تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۲۹۷۴۴۵

بازدید مسوولان از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای یاسوج (+تصاویر)

۰
کبنا ؛جانشین فرمانده نیروی انتظامی و معاونت اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمداز  کارگاه‌های ثابت، امکانات و تجهیزات کارگاهی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای یاسوج بازدید کردند.
 
به گزارش کبنا از یاسوج، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: جانشین فرمانده نیروی انتظامی و معاونت اجرایی سپاه فتح استان و هیئت همراه، از کارگاه‌های ثابت، امکانات و تجهیزات کارگاهی مرکز یاسوج بازدید کردند.
فرج اله راد بیان داشت: هدف از این بازدید آشنایی با تجهیزات، ظرفیت‌ها و نیز گسترش همکاری‌های طرفین در راستای تفاهمنامه فی ما بین دستگاه‌ها می‌باشد.
وی اظهار داشت: امروزه ارائه مهارت‌های آموزشی در مراکز آموزشی ما در سطح استان فرصت بسیار خوبی برای بالا بردن اطلاعات، دانش و آگاهی‌های افراد می‌باشد و عموم مردم باید از این فرصت خوب استفاده بهینه نمایند.
راد تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان و اهداف مشترک آموزشی گام‌های موثری در جهت توانمندسازی سربازان در دوره خدمت مقدس سربازی به منظور کسب شرایط اشتغال و کاهش نگرانی آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام خدمت، آموزش‌های فنی و حرفه ای برای آنان در مکان‌های نظامی و انتظامی توسط این مرکز ارائه می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: امیدواریم با گسترش همکاری بین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با پادگان‌های نظامی و انتظامی بر اساس تفاهمنامه های منعقده مراکز آموزشی ما در سطح استان آمادگی خودرا برای برگزاری دوره‌های مهارتی در حرفه‌های مختلف برای فرماندهان، پرسنل، نیروهای کادر و سربازان وظیفه اعلام می‌دارد.
طی این بازدید مسئولین با حضور در کارگاه‌های آموزشی جوشکاری، برق صنعتی، تاسیسات و لوازم خانگی،CNC و مکانیک خودرو ضمن گفت وگو با مربیان و کارآموزان، از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی قرار گرفته و مربیان نیز فعالیت‌های آموزشی، جزئیات دوره‌های آموزشی را تشریح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1