تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۹۶۷۲۲

باطل شدن پروانه ۵۰۰ واحد صنفی در گچساران / افتتاح و کلنگ زنی ۱۵ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در باشت/ ۲۵۲۶ اقدام اورژانسی در کهگیلویه و بویراحمد / مسؤولان ورزشکاران چیتابی را دریابند

۰
کبنا ؛
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد
آسفالت ۲۵۰ هزار متر مربع در نقاط مختلف شهر دوگنبدان
شهردار دوگنبدان گفت: در سه ماه گذشته ۲۵۰ هزار متر مربع در نقاط مختلف شهر دوگنبدان آسفالت صورت گرفته است.
مسعود ظفری اظهار کرد: در سه ماه گذشته بیش از یک هزار و ۶۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر شهر دوگنبدان صادر شده که تا کنون یک هزار تن از این ظرفیت در معابر و نقاط مختلف شهر دوگنبدان کار شده است.
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه قریب بر ۲۵۰ هزار متر مربع در این مدت در نقاط مختلف این شهرستان آسفالت انجام گرفته است، افزود: این آسفالت در نقاطی صورت گرفت که قریب بر ۲۷ سال از آسفالت اولیه این نقاط گذشته است.
ظفری اذعان کرد: برای اولین بار با جلساتی که با ادارات مربوطه ازجمله آب و فاضلاب دوگنبدان داشته‌ایم، مشخص شد که نقاطی که تا چهار سال آینده نیاز به حفاری ندارد در این مناطق آسفالت صورت بگیرد.
وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۰۰ تن قیر رایگان شهرستان گچساران به برکت نماینده شهرستان گچساران مجوز آن صادر شده است، اذعان کرد: ۶۰۰ تن دیگر از این قیر رایگان مانده است که دفتر نماینده این شهرستان در حال پیگیری این موضوع است.
شهردار دوگنبدان بیان کرد: در زمینه نورپردازی شهری هیچ نوع نور پردازی در این شهرستان صورت نگرفته است که هم اکنون در حال نور پردازی در نقاط مختلف شهری هستیم و با ایجاد نور پردازی در پارک‌ها شاهد شهر شب خواهیم بود.
ظفری در ادامه با اشاره به نظافت شهری گفت: برای اولین بار جاروب مکانیزه در حال انجام دادن است که در هفته سه مرحله بلوارهای اصلی شهر با این دستگاه نظافت خواهد شد و دیگر برای نظافت شهر شاهد دخالت دستی نخواهیم بود.
وی ابراز کرد: هم اکنون ۲۹پروژه عمرانی فعال در سطح شهرستان وجود دارد که در ایام دهه فجر امسال نیز چندین پروژه عمرانی در سطح شهر دوگنبدان کلنگ‌زنی خواهد شد.
شهردار دوگنبدان در ادامه با اشاره به درختکاری خاطرنشان کرد: امسال نیز پیش‌بینی شده در هفته درختکاری بیش از ۴۰ هزار اصله نهال خریداری و بین ساکنان این شهرستان توزیع شد.
 
روابط عمومی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در کشور سوم شد
به دلیل فعالیت خوب در فضای مجازی، روابط عمومی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در کشور سوم شد.
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه سوم جشنواره طرح ارزیابی روابط عمومی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و سازمان‌های تابعه در محور فضای مجازی شد.
سایت و پورتال بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد هم به همت روابط عمومی فعال این دستگاه از پویاترین سایت‌های استان به شمار می‌رود.
استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۸۰۰ شهید و بیش از ۹ هزار جانباز و ۳۱۷ آزاده سرافراز در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.
 
