تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۲۹۷۵۲۱

دیدار جداگانه‌ی مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با معاونین وزارت / دهبانی‌پور: حمایت وزارت ارشاد از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی استان

۱
۰
کبنا ؛ 
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.
رضادهبانی پور گفت: به منظور تقویت فعالیت‌های حوزه فرهنگی استان جلسه مشترکی با معاون فرهنگی وزیر ارشاد در تهران برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کهگیلویه و بوراحمد در حوزه فعالیت‌های فرهنگی از جمله کتاب، چاپ، نشر و همچنین وجود هنرمندان، نویسندگان و شاعران صاحب نامی دارای قابلیت‌های فراوانی است گفت: امیدوارم باحضور معاون جدید امور فرهنگی وزارت توجه ویژه ای به این استان شود.
دهبانی پور در این نشست گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان در بهمن ماه ۹۶ امیدواریم زمینه حضور ناشران مطرح و برجسته کشوری از طرف معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در استان فراهم گردد.
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر ازحضور از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد در این نشست گفت: تمرکز زدایی در فعالیت‌های فرهنگی مهم‌ترین اولویت جدید این حوزه می‌باشد.
محسن جوادی خاطرنشان کرد: نگاه فراگیر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی در استان‌ها مورد تاکید است که باید در چارچوب قانون مورد توجه قرار گیرد.
معاون فرهنگی وزارت ارشاد خاطرنشان کرد: مسلماً فعالیت‌های حوزه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد مورد حمایت جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت.
 
تقویت فعالیت های قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد

در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد بر تقویت فعالیت های قرآنی استان تاکید شد.
رضا دهبانی‌پور گفت: نشست مشترکی با هدف تقویت فعالیت قرآنی استان با معاون جدیدقرآن وعترت وزارت ارشاد برگزار شد.
وی بابیان اینکه سیاست وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به حوزه قرآن مبتنی بر آموزش و ترویج فعالیت های قرآنی است بیان کرد :اگر ازمنظر هنر به نقش و جایگاه رفیع قرآن پرداخته شود شاهد اثر گذاری موثرتری از قرآن در جامعه خواهیم بود.

دراین جلسه عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی با اشاره به اهداف کلی وزارت ارشاد در حوزه قرآن گفت :هدف کلی این معاونت کمک به خارج کردن قرآن از مهجوریت و وارد کردن آن به عرصه های مختلف زندگی در حوزه های علمی و عملی است.
وی گفت :قرآن شناسنامه مسلمان است که ارتباط تنگاتنگی با فرهنگ ما دارد بنابراین باید نگاه فرهنگی به قرآن بیش از پیش مورد توجه باشد.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از حضور و توجه مدیر کل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد به حوزه قرآنی خاطرنشان کرد: باتوجه به پتانسیل قرآنی استان کهگیلویه وبویراحمد این معاونت از فعالیت های قرآنی استان حمایت و حوزه قرآنی استان را تقویت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
عکس اولی اونیکه وسطشونه مترجمه؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1