تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۹۵۴۷۹

خطری که جان ۴۰۰ دانش‌آموز «لنده‌ای» را تهدید می‌کند

۱
۰
کبنا ؛





 عملیات اجرایی تعویض پایه‌های برق شهر لنده چند صباحی است، که شروع‌شده است، ولی متأسفانه چاله‌هایی با عمق دو متر در جلو مدرسه ابتدایی شهید فتحی و سعدی تهدیدی جدیدی برای ۴۰۰ دانش‌آموز است.
چندین روز از آغاز عملیات تعویض پایه‌های برق در سطح معابر و کوچه‌های شهر لنده به همت تلاش گران اداره برق در حال انجام است که در وسع خود قابل‌تقدیر است، ولی این حرکت نباید با بی‌تدبیری پیمانکار و ایجاد مخاطرات اساسی در محل‌های عبور و مرور مردم صورت گیرد.
متأسفانه ایجاد چاله‌هایی با عمق بیش از ۲ متر در بیشتر معابر و سنگ‌ریزی در این معابر علاوه بر ایجاد سد معبر برای عابران پیاده و خودروها باعث به مخاطره افتادن جان دانش‌آموزان به‌خصوص دانش‌آموزان پایه ابتدایی شده است.
به دلیل بی‌تدبیری پیمانکار اداره برق شهرستان لنده بیش از ۱۰ روز است که چاله‌های به عمق بیش از ۲ متر در جلوی دبستان ابتدایی شهید فتحی و سعدی در معابر منتهی به این دبستان‌ها ایجادشده است که تهدیدی جدی برای جان دانش‌آموزان شده است.
مدیران ای دو مدرسه ابتدایی نیز ضمن گلایه از وضعیت موجود اظهار داشتند که مخاطرات این چاله‌ها را چندین بار به اداره آموزش‌وپرورش و انجمن اولیا و مربیان تذکر داده و تماس‌هایی نیز با مسئولان مربوطه داشتیم.
داود وارسته یکی از اولیای دانش‌آموزان این دبستان ضمن گلایه آ مسئولان گفت: ایجاد چاله در جلوی مدرسه ابتدایی را می‌توانستند به آخر این پروژه واگذار کنند.
وی افزود: پیمانکار اداره برق می‌توانست چاله جلوی دبستان ابتدایی که محل عبور و مرور دانش‌آموزان است را در اولین فرصت با جانمایی پایه برق پر کند و بعداً به سراغ سایر جاهای شهر برود.
داور شفایی یکی دیگر از اولیا دانش‌آموزان این دو دبستان ابتدایی اظهار کرد: چاله‌های حفرشده بیش از ۱۰ روز است که به حال خود رهاشده‌اند و سنگ‌های بزرگ در مسیر نیز برای دانش‌آموزان مخاطره آفرین است.
به‌هرحال لازم است مسئولان اداره برق شهرستان لنده که این روزها در حال تلاش برای خط دوجداره لنده و اصلاح و بهبود وضعیت برق خیابان‌های لنده هستند کمی باتدبیرتر نسبت به چاله‌های حفرشده در جلو این دبستان و سایر معابر شهری تلاش کنند و ابتدا نسبت به جانمایی این پایه‌ها اقدام کنند تا از بروز هرگونه حادثه‌ای جلوگیری کنند./ لنده





نام شما

آدرس ايميل شما

نبی
Iran, Islamic Republic of
خوشا بحالتون که این قدر موضوع را بزرگ میکنید
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1