تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۲۹۷۰۵۶

ذوالفقاری :محور چرام -دهدشت چهار بانده می شود/فعال شدن پروژه های راکد راهسازی چرام(+تصاویر)

۱۶
۰
کبنا ؛: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام گفت: مسیر پرتردد چرام به دهدشت بزودی چهار خطه می‌شود.
به گزارش کبنا از چرام ,استان کهگیلویه و بویراحمد به زعم اکثر کارشناسان و مدیران و به لحاظ آماری و برخورداری از شاخص راه ارتباطی جزء محرومترین استان‌های کشور است.
شهرستان چرام در قلب استان کهگیلویه و بویراحمد و همسایگی با چهار شهرستان گچساران،کهگیلویه، باشت و بویراحمد در زمینه برخورداری از راه ارتباطی از وضعیت نامطلوبی برخوردار است و پروژه‌های آن سالهاست راکد مانده است .
محور چرام به دهدشت بعداز سالها که پروژه راهسازی آن تعطیل شده بود , دوباره با ورود رئیس جدید راه و شهرساری چرام فعال شد.

حمیدرضا ذوالفقاری. رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام در گفت و گو با خبرنگاران در بازدید میدانی از این پروژه گفت:در حوزه استحفاظی چرام و از انتهای حوزه استحفاظی از کشتارگاه صنعتی به طرف شهرک صنعتی بردیان زیرسازی آن انجام شده و تا دیماه امسال ۲کیلومتر آن آسفالت می شود.
وی افزود:در این قطعه همه پل ها کار شده بغیر از یک پل آن که امیدواریم عملیات اجرایی آن به پایان برسد.
رئیس راه و شهرسازی چرام در خصوص قطعه دوم که از چشمه زعفران تا دوراهی القچین و تمبی می باشد اظهارداشت:طول این قطعه که هم اکنون پیمانکار مشغول کار است ۴کیلومتر می باشد که ۲۰۰هزارمترمکعب خاکبرداری و ۵۰هزار مترمکعب خاکریزی شده است.
ذوالفقاری با اشاره به تعداد پل های موجود در این محور گفت:در این قطعه ۴کیلومتری ۸پل دو متری به طول هرپل ۱۵متر و یک پل به طول ۱۵متر تعریض شد.
وی اضافه کرد:همچنین یک پل ۳متری به طول ۱۵متر تعریض شد و در این قطعه ۹هزار مترمکعب اساس (مخلوط روخانه ای) و ۹هزار مترمکعب اساس (بیس)کار شد.

ذوالفقاری با اشاره به نظارت مستمر بر این جاده و تاکید بر عملیات اجرایی دقیق و فنی گفت:این قطعه ۴کیلومتری ۶۰هزار مترمربع آسفالت لازم دارد که در صورت تامین اعتبار و مناسب بودن شرایط جوی تا پایان سال ۹۶بع پایان می رسد.
وی با اشاره به معارضات این جاده در مسیر روستای القچین علیا گفت:در رایزنی و جلساتی که با مردم داشتیم مقرر شد زمین هایی که کنار جاده هست و عملیات اجرایی در آن کار می شود به شرط دارا بودن شرایط مالکیت ,هزینه به مالکان پرداخت شود.
رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام با اشاره به یکی دیگر از دلایل تعطیلی این پروژه وجود تیرهای برق در مسیر جاده و عملیات اجرایی بیان کرد:در دیدار و بازدید میدانی که با مدیرعامل برق استان در محل پروژه داشتیم قرار براین شد که یک اصله تیرچوبی و دو تیر فشار قوی که در مسیر کار هست توسط شرکت توزیع برق چرام جابه جا و تغییر داده شود.

