تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۲۹۵۵۰۳

بسیج، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

۰
کبنا ؛رییس‌کل استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بسیجیان، دلاور مردانی هستند که عناصر مفید، پیشتاز و پیشرو بوده و برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از همهٔ وجودشان مایه می‌گذارند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مزارعی در نشست تخصصی نقش بسیج در پیشبرد اهداف سازمانی با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت اداره کل زندان‌های استان با گرامیداشت هفته بسیج، در خصوص فتح الفتوح پیروزی مدافعان حرم با حضور حیدریان، فاطمیون و زینبیان و شکست مظهر ظلم و ستم جهانی اظهار کرد: داعش که تولید و دست‌پروردهٔ آمریکای خبیث است به دست بسیجیان امام مهدی (عج) و ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله و العالی) نابود شد.

رییس شورای قضایی استان وجود بصیرت در سیرت بسیجیان را، شناخت امام زمانش دانست و افزود: بسیجی با بصیرت ولی امرش را تنها نمی‌گذارد و اگر در تاریخ مطالعه نماییم، مشاهده می‌کنیم بسیجیانی که در کنار امام علی (ع) حضور داشتند، چون فاقد بصیرت بودند در کربلا مقابل فرزند امام شمشیر کشیده و امام حسین (ع) را به شهادت رساندند. شما بسیجیانی که علی (ع) را یاری کردید امروز علی زمان (مقام معظم رهبری) را یاری می‌کنید.

مزارعی در ادامه گفت: بسیج در احیای انقلاب نقش ویژه‌ای داشت و مراکز فرهنگی بعد از انقلاب، با محوریت تفکر بسیجی هدایت پیدا کردند و عناصر نامطلوب و غیر بصیر از نظام جمهوری اسلامی ایران برچیده شدند.

مقام ارشد قضایی استان با اذعان به اینکه بسیجیان یاوران مقام معظم رهبری بوده و اگر جمهوری اسلامی ایران و رهبر اندیشمند جهان اسلام در دنیا باقدرت و صلابت ایستاده‌اند به‌واسطه بسیجیان است گفت: امروز بسیج در جهان اسلام برای جهانیان حرفی برای گفتن دارد و این عنصر مفید را حضرت امام (ره) تأسیس و مقام معظم رهبری، مقتدرانه فرماندهی آن را بر عهده دارد. امروزه بسیجی ایرانی مبنای حرکت‌های بسیجی در کل دنیاست و جمهوری اسلامی ایران با پرورش بسیجیانی که جانشان را برای پایداری کلمه‌الله می‌دهند الگوی بسیجیان جهان اسلام در افغانستان، عراق، پاکستان و سوریه هستند و شخصیت ممتاز بسیجیان جهان اسلام، مقام معظم رهبری است.

رییس‌کل دادگستری استان با اظهار اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس سازندگی و دفاع از حریم اهل‌بیت در جبهه‌های مختلف ایستادگی و مقاومت کردند و ذکر این نکته که در جهان اسلام، جمهوری اسلامی ایران مبنای بسیجیان قرارگرفته و از آن الگو می‌گیرند به رهبری‌های روشنگرانه مقام معظم رهبری در جهان اسلام و در طول مسیر انقلاب اشاره نمود و گفت: معظم له محبوب‌القلوب مردم است و مردم او را دوست داشته و عزیز می‌دارند. امروزه مقام معظم رهبری به‌عنوان فرماندهی کل قوا با فرماندهی بسیجیان با بصیرت، داعش را بر زمین زدند وقتی سردار حاج قاسم سلیمانی یک بسیجی تمام‌عیار و بصیر و فرماندهی هم یک فرمانده بیدار باشد بدون تردید دشمنان در هر قد و قامتی که باشند شکست خواهند خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مزارعی در پایان به هدف عمده تشکیل بسیج اشاره نمود و اظهار کرد: حفظ و گسترش مشارکت مردمی در امنیت و دفاع، تلاش بسیج برای جذب نیروهای مردمی قائم به ولایت است و در ادامه افزود: تقویت وحدت و همبستگی ملی و تحکیم وحدت به پیوند ناگسستنی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و نحوه برخورد با مردم و امر آتش به اختیار با کار تمیز فرهنگی، گسترش و تعمیم فرهنگ بسیجی و حمایت و پشتیبانی بسیج از دیگر نیروهای مسلح و در کنار آن‌ها بودن، از اهداف عمده تشکیل بسیج به‌عنوان لشکر نظام جمهوری اسلامی ایران است./

آقای جم یاری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان در این مراسم با اذعان به اینکه سرمایه هر دستگاهی کارکنان آن مجموعه است گفت: در کمیته صیانت و تکریم کارکنان توانستیم خدمات خوبی را به کارکنان ارائه دهیم از ۲۲۶ نفر از دانش آموزان فرزندان کارکنان برای اولین بار در این جشن را گرفتیم.

به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره ۲۷ نفر از شهدای منسوب به کارکنان را برگزار کردیم

وی به برنامه تجلیل از ۲۵ رزمنده دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در همین رابطه با سرکشی از خانواده معظم شهدا، فعال نمودن کارگروه توسعه مدیریت در اداره، شناسایی افراد پرتلاش و فعال رعایت اصل توان گرایی و شایسته‌سالاری افراد، اعزام همکاران به اردوهای سیاحتی و زیارتی، فراگیر شدن فرهنگ بسیج و راه‌اندازی ۲ پایگاه مقاومت از اهم فعالیت‌های این اداره است.

جم یاری در خصوص ایجاد یک محیط بانشاط و دارای فضای معنوی برای مددجویان اظهار کرد: به خاطر آنکه زندانیان در فضایی قرار بگیرند که مورد تربیت دینی واقع شوند و سالم به آغوش خانواده برگردند ۱۱۴ زندانی را به مراسم اعتکاف در سطح شهرهای استان فرستاده و کتابت کلام‌الله مجید برای اولین بار با حضور ۱۲۰ زندانی در استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه اولین المپیاد ورزشی ویژه مددجویان را در استان برگزار کردیم ادامه داد: در همین راستا ۸۵ نفر زندانی زائر را به زیارت امام رضا (ع) اعزام نمودیم. بازدید چهره به چهره با زندانیان سطح استان برای شنیدن درخواست‌ها و عنداللزوم حل مشکلات آنان از دیگر اقدامات بوده است.

جم یاری در پایان با اشاره به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان و رشد ۴۴ درصدی نسبت به گذشته به برخی از موفقیت‌های اداره کل زندان‌های استان اشاره کرد و گفت: پایان حبس‌ها ۸۶ درصد افزایش پیدا کرد، ۱۳۹ نفر زندانیان بدهکار را آزاد کردیم و آزادی زندانیان غیر عمد ۸۵ درصد افزایش را داشته است.

 در پایان این نشست از ۸ نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت زندان‌های استان تقدیر به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1