تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۲۹۶۴۶۰

از مدیریت استاندار تا فرمانده جوان؛ همه از کهگیلویه و بویراحمد راضی هستند

۸
۰
کبنا ؛
مسوولان کشوری و استان کرمانشاه چرا از مردم و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، زلزله‌ منطقه سرپل ذهاب را ویران کرد، جمع زیادی از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند و بخش عظیمی از منازل مسکونی تخریب شد و مردم ایران و به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد در خدمات‌رسانی و اعزام کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود اوج از خودگذشتگی، ایثار و معرفت را به نمایش گذاشتند، در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلسه ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف اعزام کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم این استان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تشکیل و در آن جلسه بر چگونگی نحوه اعزام کمک‌های مردمی  این استان بحث و گفت‌وگو شد. در نهایت دو موضوع مهم در این جلسه تصویب و عملی شد؛ یکی اینکه اعزام کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به شکل منسجم و یکپارچه انجام بگیرد و دوم؛ تیمی از مدیران و مسوولان استان ما در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه به منظور کسب تجربه و مستندسازی نحوه خدمات رسانی و مقابله با بحران حضور پیدا کنند که اگر زمانی همچنین اتفاقی در این استان افتاد، مسوولان ما چگونه باید عمل کنند. خروجی آن جلسه این شد که مسوولان ارشد کشوری و مسوولان ارشد استان کرمانشاه از تلاش و کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به طور ویژه تقدیر و قدردانی کردند.
اکبر سنجابی فرماندار سرپل ذهاب در گفت‌وگو با خبرنگاران از استاندار و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به جهت کمک‌های انسان دوستانه به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تقدیر و قدردانی کرد.
سنجابی در ادامه صحبت‌های خود، اظهار کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ما درس معرفت و آزادگی دادند.
همچنین یوسف شاه‌حسینی معاون سیاسی امنیتی کرمانشاه از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تشکر ویژه کرد.
مسوولان هلال‌‌احمر و اجرایی استان کرمانشاه نیز از تلاش‌ها و زحمات تیم هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارسال لوحی تقدیر کردند.
احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار داشت: مردم استان با این سخاوت خود، وحدت ملی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند همچون گذشته پای به پای سایر ملت ایران انسان دوستی خود را ثابت کردند.
وی گفت: این کاروان بزرگ با همکاری و همدلی مردم استان به صورت منسجم به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام و در شهرستان‌های ۸ گانه استان کمک‌های مردمی در قالب کاروان‌های مشابه این کاروان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعزام یک تیم کارشناسی از استان برای حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد و گفت: هدف از حضور این تیم، مستندسازی انواع خدمات رسانی، کمک‌های امدادی، آوار برداری و شیوه‌های مدیریت بحران در بازسازی مناطق زلزله زده است.
قدردانی معاون اول رئیس جمهور از مردم استان
تلاش‌های سپاه فتح و بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارسال محموله‌های کمکی، برپایی چادرهای موقت، استقرار کانکس، و بازسازی روستاهای هدف نیز از چشم هیچ کس پوشیده نیست.
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید: کمک‌ها در فاز یک اسکان موقت با توزیع چادر و سپس امداد رسانی و تهیه و توزیع مواد غذایی شامل نان آب معدنی، کنسرو، خرما، قند، روغن، برنج، کره، مربا، ترشی‌جات، ماکارونی، چای و سایر اقلام بوده است.
جهانگیر انصاری افزود: تهیه پوشاک و لباس، شوینده‌ها شامل تاید، صابون، شامپو و همچنین موکت و نایلون و سایر مایحتاج غذایی دارویی جمعا به استعداد ۶۰ کامیون و تریلی که بزرگترین کاروانی بود که به مناطق زلزله زده وارد شد.
این فرمانده در سپاه فتح استان بیان کرد: در فاز دوم و در پی سفر مقام معظم رهبری و دستور ایشان مبنی بر رسیدگی بهتر علاوه بر خدمات رفاهی و معیشتی ودرمان احداث سکوها جهت نصب کانکس‌های ۱۶ متری آغاز شده است.