وی با تشکراز مدیرکل راه و شهرسازی که با جدیت و به صورت شبانه روز پیگیر این پروزه هستند تا جاده به سرانجام مطلوب برسد تصریح کرد:از نماینده محترم مجلس و فرماندار چرام که مرتب پیگیر وضعیت این جاده هستند تشکر می نمایم .
وی بیان کرد:با همکاری خوب. فرماندار و آقای بلادی کارشناس محترم برنامه و بودجه استان خوشبختانه اعتبارات خوبی تخصیص داده شد که جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام با تشکر از اصحاب رسانه که به خوبی مشکلات را رصد و پیگیری می کنند بیان کرد:به کسانی که در فضای مجازی هستند خواهش ما این است که اگر از موضوعی اطلاع ندارند, تشویش اذهان عمومی ننمایند چرا که مردم ما بیدار هستند و به خوبی عملکردها را رصد می کنندِ
تصاویر:
نام شما

آدرس ايميل شما

MM
و باز هم جناب یاریزاده می درخشد

کلا همه جای خود مسئول میبیننش
مهندس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر ذوالفقاری
ازافتخارات نظام مهندسی
ایهیت
Iran, Islamic Republic of
این پروژه خیلی وقته فعاله
ازچرام
Romania
درود بر آقای پاداش فرماندار فعال ، دلسوز وپیگیر شهرستان چرام که همه دغدغه وفکرش مسائل ، مصائب ومشکلات مردمه ممنون از جناب پاداش که فارغ از مسائل خطی وجناحی وفامیلی دنبال مرتفع نمودن مشکلات مردمه
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
ذالفقاری جاده اصفهان که از دهدشت میگذره چهاربانده نیست تومیخوای اینو چهاربانده کنی کوتاه بیو گپ گپو نزنین مثل مسکن مهر دهدشت وش نکنی خوبه چه خبر چهاربانده
فرهنگیان
Iran, Islamic Republic of
کاش ذوالفقاری همزمان ریبس ۵ اداره دیگه هم بود....درود بر او
معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
همش ...
شکری
Iran, Islamic Republic of
ذوالفقاری هیچ کاری نمیتونه بکنه
چوب حق
Iran, Islamic Republic of
جناب ذوالفقاری مدیر راه و شهرسازی چرام با وجود پایین بودن سطح تحصیلات آکادمیک ، اما نیروی فعال و پیگیریست
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ذوالفقاری خیلی بهتر از رئیس هایی هست که ادعای سیاسی بودنشون می شه وهیچ کاری برا مردم انجام نمی دن وتمام فکر وذکرشون شده کتوشلوار وصندلی شون بعضی از رئیس ها فقط وفقط اسم سیاسی بودن رو یدک می کشن جناب آقای نماینده وفرماندار شهرستان چرام مگه قحط الرجاله مگه قراره یه مدیر چند سال مدیر بمونه خواهشن هرچه سریعتر مدیرانی که بالای دو سه سال مدیر هستن رو عوض کنید مخصوصا مدیر آموزش وپرورش و ورزش وجوانان که واقعا حقشون مدیریت نبوده وبا رانت مدیر شدن وچندین ساله مدیر هستن
باران
Iran, Islamic Republic of
درود بر ذوالفقاری مردی برای همه فصول
دنا
Romania
من بجز ...... تخریب دیگران برای دو روز مسولیت جزیی اون هم تو چرام چیزی دیگری از ایشان ندیدم. هر ریس شهرستانی تبعیت میکند از مدیرکل. تا حالا تو عمرم مدیرکلی به این ضعیفی در راس یک اداره کل و حتی در راه و شهرسازی استان ندیده بودم تا برسد به وذوالفقاری....... یه روز بروید اداره اش ببینید نحوه صحبت کردن ایشان را. انصافا مثل اینکه دنبال گله هست
مهران غریبی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای ذوالفقاری از زمانی که ایشان تشریف آورده به آبادانی منطقه امیدوار شدم.انشالله موفق باشند
مهران غریبی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای ذوالفقاری از زمانی که ایشان تشریف آورده به آبادانی منطقه امیدوار شدم.انشالله موفق باشند
جبار
Iran, Islamic Republic of
درود بر ذوالفقاری مرد.
چرامی آباددرسایه همدلی
Iran, Islamic Republic of
با سلام برادر به .. نکن خیلی از افراد امروزه نوع فکرش.. دوم شماحتما حضورتون به سبک حی.. بوده که این برداشت را از ا.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1