تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۲۹۵۴۷۰

برای حفظ منافع حداکثری تلاش میکنیم

۲۳
۰
کبنا ؛ 
بعداز جلسه استانداری در ارتباط با تسریع روند اجرایی واگذاری اراضی پارک جنگلی،  در رسانه ها مطالبی منتشر شد وبرخی از صاحبان قلم وکنشگران اجتماعی مطالبی در حمایت یا نقد ومخالفت با احداث مجتمع منتشر کردند.
سید محمد کاظم نظری در گفتگو با خبرنگاران به این موضوع واکنش نشان داد و عنوان کرد:
اینجانب بعنوان خدمتگزار کوچکی از شهرستان بویراحمد ار ابتدا در جریان همه مباحث وجزئیات موضوع بوده وهستم. واقعیت این هست که تمام مسئولین استانی وشهرستانی ازابتداتاکنون باهمه وجود از احداث این مجتمع بزرگ وتاثیر گذار حمایت کردند وحتی یکنفر هم مخالف اصل موضوع در بین مسئولین وجودنداشته وندارد؛ چرا که با هردیدگاه و برداشتی به این موضوع نگاه کنیم منافع فراوانی برای استان وشهرستان دارد .
فرماندار بویراحمد گفت: جدای ازاینکه وزارت نفت بعنوان یک سرمایه گذار توانمند، قصد سرمایه گذاری چند صدمیلیاردتومانی دارد -که تزریق این میزان سرمایه دراستان موجب رونق بسیاری در صنعت ساختمان ومشاغل مرتبط با آن میشود-،صدها شغل برای جوانان جویای کارایجادمیشودکه مهمترین اولویت استان هست.
نظری باتاکید به اینکه ایجادچنین امکاناتی یک فرصت استثنایی برای استان جهت میزبانی اجلاس وسمینارهای کشوری ومنطقه ای و رونق بیشتر کسب وکار خواهد داشت، تصریح کرد: امکانات ورزشی وتفریحی که باعث ورود ورزشکاران وگردشگران ازسراسر کشور خواهد شد دراختیار جوانان ومردم استان نیز خواهد بود و میتوان بخشی از کمبود هارا برطرف کرده وامکان بروز استعدادها ی بالقوه جوانان راخواهدداد.
وی گفت: کارکنان زحمت کش صنعت نفت، بخصوص کارکنان هم استانی صنعت نفت استان درگچساران وبهمئی وهمه جای استان،که درشرایط سخت و در آب وهوای گرم ونامناسب مشغول کار هستند، امکانات بهتر درآب و هوای خوب یاسوج دراختیار خواهند داشت.
نظری با حمایت از اجرای این پروژه اظهار کرد:  با اجرای این پروژه، فرودگاه یاسوج رونق خواهد گرفت وپروازهای بیشتری خواهدداشت وصدها امتیاز ومنافع دیگر که میتوان ساعت‌ها آنهارا برشمرد.
فرماندار درخصوص مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی گفت:   دغدغه برخی عزیزان هست ولی نه تنها جای نگرانی نیست، بلکه به اعتقاد ما به حفظ محیط زیست ومنابع طبیعی کمک خواهد کرد زیرا قرار نیست درختان زیبای بلوط قطع شوند وامنیت پارک جنگلی که هم اکنون یک دغدغه به شمارمیرودبهترخواهد شد .
فرماندار گفت: از ابتدای طرح موضوع چه در زمان مدیریت دکتر خادمی وچه در این زمان که جناب دکتر احمدی به جد پیگیر اجرایی شدن این پروژه بزرگ هست معتقد بوده وهستم که این فرصت استثنایی را باید چنگ زد و یکصدا وهماهنگ لحظه ای درنگ نکنیم وبنا به فرمایش استاندارمحترم ونماینده سختکوش بویراحمد ودنا،سنگ اندازی وکارشکنی دراین موردبه ضرر استان هست و تقدیم فرصت به رقبا ی استان که رقیبان توانمند وبا نفوذی هستند، خواهد بود.
نظری گفت: نمونه این مجتمع امزوز در محمود آباد شمال ایران ساخته شده وتحول بزرگی در اقتصاد ومعیشت این شهر داشته ونام آن منطقه را نه تنها درکشور بلکه در دنیا مطرح نموده است. وبراساس همین تفکر و اعتقاد در جلسه شورای محترم شهر یاسوج حاضر شده واز نمایندگان مردم در شورای شهر خواهش کردیم که حداکثر حمایت را داشته باشند ورییس محترم شورای شهر، جناب مهندس اکبری نیز همین نگرش وحمایت همه جانبه را داشتند .
فرماندار بویراحمد با تاکیدبر منافع حداکثری تصریح کرد: البته مثل هر قرارداد و توافق دوجانبه نمایندگان استان در این پروژه اعم از استاندار، نمایندگان مردم استان درمجلس ،مدیران کل ونخبگان استان درتهران همه تلاش خودرا خواهند کرد که منافع حداکثری برای مردم استان لحاظ شود واز تجربه پروژه محمود اباد استفاده کرده و نقاط ضعف ان بر طرف وبرنقاط قوت آن بیفزایند.
