تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۲۹۶۳۰۸

نمایشگاه پژوهش یاسوج و پاسخ ۱۰ روزه ایلامی به استاندار (+فیلم)

۴
۰
کبنا ؛ 
متن ارسالی
نشست کارگروه پژوهش و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۹ آبان ماه در سالن شماره یک استانداری بدون حضور رئیس دانشگاه یاسوج به عنوان دبیرکل شورای پژوهش برگزار شد.
دکتر علی محمد احمدی، استاندار راسخ و جدی استان کهگیلویه و بویراحمد که به خوبی بر اهمیت پژوهش در فرایند توسعه اشراف دارد از بی توجهی دانشگاه یاسوج به این مهم گلایه می‌کند.
وی به همین هم بسنده نکرد و در همان نشست عذر دکتر محمودرضا رحیمی را به عنوان دبیرکل می‌خواهد و دکتر اورنگ ایلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دبیرکل جدید انتخاب می‌کند.
رئیس پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس، عضو شورای پژوهشی وزارت اقتصاد و امور دارایی، رئیس پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس، عضو شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و مدیر مسئول فصلنامه پژوهش‌های اقتصادی دانشگاه تربیت مدرس از جمله بخشی از سوابق استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده که خود گواه روشنی بر تسلط استاندار بر فعالیت‌های پژوهشی و نقش پژوهش در توسعه همه جانبه استان هست.
نماینده عالی دولت در استان نشان داد به نقش پژوهش در توسعه بخش‌های مختلف از جمله صنایع، کشاورزی و خدمات به خوبی واقف است و همین امر نیز دلیل دغدغه ایشان بوده است که در نشست چند روز قبل از برپایی نمایشگاه هفته پژوهش، از بی برنامگی دانشگاه یاسوج انتقاد می‌کند و در همان نشست تصمیم می‌گیرد دکتر اورنگ ایلامی را به سمت دبیرکل شورای پژوهش انتخاب کند.
دکتر ایلامی که از زمان حضورش در دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت و تحرک خوبی داشته است، در برپایی نمایشگاه پژوهش نیز پاسخ درخور و شایسته ای به اعتماد استاندار داد و در فاصله کمتر از ۱۰ یک هفته، نمایشگاهی را برپا کرد، که تفاوت‌های چشمیگری با سال‌های گذشته داشت.
نمایشگاه نمونه ای شاید تا تفاوت‌های مدیریتی روسای دانشگاه یاسوج و دانشگاه علوم پزشکی استان به تصویر کشیده و با عملکرد مطلوب خود بر تصمیم استاندار، صحه بگذارد.
مجید محنایی جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش در گفت و گو با خبرنگاران آب پاکی را بر روی دستان منتقدین نمایشگاه هفته پژوهش ریخت و گفت: برگزاری نمایشگاه امسال از نظر شکل و محتوا قابل مقایسه با گذشته نیست.
وی افزود: نمایشگاه هفته پژوهش امسال در یک مکان کامل استاندارد و نمایشگاهی واقع در یکی از بلوارهای بزرگ شهر یاسوج برپا شد در حالی که در سال گذشته در سالن ورزشی پوریای ولی گشایش یافت.
محنائی با تاکید بر اینکه استقبال از نمایشگاه هفته پژوهش امسال مطلوب است، ابراز کرد: سال گذشته در نمایشگاه هفته پژوهش ۲۰ غرفه داشتیم که این میزان امسال به ۳۲ غرفه رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان و متولیان برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش، امسال شاهد حضور پررنگ بخش خصوصی هستیم به طوری که برخی از شرکت‌های بیرون از استان نیز در نمایشگاه حضور فعال دارند.
محنایی ادامه داد: نمایشگاه هفته پژوهش سال گذشته ۳ روز دایر بود ولی امسال برای مدت ۶ روز آماده بازدید نخبگان، پژوهشگران و آحاد جامعه دانشگاهی و دانش آموزی است.
هر چند که این روزها در فضای به شدت احساسی برخی سایت‌های خبری در قالب نقد، اطلاعاتی خلاف واقع ارائه می‌شود اما امیدواریم این شروع خوب و نگاه ویژه استاندار، زمینه‌ی فعالیت‌های جدی تر در حوزه پژوهش و کمک به توسعه استان باشد.
دانلود فیلم از لینک زیر؛
https://yekupload.ir/plugins/mediaplayer/site/_embed.php?u=1F8G
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
انصافا کاملا نوشته مغرضانه ای است.همان شرکتها،همان دانشگاهها و همان افراد بودن،مکان هم که اجاره ای بود.کیفیت چیشو مقایسه کردید؟واقعا حرفتون خنده دار و کاملا مغرضانه است
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
فقط عیبش از اول روی بنر های اشتباهش معلوم بود
سالی که نکوست از بهارش پیداست
مسعود
Iran, Islamic Republic of
با اون همه سر و صدا درست کردن و خوراک روزنامه ها رو تامین کردن و صرف هزینه های گزاف باید هم امار خوب ارائه بدید فقط امار چون چیزهای غیر واقعی را زودتر باور میکنند
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
مگه این دکتر ظریفی نبود که گفت نمیام نمایشگاه هفته پژوهش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخ تا قیومت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1