تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۲۹۷۱۸۵

مجتمع توانبخشی استان نیازمند نگاه ویژه مسئولین

۰
کبنا ؛مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت مرکز توانبخشی جامعه ایثارگران با قوت اجرایی شود.
به گزارش کبنا، محمدعلی علیمردانی در بازدید از مجتمع توانبخشی، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مضاعفی که صورت می‌گیرد با رویکردی مثبت روند اجرایی آن هدایت شود.
علیمردانی بیان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه مهم فرهنگی و رفاهی علاوه بر ایجاد رفاه و آرامش برای جامعه ایثارگران زمینه استفاده آحاد مردم از این مجتمع فراهم شود.
علیمردانی درادامه افزود: یادمان نرود که هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان به دست آمده است پس وظیفه همه ماست تا با ارج نهادن به مقام والای شهدا و ایثارگران وجودشان را قدر بدانیم و برای آرامش و آسایش آنان اهتمام ورزیم.
وی با تشریح دلایل چرائی احداث مجتمع توانبخشی، تفریحی و فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج مرکز این استان، اظهارداشت: این پروژه در سال ۸۵ توسط رئیس جمهور وقت دستور داده شد تا احداث بشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمامی اسناد احداث این مجتمع موجود و متاسفانه باوجود گذشت بیش از ۱۰ سال این پروژه که متعلق به جامعه ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا است در این استان به حال خود رها شده بود.
موسوی، زیربنای مجتمع توانبخشی، فرهنگی و تفریحی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۹ هزارمترمربع عنوان و اظهارداشت: مساحت کلی این مجتمع سه هکتار و در کنار هتل آزادی یاسوج قرار است بنا بشود.
وی گفت: مجتمع ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سال‌های ۸۵ و ۸۶ نسبت به سایر استان‌های دیگر پیشرفت فوق العاده ای داشت اما متاسفانه مدتی بعد از آن سال‌ها بدلیل تخصیص نیافتن اعتبارات لازم به تعطیلی کشیده شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، نبود اعتبارات را مهم‌ترین دلیل تعطیلی پروژه ۱۰ ساله این اداره کل ذکر و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۱ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و نیازمند حداقل ۱۰ میلیارد تومان دیگر است.
موسوی افزود: استان‌های همجوار ما مانند فارس ، اصفهان ، خوزستان و چهارمحال بختیاری که پروژه‌های آنان از لحاظ پیشرفت فیزیکی از پروژه کهگیلویه و بویراحمد عقب تر بود اکنون تکمیل و مورد استفاده قرار گرفته اما پروژه این استان بحالت تعطیلی درآمده است.
وی از رایزنی‌های مستمر خود برای جذب اعتبارات لازم جهت شروع دوباره پروژه توانبخشی، فرهنگی و تفریحی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و یادآورشد: این پروژه می تواندعلاوه براینکه برخی از مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را در بخش‌های رفاهی حل کند می‌تواند در بخش گردشگری نیز درآمدزایی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1