وی افزود: لازم است همه بدانیم که در تصویب این پروژه زحمات زیادی کشیده شده جلسات بسیاری برگزار شده و رایزنی ها مقامات مختلف استان بویژه نماینده مردم شریف بویراحمد ودنا استاندار سابق وفعلی ، دکتر وکیلی عضو هیات رییسه مجلس و خیلی دیگر ازدلسوزان استان انجام گرفته تا به اینجا رسیده، پس قدر این فرصت را بدانیم وهوشیارباشیم؛ چرا که فرصت جون ابر میگذرد .
همچنان که بزرگان استان در تهران وداخل استان با برقراری تماس برانجام پروژه و فرصت شناسی تاکید کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
احداث این پارک اختصاصی و مصادره بخشی از منابع عمومی به نفع تنها وزارت خانه سرمایه دار کشور . اقای دکتر نظری ممکن است چهارتا از منافع این پارک توسط شرکت نفت برای عموم . به مسولین امر داده اند . اقای نظری ایا بعد از احداث هم مردم می توانند از ان استفاده کنند یا خیر . ایا وزارت نفت از قبل آن ماهیانه یا سالیانه پولی را جهت عمران و ابادانی به استان می دهد . اقای نظری پول نفت و منابع زیر زمینی این استان در استانهای دیگر هزینه می شود حداقل منابع روزمینی را دودستی تقدیم نکنید . گفته اید پروازها بیشتر می شود گیرم بیشتر شد به چه درد مردم میخورد . مردم پول بلیط اتوبوس را ندارند شما میگید پروازها بیشتر می شود .در پایان یک سوال احداث این پارک از منابع طبیعی زیبا و خدادادی این استان توسط شرکت نفنت چه مرهمی است بر زخم فوق حاد اقتصادی این استان .لطفا برای مردم شفاف بگویید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
احداث پارک در پارک جنگلی توسط وزارت نفت =بزرگترین خیانت به استان
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
محمد کاظم خان خفری خیلی دلش برای این استان نمی سوزد
توجه توجه
Iran, Islamic Republic of
تاهزار سال این حرفای .تو کت مردم نمیره.اینکه نفت بیاد یه مجتمع برای کارکنان خودش بسازه اونم هفتاد هکتار زمین این مردم را مفت ببره وفقط مختص کارکنان نفت باشه وازطرفی مردم برای استفاده بخوان پول هم بدهند چه سودی به حال مردم داره.اخه ..ی تاکی
حمید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نظری و استاندار و مجمع نمایندگان لستان
طرح شهرک نفتی باعث توسعه و رونق خواهد شد
شیر بچه زیلایی
Iran, Islamic Republic of
فقط ادمای.. اعتراص میکنند . اخه الان بجز جای خودکشی و معتادین کاربری پارک جنگلی چی هست ؟!؟!؟!
ما انجمن حامیان طبیعت از فرماندار و استاندار و نماینده پر تلاش بویراحمد و دنا کمال تشکر و قدردانی را داریم
سحر
Iran, Islamic Republic of
طرح موفقی خواهد بود و باعث پیشرفت مرکز استان
درود بر حاج زارعی
وحید ت
Romania
درود بر فرحیخته گرامی جناب دکتر نظری.
احسان محمد حسینی
Romania
درود بر دکتر نظری و تفکر شیک ویشان. درود بر حاج زارعی عزیز که به فکر رونق دیارش هستند
فروغ دانش
Romania
دلم سی ای مردم ایسوزه تا یه کاری هم ایخا سیشو وابو یه عده ای نیلن
جنگل بان
Romania
این طرح به بهبود فرهنگ استفاده از طبیعت کمک خوهاد کرد. به امید پیشرفت روز افزون شهر و دیارمان
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا همه نظرات مخصوصا نظرات مخالف را تایید نمیکنی، چقد پول گرفتی بابت مطلبت؟
محمد ایروانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نظری و کسانی که دارن در این راستا تلاش میکنن تا این پروژه به سرنجام برسه /بی شک که این پروژه خوب ازهمه لحاظ فرهنگی ،گردشگردی ،اقتصادی و اشتغال زایی به نفع این شهر خواهد بود به امید اجرایی شدن این پروژه و خسته نباشی از تمام مسولان زحمت کش از نماینده محترم و فرماندار و استاندار و کسانی که دارن همکاری کامل در این زمینه انجام میدن
Iran, Islamic Republic of
لطفا تنگ نظری ها را کنار بزنید و با این طرح مخالفت نکنید خسته نباشید به حاج زارع . استاندار و همه مسئولین که پیگیر این طرح هستند
/
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده بویر احمد که اگر نماینده نمی شد تو فر ماندار نبود.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
چه قدر شبیه رئیس جمهور اسبق هستید
مخاطبwqeq
امشب جشن پیروزی جبهه مقاومت بر داعش در یاسوج برگزار می شود+پوستر
سخنران ایت اله ملک حسینی
راوی فرمانذه جبهه مقاومت سردار شهابی فر
http://jebhefarhangikb.ir/?p=924
اصلاح طلب
وقتی ن.. باشی !!!مردم بویر ..ها را خوب شناختند ولی دیر !!!
جوان بیکار
اگه مسائل ..ه با..نبود هرگز..را به خواب هم نمی دیدی
دانشجو
آقای مخاطب مردم دیگه از مسائل متفرقه خسته اند فقط به مسائل اقتصادی بها میدن وبس خواهش میکنم تمام کنید
کارمند فرمانداری
انصافا فرمانداری تا الان.. اداره شده وهیچ تجربه وتخصصی در..
کارشناس استانداری
فقط می توانم بگم مت..
م م
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1