وی افزود: استان ما به عنوان استان پیشرو و پیشگام در موضوع امدادرسانی و خدمات‌دهی و نصب کانکس توانسته افکار عمومی مردمی که هیچگونه شناختی از استان ما نداشته‌اند را به خود جلب کند.
جانشین سپاه فتح گفت: بطوری که با نصب بنر و مراجعه حضوری و حتی در حضور معاون اول رئیس‌جمهور مراتب تقدیر و تشکر خود را از مردم استان به ویژه سپاه فتح استان ابراز داشتند.
انصاری افزود: ۷ روستا تحت حمایت و پوشش ما قرار دارد که برای همه کسانی که خانه‌هایشان تخریب شده و یا قابل سکونت نیست کانکس داده می‌شود حدودا ۲۰۰ کانکس موردنیاز است که تاکنون ۴۰ کانکس نصب شده است.
حضور جوانان انقلابی و دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه زلزله زده کرمانشاه
مدیریت جوان و کاربلد بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد که با همراهی جوانان انقلابی حاضر در دانشگاه‌ها سبب خدمات زیادی در مناطق مختلف این استان شده ‌اند، با حضور در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه نیز نقش‌آفرینی کردند. شهرام‌ مهدوی‌مطلق هم مدیریت را خوب می‌داند، هم موقعیت‌ و هم راه را خوب می‌شناسد. قطعاً اگر در تمام نقاط استان شاهد خدمات بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، دلیلش حضور این فرمانده جوان و لایق است، که بعداً بیشتر به او می‌پردازیم.
اتاق بازرگانی یاسوج (بخش خصوصی، واحدهای تولیدی و صنعتگران)، شهرداری یاسوج، شرکت برق، شرکت گاز، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، فرماندار بویراحمد، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل پایانه‌ها، رسانه‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نیز در این رخ داد، انسان دوستانه نقش ایفا کردند.
سنگ تمام بخش خصوصی
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج نیز می‌گوید: بخش خصوصی، صنعتگران و کارخانه‌داران و واحدهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت اتاق بازرگانی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای اعزام به مناطق زلزله‌زدگان کرمانشاه جمع آوری کردند که این کمک‌ها در قالب ۷ کامیون که شامل انواع کنسرو، آب معدنی و البسه، شیر خشک، آرد و لوازم بهداشتی و … بود، به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام گردید.
رئیس اتاق بازرگانی با قدردانی از همه صنعتگران و کارخانه‌داران و مدیران واحدهای تولیدی، اظهار کرد: این مجموعه صنعتی و تولیدی استان نشان دادند که در کنار کار تولید و اشتغال، نوع دوستی و انسان دوستی که برگرفته از فرهنگ غنی اسلام و سیره ائمه اطهار(علیهم الاسلام) است را به نمایش گذاشتند.
در جریان زلزله ۷ و ۳ دهم ریشتری کرمانشاه، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۶۰ کامیون سبک و سنگین کمک‌های امدادی، غذا، دارو، البسه، چادر را با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به این مناطق اعزام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضازاده
Romania
//
رضازاده
Romania
با هدایای مردم //
احسنت، جای تقدیر فراوان داره
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
نقش بسیج دانشجویی از این جهت حایز اهمیت است که حضور دانشجو در این موقعیت ها خود به خود انرژی بخش است
100
Iran, Islamic Republic of
بازهم سپاه درود بر سپاه فتح استان باید بروید از نزدیک کار سپاه را در منطقه زلزله زده ببینید
غیرمحافظه کار
Iran, Islamic Republic of
بسیج دانشجویی چه کاری کرده که اینقدر قوز بالا قوزش می کنی و هی بزرگش می کنی و مدیریت خوب و جوان و.......
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد به همه هم استانی های عزیز و باغیرت. انشاالله که هیچ وقت دیگر شاهد همچین بلایایی در کشور عزیزمان نباشیم.
Iran, Islamic Republic of
مگه بسیج دانشجویی چکار کرده که بقیه اقشار انجام نداده اند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1