انجام بیش از ۲ هزار ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ازانجام بیش از ۲ هزار ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان در دی ماه سالجاری خبر داد.
به نقل از روابط عمومی مرکز اورزانس و فوریت‌های پزشکی استان، جلال پوران‌فرد به تعداد ماموریت‌های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ در دی ماه سالجاری اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۵۲۶ ماموریت در یک ماه گذشته انجام شد که از این تعداد هزار و ۳۷۵ ماموریت شهری و و هزار و ۱۵۱ ماموریت جاده‌ای بوده است.
وی بیان کرد: ۳۹۴ ماموریت حوادث غیر مرتبط با حمل و نقل و ۵۳۴ ماموریت حوادث مرتبط با حمل و نقل بوده که نسبت به ماه قبل یعنی آذر ماه روند افزایشی داشته است.
پوران‌فرد مصدومان مرتبط با حوادث حمل و نقل را ۶۸۵ مورد عنوان و گفت: از این تعداد مصدوم ۲۳۱ مورد شهری و ۲۰۳ مورد جاده‌ای بوده است و مصدومان غیر مرتبط با حمل و نقل نیز ۱۹۹ مورد، که طبق آمار نسبت مصدومان حوادث مرتبط با حمل و نقل کاهش و غیر مرتبط با حمل و نقل افزایش داشته است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، افزود: در دی ماه گذشته ۲۸ نفر دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند که نسبت به ماه قبل کاهش داشته و تعداد مصدومان سایر مسمومیت ها نیز ۱۰۰ نفر بوده است.
وی با بیان اینکه در آذر ماه ۳ نفر دچار غرق شدگی شدند، گفت: در دی ماه هیچ مورد غرق شدگی گزارش نشد.
وی تصریح کرد: تعداد احیای قلبی یا CPR های انجام شده در این ماه ۵ مورد بوده که احیای قلبی سه نفر موفقیت آمیز بود و به بیمارستان منتقل شدند.
پوران فرد به تعداد فوت شدگان در اثر حوادث غیر تصادفی نیز اشاره کرد و اذعان داشت: یک نفر در حین انتقال و ۳۱ نفر نیز قبل از رسیدن آمبولانس در حوادث غیر تصادفی جان خود را از دست دادند که ۱۹ نفر در حوادث شهری و ۱۲ نفر جاده ای بوده است.
وی در پایان ابراز داشت: در فوریت‌های تصادفی نیز در این یک ماه ۳ نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت کردند که نسبت به ماه قبل کاهش داشته است.
 
اشتغال‌زایی ۷۰۰ نفر با بهره‌برداری از پروژه سد کوهبرد
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه گفت: بهره‌برداری پروژه سد کوهبرد اشتغال‌زایی برای ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را ایجاد خواهد نمود.
سید عمران تقوی جایگاه کشاورزی در اقتصاد و تولید را جایگاهی بزرگ عنوان و اظهار داشت: این نهاد در سال جاری، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را سرلوحه کار خود قرار داد و در همین راستا فعالیت‌های خوبی انجام داده است.
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه عنوان کرد: این اداره در حال حاضر تسهیلات اشتغال‌زایی و فراگیری با سود ۶ درصد برای روستائیان را در دستور کار دارد.
وی افزود: با توجه به وضعیت بارندگی‌های اخیر بیشتر تمایل سازمان جهاد کشاورزی به سمت توسعه باغات در اراضی شیب‌دار بود.
تقوی اراضی شیب‌دار را ۳۵۰ هکتار عنوان و تصریح کرد: از این میزان ۲۹۰ هکتار تشکیل پرونده و جهت تصویب در کارگروه استانی ارسال کردیم.
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه پروژه سد کوهبرد را یادآور شد و با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پروژه در حال حاضر فعال و معارضات آن در حال برطرف شدن است.
وی با بیان اینکه این پروژه ۴۰۰ هکتار از اراضی پایین دست را تأمین آب می‌کند، بیان کرد: با بهره‌برداری این پروژه، اشتغال‌زایی برای ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.
 
