان کهگیلویه همسو با سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان را یکی اهداف خود دانست و بر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی تاکید کرد.
این مقام مسئول نبود خوابگاه را یکی از معظلات ورزش استان و شهرستان کهگیلویه دانست و ضمن تشکر از حمایت‌های هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تخصیص اعتبارات برای توسعه زیر ساخت‌های ورزشی، بر تعامل بیشتر ورزش و جوانان و شورا با شهرداری‌ها تاکید کرد.
وی نبود خیرین در کنارورزش استان را یکی دیگر از مشکلات پیش رو دانست و خواستار حضور بانوان در جلسات شورای راهبردی ورزش شهرستان شد.
 
کلنگ احداث سالن چند منظوره بخش سرفاریاب به زمین زده شد
با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل ورزش و جوانان استان کلنگ احداث سالن چند منظوره ورزشی در بخش سرفاریاب شهرستان چرام به زمین زده شد.
در آئینی در بخش سرفاریاب، کلنگ احداث سالن ورزشی چند منظوره به زمین زده شد.
در این مراسم که با حضور هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرماندارو بخشدار شهرستان چرام و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد، کلنگ احداث سالن چند منظوره ورزشی به زمین زده شد.
هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این آئین ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان در توجه به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی، خواستار تسریع در شروع این پروژه و اتمام آن شد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از حمایت نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی در پیگیری تخصیص اعتبارات تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد در اسرع وقت کار احداث این پروژه شروع شود.
پروژه احداث سالن چند منظوره سرفاریاب در زمینی به مساحت ۱۱۵۲ متر، با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.
محل اعتبار این پروژه از محل هدایای خاص وزارت نفت است و در صورت تأمین و تخصیص اعتبارات انشالله در دهه فجر سال ۱۳۹۷ افتتاح بهره برداری خواهد شد.
 
دو پیروزی و یک شکست ره آور تیم کانون جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
دور رفت مسابقات بسکتبال جوانان باشگاه‌های کشور در یاسوج با ثبت دو پیروزی و یک شکست برای تیم کانون جوانان یاسوج به پایان رسید.
در این مسابقات که با حضور تیم‌های ساحل نشینان بوشهر، پتروشیمی بندر امام خمینی، شهرداری چمران اهواز و کانون بسکتبال جوانان استان در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش استان برگزار شد، تیم کانون جوانان با دو پیروزی برابر تیم‌های ساحل نشینان بوشهر و شهرداری چمران اهواز و یک شکست برابر تیم قدرتمند پتروشیمی بندر امام، عنوان دومی دور رفت این مسابقات را کسب کرد.
در روز پایانی این مسابقات دو دیدار برگزار شد و تیم‌های پتروشیمی بندر امام و کانون جوانان یاسوج برابر تیم‌های ساحل نشینان بوشهر و شهرداری چمران صاحب برتری شدند.
در دیدار اول روز سوم و پایانی تیم پتروشیمی با نتیجه ۷۴ بر ۵۲ از سد تیم ساحل نشینان گذشت و تیم کانون بسکتبال جوانان یاسوج با نتیجه ۶۲ بر ۵۲ تیم شهردای چمران اهواز را شکست داد.
در پایان دور رفت تیم پتروشیمی با ۳ برد به مقام نخست رسید، کانون بسکتبال جوانان یاسوج با دو برد و یک شکست عنوان دومی و ساحل نشینان بوشهر و شهرداری چمران اهواز سوم و چهارم شدند.
دور برگشت این مسابقات به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.
 
با حضور چهار تیم و در گرامیداشت هفته بسیج رقابت‌های پرثوا بانوان در شهر گچساران برگزار شد
مسابقات چهار جانبه پرثوا بانوان در شهر گچساران گرامیداشت هفته بسیج با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
رقابت‌های چهار جانبه پرثوا بانوان گرامیداشت هفتهٔ بسیج در گچساران با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
در این مسابقات که با حضور ۹۰ بانوی پرثوا کار از باشگاه‌های آذرخش همراهان، آذرخش، آکادمی فرزان و گچساران برگزار شد، این نفرات مقام‌های برتر را کسب کردند.
فرانک عباسی مقام اول (طلا)، زهرا افشون مقام اول (طلا، حنانه جاجی پورمقام اول (طلا)، محدثه دانش پایه مقام اول (طلا)، میترا نجات نژادمقام اول (طلا)، فاطمه رضایی مقام اول (طلا)، ساغر دهقان مقام اول (طلا)، ۸-پریا محمد رضایی مقام اول (طلا)
یاسمین دهقان مقام دوم (نقره)، فاطمه بزرگ امید مقام دوم (نقره)، فاطمه هاشمی مقام دوم (نقره)، ایلیا ایزدپناه مقام دوم (نقره)، پارمیس پناهی مقام دوم (نقره)، هستی قربانی مقام دوم (نقره)، یلدا افشون مقام دوم نقره)
طیبه بزرگ امید مقام سوم (برنز)، فاطمه اسفندیاری مقام سوم (برنز)، زینب کاویانی مقام سوم (برنز)
 
