تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۲۹۵۹۹۲

روایت تلخی که استاندار از زبان امام جمعه قلعه‌رئیسی شنید (+عکس)

۲
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: بخش زیادی از مشکلات و عقب‌ماندگی‌های چاروسا به علت ضعف مدیران است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در شورای اداری چاروسا که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و مدیران ارشد این استان و سایر مسوولان شهرستانی و محلی برگزار شد، اظهار کرد: نخستین خواسته مردم تکمیل راه ارتباطی قلعه‌رئیسی به قلعه دختر است که سه سال است برای سه کیلومتر آن، خون به دل مردم رفته و عملیات روکش آسفالت آن لاک‌پشتی و هر روز کمتر از یک متر آن کار می‌شود.
امام جمعه چاروسا با بیان اینکه پیمانکار این پروژه از جیب خودش هزینه کرده خواستار کمک ویژه استاندار به تأمین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه محور قلعه‌رئیسی به دهدشت شد.

حجت‌الاسلام صلواتی در ادامه خطاب به استاندار گفت که مهاجرت کمر منطقه چاروسا را شکسته و برای دیگر مناطق این استان نیز حاشیه‌نشینی و دردسر درست کرده و اگر فکری به حال آن نشود، وضع بدتر از این هم می‌شود.

وی گازرسانی را یک خدمت ماندگار و جهادی به این منطقه دانست و با قدردانی از مدیران خواستار تسریع در اتمام آن شد.

امام جمعه قلعه‌رئیسی همچنین افزود: جوانان دهستان جاورده، قلعه‌رئیسی، شوتاور، پاتاوه و نقاط مختلف این بخش به امکانات ورزشی، سالن و وزرشگاه نیاز دارند، باغات الگن المور و موشمی در آستانه خشک شدن هستند، کشاورزان، علی‌رغم وجود اراضی حاصلخیز نیازمند تسهیلات کم‌بهره و طرح‌های آب‌رسانی هستند.

وی گفت: یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری تفریحی و مذهبی در کمردوغ و امامزاده سید محمود(ع) است که از ظرفیت آن استفاده نمی‌شود و بدترین جاده دسترسی را دارد، تبدیل بخش قلعه‌رئیسی به شهرستان، حمایت از شهرداری و تأمین امکانات اولیه شهری از مشکلات و خواسته‌های این بخش است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی ادامه داد: آقای استاندار من در مکتبی درس خواندم که حرفم را صریح بزنم، شما هم ببخشید اما باید بگویم که بخش زیادی از مشکلات و عقب‌ماندگی‌های چاروسا به علت ضعف مدیران است؛ مدیرانی که پروازی هستند و در وقت غیر اداری در منطقه نیستند که در کنار مردم به فکر حل مشکلات باشند.

صلواتی تصریح کرد: ۶ میلیارد تومان چند سال پیش - دولت قبل- برای آب‌رسانی به اراضی گراب از دره‌خواجه هزینه کردند اما این طرح هیچ خروجی نداشت و یک روز برای مردم کار نکرد و بیت‌المال را هدر دادند.(این طرح در ابتدای مسئولیت استانداری سید موسی خادمی افتتاح شد).

وی همچنین به اتفاقات و درگیری‌های انتخاباتی شورای شهر قلعه‌رئیسی هم اشاره کرد و جمعه انتخابات را جمعه سیاه نامید، و گفت: تخمی که در آن روز کاشته شده، حاصلش وضعیت کنونی شهر و شورایی است که نمی‌تواند یک شهردار را انتخاب کند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی در ادامه اضافه کرد: درد دیگر مردم چاروسا،  کمیته امدادی است که هر ماه تعدادی از خانواده‌های نیازمند این منطقه را از تحت پوشش خارج می‌کند در صورتی که خواسته ما این است که مردم این منطقه را با سایر نقاط استان مقایسه نکنید و استثنایی قائل شوید که هیچ خانواده نیازمندی در این منطقه از مستمری و خدمات کمیته امداد محروم نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کمیسیون
Netherlands
با سلام
جناب آقای صلواتی حرف های بسیار کارشناسی و خوبی زدند ،بله یکی از عوامل عدم توسعه و پیشرفت حوزه چاروسا همین مدیران پروازی می باشد که وقت کافی برای پیشرفت این منطقه نمیزارن،
خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
این اقاهمیشه معترضه حالاکه مدیران همیشه درمنطقه نیستندبفرماشماکه همیشه هستیدچکارکردید
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1