باطل شدن پروانه ۵۰۰ واحد صنفی در گچساران
رئیس اتاق اصناف گچساران گفت: به علت رکود حاکم بر بازار در سال جاری پروانه ۵۰۰ واحد صنفی به درخواست صاحبان واحدها در دوگنبدان باطل شدند.
سید ناصر حسینی در نشست تنظیم بازار گچساران افزود: به علت رکود حاکم بر بازار در سال جاری پروانه ۵۰۰ واحد صنفی به درخواست صاحبان واحدها باطل و این واحدهای صنفی اقدام به جمع آوری محل کسب خود کردند.
وی اظهارکرد: رکود حاکم بر بازار ناشی از بی پولی مردم و وضعیت بد اقتصادی در این شهرستان است
رئیس اتاق اصناف گچساران خاطرنشان کرد: ۴۰۰۰ واحد صنفی به صورت مجاز و پروانه دار و ۱۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در این شهرستان فعالیت دارند.
حسینی تصریح کرد: در سالجاری ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفت که ۴۰۶ واحد صنفی متخلف در این زمینه شناسایی شدند.
وی عنوان کرد: در سالجاری ۳۶۵ مورد گزارش مردمی از تخلفات اصناف این شهرستان از طریق مراجعه حضوری و ثبت در سامانه ۱۲۴ به این اداره رسید که تمام آنها در کمتر از ۲۴ ساعت بازرسی شد.
رئیس اتاق اصناف گچساران افزود: بیشترین تخلف اصناف گچساران نداشتن پروانه کسب، گران فروشی و درج نشدن قیمت بر روی کالا بوده است.
حسینی بیان کرد: اتحادیه ها طبق قانون به واحدهای فاقد پروانه کسب اخطار داده و مهلتی را برای دریافت مجوز به واحدهای صنفی می دهند که در صورت بی توجهی متصدیان، محل کسب آنها پلمپ می شود.
وی اظهارکرد: راه اندازی کسب و کار در حوزه اصناف به دریافت مجوز یا همان پروانه کسب نیاز دارد.
رئیس اتاق اصناف گچساران اضافه کرد: کسانی که بدون پروانه کسب مشغول به فعالیت های اقتصادی هستند برای اتاق اصناف و دولت مشکلات عدیده ای را به وجود آورده و مردم را نیز درگیر این مشکلات می کنند.
همچنین عبدالرحیم رحیمی، فرماندار شهرستان گچساران افزود: درست است که مسئولین در خدمات دهی به مردم تلاش می کنند اما در واقع این خدمات از برکات وجود نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران است .
وی بیان کرد: در مدت چهل سال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات بیشماری را به ملت ایران ارائه کرده است.
فرماندار گچساران تصریح کرد:در خیلی از شرایط و برهه های زمانی مدیریت کردن از اعتبار و پول مهمتر است و باید با برنامه ریزی علاوه بر آگاه نمودن مردم از خدمات نظام آنها را امیدوار کرد.
رحیمی عنوان کرد: نظارت بر اصناف مختلف این شهرستان با توجه به فرا رسیدن روزهای پایان سال، تشدید و با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برخورد با متخلفین و نظارت بر بازار شهرستان گچساران اندیشیده شده است.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: طرح نظارتی و بازرسی ویژه توسط اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف باید اجرا و با متخلفین برخورد شود.
رحیمی اضافه کرد: تاکنون برای حمایت از اصناف این شهرستان اقداماتی مناسبی انجام شده است.
 
