تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۹۷۷۳۳

تشکیل کارگروه توسعه مدیریت در حمل‌ونقل جاده‌ای استان/ کسب رتبه یک در وزارت راه

۱
۰
کبنا ؛خبرهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
کسب رتبه یک راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بین ادارات کل وزارت راه و شهرسازی
بر اساس ارزیابی‌هایی که به‌صورت سالانه و به‌منظور بهبود عملکرد ادارات کل زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی توسط اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت راه و شهرسازی انجام شد اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه وبویراحمد حائز رتبه اول در بین استان‌های سراسر کشور بر اساس ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در سال ۹۵ شد.
علی خوان پایه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل ضمن تبریک این موفقیت به پرسنل خدوم راهداری و حمل‌ونقل استان افزود: توجه جدی به خواسته‌های مردم و تکریم آن‌ها به عنوان ولی نعمتان نظام ضروری است و این پست‌ها و مقام‌ها زودگذر است و مسئولیت فرصتی است که به سرعت می‌گذرد لذا باید از این فرصت برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.
وی گفت: همچنین با پرهیز از نگاه بخشی، توجه به اهداف عالی سازمان و ماموریتهای اصلی این دستگاه خدمت رسان بعنوان خدمتگزار مردم گام‌های بزرگی در فرآیند اجرایی و کاری و همچنین فرآیند ادغام راهداری و حمل‌ونقل باهمه مشکلات این ادغام صورت گرفت که این مهم با همیاری و ایثارگری همکاران در طول سال گذشته میسر شد و بر اساس ارزیابی‌هایی که به‌صورت سالانه و به‌منظور بهبود عملکرد دستگاه در سالهای گذشته انجام شد، نقاط ضعف و قوت شناسایی و در راستای بهبود ضعف‌ها و پایداری نقاط مثبت اقدامات لازم انجام شد که نتیجه آن کسب رتبه اول در بین تمام ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی شد.
مدیرکل راهداری در پایان گفت: بار دیگر این موفقیت را به پرسنل خدوم و خانواده بزرگ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تبریک عرض می‌نمایم، امیدوارم که این موفقیت‌ها گامی مؤثر در جهت زدودن چهره محرومیت و خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به مردم شریف و استان باشد
گفتنی است، طی آیینی در شهریورماه امسال ویژه گرامیداشت هفته دولت (جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه وبویراحمد) با حضور مسئولان کشوری و استانی، از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل استان به دلیل برترین دستگاه در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در بین تمامی دستگاه‌های استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شده بود.
 
موج تراشی، لکه گیری و روکش آسفالت محورگچساران - خیرآباد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهم‌ترین هدف‌های همکاران ما در حوزه راهداری لکه گیری و روکش آسفالت در معابر برون شهری جهت ارتقاء سطح ایمنی در راههای استان است.
علی خوان پایه گفت: باتوجه به حجم بالای ترافیک در محور گچساران - بهبهان عملیات اجرایی روکش و لکه گیری آسفالت این محور به طول ۱۶ کیلومتر باکیفیت مطلوب به پایان رسید.
خوان پایه گفت: این میزان کار از کیلومتر ۱۶ تا ۳۲ در منطقه لیشتر انجام گرفته است.
وی افزود: در این محور شریانی بعنوان مسیر ترانزیتی شیراز-اهواز روزانه شاهد حجم بالای تردد وسایط نقلیه سبک و سنگین هستیم که ضرورت انجام پروژه‌های نگهداری اعم ازموج تراشی، روکش و لکه گیری آسفالت این قبیل محورها را بیش از پیش نمایان می‌سازد و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل استان کهگیلویه وبویراحمد نگهداری مستمر، ایمن سازی و تجهیز این مسیر شریانی را در اولویت کاری خود قرار داده است.
 
تشکیل کارگروه توسعه مدیریت در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد
کارگروه توسعه مدیریت با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاونین و روسای کمیته‌های ستادی در محل سالن اجتماعات این اداره کل تشکیل شد.
علی خوان پایه مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هدف از تشکیل این کارگروه را ارتقاء شاخصهای عمومی و اختصاصی جهت ارزیابی عملکرد این دستگاه اجرایی در سال جاری عنوان کرد.
مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن خیر مقدم به نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: درسال گذشته با وجود ادغام این اداره کل و معاونت راهداری، پرسنل چه در شاخصهای عمومی و چه در شاخصهای اختصاصی تمام تلاش خود را بکار گرفتند و بی جهت نیست که در ۳ سال اخیر جزء دستگاه‌های برتر استان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان بودیم.
خوان پایه افزود: تا کنون در راستای ارتقاء شاخصهای عمومی و تخصصی حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اقدامات موثری صورت گرفته است ازجمله آن می‌توان به مواردی همچون: روکش و لکه گیری آسفالت محورهای استان، اجرای نظام آراستگی، تجهیز ماشین آلات و تأمین سوخت مورد نیاز، ساخت وتعمیر اساسی پلهای بزرگ استان در راستای نگهداری ابنیه راه‌ها، انجام ممیزی ایزو در سازمان مطابق با استاندارد ۲۰۱۵، انجام خدمات دولت الکترونیک وهوشمند سازی صدور برخط حواله‌ها و بارنامه‌های سازمان و ... اشاره کرد.
وی گفت: در این جهت کمیته‌هایی تشکیل شده و بصورت مداوم نظارت برکار کمیته‌ها صورت می‌گیرد.
خوان پایه در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان حضور نمایندگان سازمان را مایه دلگرمی پرسنل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برشمردو افزود: هدف نهایی این دستگاه خدمت رسان خدمات رسانی مطلوب به مردم و اجرای کامل طرح تکریم ارباب رجوع است.‌
 
 از بارش اولین برف سنگین در دامنه‌های دنا تا تلاش راهداران برای بازگشایی جاده
با تلاش شبانه‌روزی راهداران شهرستان دنا و اقدام به موقع در بازگشایی جاده کوهستانی سی سخت – پادنا این محور ارتباطی تا حوزه استحفاظی شهرستان دنا برف روبی و نمک پاشی شد.
طی دو روز گذشته هم‌زمان با بارش برف و کولاک و برودت هوا در اکثر محورها و گردنه‌های کوهستانی، به طوری که در برخی مناطق ارتفاع بارش برف به بیش از ۳۰ سانتی‌متر می‌رسید، با حضور فعال و تلاش بی‌وقفه راهداران شهرستان دنا در مناطق کوهستانی که در بارندگی دو روز اخیر با بارش شدید برف و کولاک رو به رو بود با اقدام به موقع کارکنان راهداری و حمل‌ونقل شهرستان دنا، مسیرهای کوهستانی و برف گیر برف روبی و نمک پاشی گردید.
ابراهیم چراغی رئیس راهداری و حمل‌ونقل شهرستان دنا افزود: جاده کوهستانی و برف گیر سی سخت – پادنا که به عنوان نزدیک‌ترین محور ارتباطی به سمیرم و اصفهان توسط رانندگان جاده و عبوری استفاده می‌شود در دو روز اخیر توسط کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دنا تا محدوده استحفاظی این شهرستان برف روبی و نمک پاشی گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما

راهدار
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب اقای خوان پایه این نیروهای زحمت کش تبریک گفتن نمیخوان
پول میخان بعد از ۴ ماه
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1