تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۹۶۴۶۳

آخرین خبر از تعطیلی تنها جایگاه سوخت چرام/تاکید فرماندار بر اتمام عملیات اجرایی+تصاویر

۵
۰
کبنا ؛تنها جایگاه سوخت شهرچرام مدت زیادی است به علت تعمیر و تجهیز آن تعطیل است و مردم مجبور هستند که بنزین مورد نیاز را از دلالان یا دهدشت تهیه کنند.
به گزارش کبنا از چرام,در پی تعطیلی تنها جایگاه سوخت شهر چرام,فرماندار و رئیس فراورده های نفتی کهگیلویه و شهردار چرام برای بررسی آخرین روند عملیات اجرایی از جایگاه سوخت خورشیدی بازدید کردند.
فرماندار شهرستان چرام با اشاره به اهمیت سوخت و جلوگیری از دردسر شهروندان و مسافران برای تهیه آن در بازدید میدانی از این جایگاه گفت:هر امکاناتی و دستگاه هایی از قبیل برق,آب و گاز و ماشین آلات که لازم باشد ادارات را بسیج می کنیم که هر چه زودتر عملیات اجرایی این جایگاه تمام شود.
وی افزود:اگر زمان ۱۰روزه برای اتمام آن لازم است می بایست پیمانکار و جایگاه دار با کمک سایر ادارات این زمان به ۵روز کاهش پیدا کند تا شهروندان و مسافران بیش از این به دردسر نیفتند.
در ادامه این بازدید رئیس فراورده های نفتی کهگیلویه و چرام با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان در دو روز گذشته از این جایگاه گفت:عملیات اجرایی لوله کشی,برق کشی و کار فنی زیر زمینی این جایگاه به اتمام رسیده است.
سبزی پور افزود:مخازن,شناور و محل تخلیه فراورده ها نصب و ساختمان تکمیل شده است.
رئیس پخش فراورده های نفتی چرام با اشاره به نصب دو تلمبه جدید در جایگاه سوخت چرام بیان کرد:هم اکنون این تملبه ها به ۴تا افزایش یافت که این جایگاه دارای ۸نازل بنزین و ۲نازل گازوئیل می باشد.
وی در خصوص اتمام زمان عملیات اجرایی و بهره برداری از جایگاه سوخت چرام گفت:فقط موزائیک کف جایگاه باقی مانده است که در صورت مساعد بودن شرایط جوی حداکثر تا ۲هفته آینده تمام می شود و شهروندان و مسافران می توانند استفاده کنند.
سبزی پور در خصوص تست نهایی این جایگاه سوخت چرام گفت:تست کف و لوله کشی و مخازن انجام شد و تست نهایی کنترل کیفیت در پایان عملیات اجرایی انجام می شود.
رئیس پخش فراورده های نفتی در پاسخ سوالی در خصوص افزایش جایگاه های سوخت در چرام گفت:شهر چرام به میزانی که فروش فرآورده های نفتی بالا باشد نیست و روزانه بین ۱۲الی ۱۵هزار لیتر که پائین است و اگر بخش خصوصی مراجعه کند در آینده مجوز خواهیم داد.
وی در خصوص جایگاه سوخت سرفاریاب بیان کرد:این جایگاه سوخت بالای ۸۰درصد پیشرفت دارد که فقط نصب تلمبه ها و یکسری کارهای فنی مانده که پیگیر آن هستیم که به بهره برداری برسد.
همچنین در این بازدید که شهردار چرام همراه مسئولان از این جایگاه بازدید کرد قول داد که هر چه در توان دارد برای اتمام عملیات اجرایی این جایگاه انجام خواهد داد.
براساس این گزارش هم اکنون راننده ها و مردم سوخت مورد نیاز وسائل نقلیه خود را از بنزین فروش های سیار در چهارراه ها و میادین و یا از دهدشت تهیه می کنند که امیدواریم طبق وعده داده شده یعنی دو هفته دیگر جایگاه سوخت چرام به بهره برداری برسد.
تصاویر تکمیلی:

 
===================
گزارش و عکس:علی یاری زاده
===================
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ti
عکس اقای یاری زاده در تصویر موجود نیست
عجباااااااااااااااااااااا
تو
Iran, Islamic Republic of
........ کجا و پمپ بنزین
رها
Iran, Islamic Republic of
تعمیر انگار یه خرابه هستش
بچه های محله
Iran, Islamic Republic of
بدبختیه ما اینه که مسءول پمپ بنزین تمام کارهاشو خودش انجام میده کار را باید بدیش به متخصصش که پیش بره
احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اخه خدایی یه شهرستان مثل چرام باید یه پمپ بنزین داشته باشه؟؟؟؟ اونم انحصاریه!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1