مسابقات کاراته قهرمانی استان کهگیلویه وبویراحمد در شهر لنده برگزار شد
رقابت‌های کاراته قهرمانی استان و انتخابی تیم ملی در لنده با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.
مسابقات قهرمانی‌کاراته استان (سبک‌های کنترلی) و انتخابی تیم منتخب برای شرکت در مسابقات‌انتخابی تیم‌ملی کاراته در رده‌های سنی نونهالان, نوجوانان, جوانان و امید در دو رشته کاتا و کومیته با حضور ۱۱۰ شرکت کننده از تمامی شهرهای استان، جمعه ۱۰ آذر به‌میزبانی شهرلنده در سالن مرکزی تربیت بدنی با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
نفرات اول رده‌ها و اوزان مختلف مسابقات قهرمانی استان به شرح ذیل می‌باشد.
رشته کاتا: فرهاد آخش، حسام قدسی، مهدی مجیدی، شایان شیردل، نوید رضا دیده دار، احمد آذریان، یاسین پناهنده، محمد بدخش
کومیته: حسین هاشمی، محمود صفدری، امیرعباس یونسی، فرهاد آخش، امیدرضا یونسی، ابوالفضل عطایی، مهدی رهگشای، فرهاد ضیایی، فردین عادلپور، ابوالفضل معصومی، مهدی حسین خواه، احمد آذریان، مهیار جعفری، سهیل جانفزا، حسین سعیدیان، سجادعادلپور، امیرحسین فتحی، امیررضا آروین اصل، کیان آلفونه، محمدحسین کرمی، رضا عارفی، سیروس شفیعی، سعید شجاع، صادق افراش
 
نفرات برتر مسابقات ووشو انتخابی بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد مشخص شدند
مسابقات ووشو درون اردویی و انتخابی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
مسابقات انتخابی درون اردویی بانوان ووشوکار استان کهگیلویه وبویراحمد جهت شرکت تیم منتخب استان برای اعزام به مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در محل خانه ووشو شهر یاسوج برگزار شد که در پایان در رده سنی نوجوانان رؤیا کریمیان و فاطمه معظمی به مقام برتر دست یافتند.
در رده سنی جوانان نازنین افتخاری، شیدا پورجشیره، محترم معین زاده با غلبه بر حریفان، بعنوان تیم ووشو بانوان استان به رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.
رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی بهمن ماه به میزبانی کرج برگزار خواهد شد.
 
جلسه هماهنگی مسابقات لیگ هندبال برگزار شد
جلسه میزبانی مسابقات لیگ برتر هندبال در فرمانداری شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده مردم شهرستان، فرماندار شهرستان کهگیلویه و مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه فرماندار ضمن خوشامد گویی به مهمانان اظهار داشت، کهگیلویه درورزش ازظرفیت های بالایی برخورداراست اما این حوزه نیازمندحمایت مالی است. فرماندار شهرستان کهگیلویه ضمن تشکر از مدیر عامل فراز بام افزود: اگر میزبانی این مسابقات به این شهرستان برسد جهت شناسایی اسم شهرستان و ورزش شهرستان مفید خواهد بود. پوزش از ادارات خواست در این رابطه و گرفتن شرایط میزبانی همکاری لازم را با تیم فراز بام کهگیلویه داشته باشند.
در ادامه نماینده کهگیلویه بزرگ عنوان کرد: عقب ماندگی در همه عرصه‌ها مشهود است ولی در حوزه ورزش بیشتر است و باید به این حوزه توجه شود.
هاشمی پور تصریح کرد: اداره ورزش به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند و با کار گروهی می‌توانیم ورزش را به جایگاهی که دارد و در شأن این استان است برسانیم. وی با بیان اینکه پیشرفت ورزش کهگیلویه و فراز بام مایه افتخار است گفت: برای گرفتن شرایط میزبانی وظایف هر کس را مشخص و مصوبات این جلسه را پیگیری و عملی کنید.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پیشرفت دو هدف را دنبال می‌کنیم، اول سلامت جامعه برای جلوگیری از ناهنجاری‌هاست که باید ورزش را تقویت کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان یادآور شد: حضور در مسابقات ورزشی باعث ایجاد انگیزه می‌شود و همچنین باعث می‌شود جوانان سمت و سوی مواد مخدر کشیده نشوند.
وی با بیان اینکه ورزش نقش مهمی در جامعه دارد گفت: رایزنی‌ها با فدراسیون هندبال جهت میزبانی صورت گرفته و ان شالله به لیگ برتر صعود می‌کنیم. علوی افزود برای گرفتن میزبانی نیازمند حمایت مدیران هستیم و بضاعت ورزش همین است که دیده می‌شود لذا انتظار می‌رود امکانات و تجهیزات ادارات را جهت گرفتن میزبانی فراهم کنند.
در ادامه مجید پارسایی به عملکرد هندبال شهرستان پرداخت و به شرایط برگزاری مسابقات و امکانات و تجهیزات اشاره کرد. در پایان این جلسه روسای ادارات اتاق اصناف، آموزش و پرورش، هلال احمر، اداره برق، شرکت گاز، اداره راه و شهرسازی و شهرداری جهت همکاری اعلام آمادگی کردند.
 