افتتاح و کلنگ زنی ۱۵ طرح عمرانی و اقتصادی طی دهه فجر در باشت
فرماندار شهرستان باشت گفت: همزمان با دهه با شکوه فجر ۱۵ طرح عمرانی و اقتصادی بااعتباری بالغ بر۲۵۸میلیارد ریال درباشت بهره برداری یا کلنگ زنی می‌شود.
سید مسعود حسینی افزود: در دهه باشکوه فجر سال گذشته ۲۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از ۲۲۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال درباشت بهره برداری یا کلنگ زنی شد.
وی بیان کرد: همزمان با دهه با شکوه فجر انقلاب اسلامی ۱۵ طرح عمرانی و اقتصادی بااعتباری بالغ بر۲۵۸میلیارد ریال درباشت بهره برداری یا کلنگ زنی می‌شود.
فرماندار باشت تصریح کرد: این طرح ها در بخش های برق، آب، مسکن، کشاورزی و صنعت خواهند بود.
حسینی عنوان کرد: از مهمترین طرح‌های عمرانی افتتاحی می توان به گلزار شهدای چم بلبل، برآفتاب، آهورک، گاز و آبرسانی به روستای دلی رباط و احداث تعاونی اشاره کرد.
وی ادامه داد: آبرسانی به ۴۰ خانوار روستای دلی رباط با بیش از ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار آماده بهره برداری است.
فرماندار شهرستان باشت خاطرنشان کرد: در این طرح یک مخزن ۱۰۰ متر مکعبی احداث و چهار کیلومتر شبکه گذاری اجرا شده است.
حسینی اضافه کرد: سه طرح با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال اعتبارعملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
نام‌نویسی از افراد متقاضی اشتغال در سامانه اینترنتی سجایا
رئیس اداره اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: فارغ‌التحصیل با مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل سکونت خود در سامانه اینترنتی سجایا برای اشتغال نام‌نویسی کنند.


منوچهر هرمزپور ظهر امروز در کارگاه آموزشی توانمند سازی شغلی برای جامعه ایثارگری شهرستان بویراحمد اظهار کرد: افرادی که تازه فارغ‌التحصیل می‌شوند نیز می‌توانند با مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل سکونت خود در سامانه اینترنتی سجایا برای اشتغال نام‌نویسی کنند.
هرمز‌پور افزود: از ابتدای مهرماه سال ۹۲ تا دی ماه امسال ۷۴۳ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگر استان در دستگاه‌های اجرایی و اداری کهگیلویه و بویراحمد استخدام شده‌اند.
رئیس اداره اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۶۴۸ نفر نیز از محل تسهیلات بانکی شامل صندوق توسعه ملی، مشاغل خانگی و وجوه اراده ، پرداخت حق بیمه سهم پیش فرما و کارفرما، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارورزی صاحب شغل شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در گذشته این مشکل در خصوص استخدام حداقل ۲۵ درصد از سهمیه‌های استخدامی مربوط به جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد، فرزندان جانباز ۲۵ درصد و بالاتر، همسران شاهد، همسران جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و آزادگان با یک سال اسارت و بالاتر وجود داشت که این موضوع در برنامه ششم توسعه ماده ۲۱ قانون اصلاح شد.
هرمزپور افزود: از سال ۹۶ هر دستگاه و سازمانی استخدام نیرو به صورت قراردادی پیمانی و یا هر به هر روش دیگری داشت باید سهم ۲۵ درصد خانواده‌های شهدا و ایثارگر در آن رعایت و لحاظ شود.
وی ابراز داشت: چنانچه دستگاهی در سال ۹۶ و پس از آن نیرویی استخدام کند و سهمیه ۲۵ درصد خانواده‌های شهدا و ایثارگر را رعایت نکند باید از سوی دستگاه‌های نظارتی رصد و برخورد قانونی لازم انجام شود.
هرمزپور افزود: احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور داده تا استخدام‌های مختلفی که در استان انجام و سهمیه ۲۵ درصدی خانواده‌های شهدا و ایثارگر رعایت نشده است را بررسی و در جایی که این قانون رعایت نشده است برخورد لازم صورت گیرد
 
افتتاح سه پروژه جهاد کشاورزی کهگیلویه در ایام‌الله دهه فجر
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه پروژه‌های افتتاحی این اداره در دهه فجر را شامل سه پروژه عنوان کرد.
سیدعمران تقوی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ما باید خدمات صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی را در این دهه باشکوه برای مردم تشریح نمائیم.
رئیس اداره جهاد کشاورزی کهگیلویه، لیست پروژه‌ها و طرح‌های افتتاحی این اداره در دهه فجر را یادآور شد و بیان کرد: در این دهه دو طرح در کهگیلویه و یک طرح در شهرستان لنده به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی از طرح پرورش شترمرغ به عنوان یکی از این طرح‌ها یاد و تصریح کرد: این طرح با ظرفیت ۳۰۰ قطعه‌ای در بخش سوق روستایی بی‌بی زلیخایی با اعتبار ۷ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
تقوی طرح گاو شیری را از دیگر طرح‌های افتتاحی جهاد کشاورزی کهگیلویه در دهه فجر عنوان و خاطرنشان کرد: این طرح در روستای دشت‌مازه با ظرفیت ۱۰۰۰ رأسی با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه آبیاری تحت فشار اراضی زراعی ایدنک لنده را سومین پروژه افتتاحی این اداره در دهه فجر عنوان کرد.

