تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۲۹۵۷۹۵

برگزاری مانور زلزله در بویراحمد

۰
کبنا ؛نوزدهمین مانور سراسری زلزله همزمان با کشور با شعار “مدرسه ایمن ـ جامعه تاب آور ” صبح امروز با حضور مسئولان استانی وشهرستانی  در محل دبیرستان دخترانه عترت (فرهنگیان ۲) یاسوج برگزارشد.
فرماندار بویراحمد با ابراز رضایت از نحوه ی برگزاری این مانور گفت:  قطعآ تداوم واستمرار این مانور در کیفیت  وآموزش آن تاثیر گزار خواهد بود.
محمد کاظم نظری  از برگزاری مانور بزرگ  پنجم دیماه امسال خبر داد و اظهار کرد: با توجه به سازه های قدیمی در شهرستان این نگرانی برای مسئولان وجود دارد وتلاش می شود سازه های قدیمی به تدریج از رده خارج شوند وسازه های جدید جایگزین شوند.
فرماندار بویراحمد گفت: مدارس باید ایمنی در برابر زلزله را در اولویت خود قرار دهند ولی متاسفانه در برخی مدارس غیرانتفاعی فضاهای ناایمن اجاره می شوند که باید طبق دستورالعملهای  اجرایی آموزش وپرورش، در تایید مکان مدارس این اولویت باید مد نظر قرار بگیرد.
نظری ضمن تشکر از همه ی نیروهای امدادی هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر بدون اینکه دستمزدی دریافت کنند بصورت داوطلبانه در مناطق زلزله زده و آسیب دیده خدمت رسانی می کنند که این جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه برخی با فضا سازی رسانه ای سعی کردند فضای نا امیدی وبی اعتمادی را در جامعه ترویج دهند گفت: انتظار میرود  رسانه ها بدور از حب وبغض به مسئولان کمک کنند وفضای امید را به جامعه القاء کنند.
این مانور با مشارکت حوزه معاونت امداد و نجات وجمعیت هلال احمر ، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، مدیریت بحران استانداری، اورژانس، آتش نشانی، نوسازی مدارس، شهرداری و سایر دستگاه های مرتبط با به صدا در آمدن زنگ زلزله برگزارشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1