نشست تدوین برنامه اجرایی سند توسعه ششم اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد
با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جلسه تدوین برنامه اجرایی سند ششم اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
جلسه تدوین برنامه اجرایی سند توسعه ششم اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این نشست که با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و امور جوانان، کارشناسان ورزش و مسئولین ستادی برگزار شد، یوسف زاده دبیر اجرایی تدوین برنامه اجرایی سند توسعه ششم به تشریح برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در سه حوزه ورزش، فرهنگی و جوانان و عمرانی پرداخت و خواستار تلاش بیشتر در جهت جمع بندی عملکرد این حوزه‌ها شد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از اقدامات و برنامه‌های انجام شده در جهت ارتقای جایگاه ورزش و جوانان استان در اجرایی کردن سند توسعه ششم، خواستار تلاش بیشتر در جهت جایگاه ورزش استان شد.
علوی بر برگزاری کارگاه‌های آسیب شناسی در جهت رفع ناهنجاری‌های جامعه تاکید کرد و گفت: امروزه متاسفانه فضای مجازی و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه باعث بروز مشکلاتی برای جامعه و جوانان شده و ما مسئولین می‌بایست با تلاش و اطلاع رسانی به جوانان و نوجوانان و احاد جامعه، آنان را از خطرات و آسیب‌های اجتماعی دور نگه داریم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان نقش روحانیت در آگاه سازی جوانان از خطرات مواد مخدر و اعتیاد را مهم دانست و خواستار برگزاری کارگاه‌های آسیب شناسی با رویکرد فضای مجازی، اعتیاد و ایدز شد.
ارائه برنامه و پیشنهاد در حوزه‌های عمران، پژوهش، ورزش و جوانان و گزارش عملکرد فعالیت‌ها حوزه‌های ستادی و برگزاری کارگاه‌های عفاف و حجاب از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
 
چهار بانوی فوتسالیست کهگیلویه وبویراحمدی در اردوی تیم ملی
آشتیانی نایب رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد از دعوت چهار بانوی جوان فوتسال استان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان کشور خبر داد.
چهار بانوی فوتسال استان کهگیلویه وبویراحمد به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان کشور دعوت شدند.
مهناز آشتیانی نایب رئیس هیئت فوتبال استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت:
اردوی تیم ملی فوتسال جوانان از ۱۷ لغایت ۲۰ آذرماه در تهران برگزار خواهد شد و از سوی امور ورزش بانوان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران چهار بانوی فوتسالیست هم استانی به این اردو دعوت شده‌اند.
نایب رئیس هیئت فوتبال استان ضمن تشکر از حمایت فدراسیون، علوی مدیر کل و موسوی رئیس هیئت فوتبال استان بیان داشت:
در این اردو زهرا علیزاده، بیتا طاهری، فهیمه ارزانی و مهدیه محمودی نیا از بانوان جوان فوتسال استان حضور دارند.
آشتیانی تصریح کرد: این اردو به منظور شناسایی بازیکن بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول بیان داشت: اردوی تیم ملی فوتسال بانوان جوانان کشور در محل مجموعه آزادی تهران کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1