انجام ۲۵۲۶ ماموریت توسط اورژانس کهگیلویه و بویراحمد طی دی ماه
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از انجام ۲۵۲۶ ماموریت در یک ماه گذشته خبرداد.
جلال پوران فرد در جمع خبرنگاران به تعداد ماموریت های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ طی دی ماه سالجاری اشاره کرد و افزود: ۲۵۲۶ ماموریت در یک ماه گذشته انجام شد که از این تعداد ۱۳۷۵ ماموریت شهری و ۱۱۵۱ ماموریت جاده ای بوده است .
وی بیان کرد: ۳۹۴ ماموریت حوادث غیر مرتبط با حمل و نقل و ۵۳۴ ماموریت حوادث مرتبط با حمل و نقل بوده که نسبت به ماه قبل یعنی آذر ماه روند افزایشی داشته است .
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مصدومان مرتبط با حوادث حمل و نقل را ۶۸۵ مورد عنوان و خاطرنشان کرد: از این تعداد مصدوم ۲۳۱ مورد شهری و ۲۰۳ مورد جاده ای بوده است و مصدومان غیر مرتبط با حمل و نقل نیز ۱۹۹ مورد، که طبق آمار نسبت مصدومان حوادث مرتبط با حمل و نقل کاهش و غیر مرتبط با حمل و نقل افزایش داشته است.
پورانفرد اظهارکرد: در دی ماه گذشته ۲۸ نفر دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند که نسبت به ماه قبل کاهش داشته و تعداد مصدومان سایر مسمومیت ها نیز ۱۰۰نفر بوده است.
وی با بیان اینکه در آذر ماه ۳ نفر دچار غرق شدگی شدند، ادامه داد: در دی ماه هیچ مورد غرق شدگی گزارش نشد .
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعداد احیای قلبی یا CPR های انجام شده در این ماه ۵ مورد بوده که احیای قلبی سه نفر موفقیت آمیز بود و به بیمارستان منتقل شدند.
پوران فرد به تعداد فوت شدگان در اثر حوادث غیر تصادفی نیز اشاره و اظهارکرد: یک نفر در حین انتقال و ۳۱ نفر نیز قبل از رسیدن آمبولانس در حوادث غیر تصادفی جان خود را از دست دادند که ۱۹ نفر در حوادث شهری و ۱۲ نفر جاده ای بوده است.
وی اضافه کرد: در فوریت های تصادفی نیز در این یک ماه ۳ نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت کردند که نسبت به ماه قبل کاهش داشته است.
 مسؤولان ورزشکاران چیتابی را دریابند/ زهرا علیزاده عضو تیم ملی فوتبال پرورش یافته این منطقه

