تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۲۹۶۷۳۲

از نمایشگاه پژوهش تنها انتظار نمایش نداریم / تولیدات پژوهشگران باید کاربردی شوند / حمایت استانداری از پژوهشگران و محققان (+تصاویر)

۴
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: فضاهایی برای حمایت از حوزه پژوهش و فناوری در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز علی‌محمد احمدی در بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری، ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص)، روز دانشجو و هفته پژوهش، اظهار کرد: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته ازنظر کمی و کیفی رشد قابل‌توجهی داشته و تلاش می‌کنیم که سال آینده این نمایشگاه از نظر کمیت و کیفیت بهتر باشد.
احمدی با اشاره به اینکه از این نمایشگاه‌های هفته پژوهش تنها انتظار نمایش نداریم، بلکه خود این نمایشگاه‌ها باید زمینه سازی کارهای پژوهشی باشد، بیان کرد: توسعه و پیشرفت کشور در گرو کارهای پژوهشی و برپایی نمایشگاه‌های پژوهش و فناوری است، لذا کشور نیاز به توسعه علمی و پژوهش دارد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت هفته پژوهش، تصریح کرد: هفته پژوهش، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی و پژوهشی باید در استان تقویت شود.
وی بابیان اینکه به‌عنوان نماینده دولت از پژوهشگران و صنعت گران حمایت می‌کنم، اظهار داشت: به‌تدریج فضاهایی را ایجاد خواهیم کرد که به لحاظ اداری، سیاسی، اجتماعی و مالی از حوزه پژوهش استان حمایت شود، و همچنین بتوانیم در تراز هوش و استعداد فرزندان این استان و با تولیدات امیدبخش پژوهشگران، اقدامات آنها کاربردی شود و در عمل به مرحله ظهور برسانیم.
غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در این نشست نیز گفت: نمایشگاه حوزه پژوهش، تحقیقات و فناوری باهمت استاندار کهگیلویه وبویراحمد و همه مسئولان استانی و با دست توانای کارشناسان، متخصصان و پژوهشگران و محققان استان در شهرستان استان تشکیل شد.
زارعی اظهار کرد: پژوهش و تحقیق مقدمهٔ هر موفقیت و هر فناوری است و نیاز امروز بشر نیازی شتابان است که توجه به علم و پژوهش برای همراهی این نیاز جدید یک امر واضحی است.
وی با بیان اینکه متوسط بهره هوشی ملت ایران از همه ملت‌های دنیا بالاتر است، گفت: بر اساس تحقیقات و پژوهش‌های انجام‌شده، متوسط بهره هوشی مردم استان از متوسط کشور هم بالاتر است که این ظرفیت انسانی و فکری برای توسعه و پیشرفت کشور ایران و استان نقش مؤثری ایفا کند.
زارعی اظهار داشت: با حمایت‌ها و فراهم شدن زمینه‌های لازم عصر نوینی برای محققان و پژوهشگران و نیاز استان گشوده می‌شود.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

احدی
Iran, Islamic Republic of
زارعی و پژوهش؟ بهره هوشی؟
استاد
Iran, Islamic Republic of
مدیران کل با استاندار عکس گرفتید دیگه همه مشکلات هم حل شد حالا بروید و خوش باشید
.از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
استاندار خیلی خوبه حیف که این.. را نمی اندازه بیرون
مه قلی
Iran, Islamic Republic of
خروجی همایش و نمایش و گشایش فقط صفره صفر توخالی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1