امام جمعه کبگیان با اشاره به درخشش ورزشکاران این منطقه در سطح ملی گفت: مسؤولان ورزشکاران چیتابی را دریابند.
محمد‌تقی علوی مدیرکل ورزش جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسؤولان شهرستانی با امام جمعه کبگیان که در دفتر امام جمعه دیدار داشتند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان با تشکر از مدیرت ورزش جوانان و هیأت همراه گفت: بخش کبگیان و شهر چیتاب افراد مستعدی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد که متاسفانه ورزشکاران این بخش که توانسته‌اند در سطح ملی خوب بدرخشند الان با مشکلاتی روبه رو هستند.
وحدانی‌فر با اشاره به مشکلات گرمایشی و سرمایشی سالن ورزشی چیتاب و ورزشگاه چمن راکد مانده این شهر افزود: دوستان بهتر از ما می‌دانند زمانی تیم شاهد(نصر چیتاب) لقب غول مهارنشدنی تیم‌های فوتبال در لیگ استان را و حتی زیر گروه کشور را یدک می‌کشید که بعلت مشکلات مالی و مسائل مختلف به تاریخ سپرده شد.
وی تصریح کرد: ورزشکاران این منطقه به دلیل استعدادها و ظرفیت‌های بالای ورزشی می‌توانستند در رده ملی فوتبال و فوتسال حرفی برای گفتن داشته باشند و الان هم نمونه‌های خوبی همچون سردار پاریاد در تیم ملی فوتسال ناشنوایان، زهرا علیزاده در فوتسال بانوان، رضا موسی‌پور قهرمان تیراندازی ارتش‌های کشور و. . . را داریم که از بخش ما در رده جهانی فعالیت می‌کنند.
علوی مدیرکل ورزش جوانان استان با تشکر از امام جمعه و ریاست شورای شهر که در حل مشکلات مردم بخش و شهر باتلاش وافر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند گفت: هرگاه سخن از امام جمعه‌ای به میان می‌آید ذهن‌ها بیشتر به نگرش ادیان و مذاهب متمرکز می‌گردد، اما جناب دکتر وحدانی فر علاوه بر تخصص در ادیان و مذاهب، نقطه اتصال تعامل مردم و مسؤولان در بخش و تکیه گاه حل مشکلات مردم و جوانان هستند که چنین حس مسئولیت‌پذیری از ایشان چهره‌ای محبوب در بخش ساخته است.
علوی با اشاره به مشکلات درون بخشی و شهر چیتاب گفت: با همکاری امام جمعه و ریاست شورای شهر با آقای فلاحی اهدا کننده زمین سالن چیتاب، مقرر شد با توجه به مشکلات عدم مجوز و حکم تخریبی که در دست ایشان بود، پول زمین ایشان بنا به متراژ قیمت بها گردد تا ایشان دیگر در قبال سالن مربوطه مسئولیتی نداشته باشد و با این روند بتوانیم مشکل سرمایشی و گرمایشی این سالن بزرگ را حل و در اختیار ورزش جوانان بخش بگذاریم.
علوی افزود: ساخت زمین چمن در شهر به علت کمبود جمعت و روند مهاجرت آنان به مرکز استان امکان‌پذیر نیست اما انشالله با ساخت زمین چمن مصنوعی در ورزشگاه نیمه کاره چیتاب بتوانیم ملک نیمه کاره را جانی دوباره ببخشیم.
رحیمی مدیر ورزش شهرستان هم با اشاره به روند تکمیلی سالن دروهان و کلنگ‌زنی سالن ورزشی در روستای ساران گفت: انشالله روند اجرای چمن مصنوعی روستای نقاره خانه از توابع چیتاب، بزودی در دست افتتاح قرار خواهد گرفت.
رحیمی در پایان با اشاره به ملک تربیت بدنی که مدتی در اختیار فنی و حرفه‌ای بود افزود: با احراز و ترمیم ملک و استقرار نمایندگی ورزش و جوانان در چیتاب می‌توان در کشف استعدادهای بخش گام بلندی برداشت



برگزاری جشن بزرگ انقلاب به همت آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد
جشن بزرگ انقلاب به همت آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

ظهر امروز جشن بزرگ انقلاب به همت اداره آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این آیین اسماعیل رضایی نیک با بیان اینکه آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد در طول سال برنامه‌های مختلف برگزار می‌کند اظهار کرد: علاوه بر حوزه آموزش در موضوعات پرورشی هم آموزش و پرورش عشایر استان برنامه‌های متنوع و متعددی در طول سال برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب عظمت و عزت این کشور شد افزود: باید قدر انقلاب را بیشتر بدانیم چرا که هر چه داریم به برکت انقلاب است.

در این آیین همچنین از برترین‌های آموزش و پرورش عشایر در رشته‌های مختلف تقدیر شد.







نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1