تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۲۹۵۲۳۷

افتتاح نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری

۱
۰
کبنا ؛دبیرکل هفته پژوهش و فناوری استان کهگهلویه و بویراحمد، گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری روز سه شنبه با حضور استاندار و مسئولان استانی برگزار می‌شود.
اورنگ ایلامی، ادامه داد: در این نمایشگاه نزدیک به ۳۰ دستگاه اجرایی شامل دانشگاه‌ها، سازمان‌های دولتی، حوزه‌های علمیه و شرکت‌های خصوصی حضور فعال خواهند داشت.
وی در رابطه با نحوه انتخاب پژوهشگران برتر نیز، گفت: براساس مصوبات کمیته علمی و شورای سیاستگذاری هفته پژوهش (۱۳۹۶)۷ نفر از اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی در گروه‌های هفت گانه شامل علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی، هنر و علوم پزشکی به عنوان پژوهشگر برتر معرفی می‌شوند.
ایلامی تصریح کرد: همچنین ۷ نفر از پژوهشگران ادارات و سازمان‌ها نیز در گروه‌های مربوطه در صورتی که حائز حداقل امتیازات باشند، انتخاب و از آن‌ها تقدیر می‌شود.
وی یادآور شد: از بین طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه استان، یک نفر به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب خواهد شد.
دبیرکل هفته پژوهش و فناوری استان، با بیان اینکه دو نفر فناور برتر، توسط پارک علم و فناوری معرفی می‌شوند، اذعان نمود: دو نفر ایده پرداز برتر نیز توسط بنیاد ملی نخبگان استان معرفی خواهند شد.
وی شرط انتخاب نهایی برترین‌ها را کسب حداقل امتیاز مورد نیازعنوان و اظهار داشت: در نهایت برگزیدگان پژوهش و فناوری، توسط کمیته برگزاری جشنواره تعیین خواهند شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، یادآور شد: از بین غرفه‌ها نیز در روز پایانی نمایشگاه، دوغرفه برتر انتخاب و در مراسم بزرگداشت پژوهشگران و فناوران استان از آن‌ها تقدیر بعمل می‌آید.
وی، جشنواره دانش آموزی، جشنواره شناسایی و توانمند سازی ایده‌های برتر را از دیگر برنامه‌های متنوع هفته پژوهش و فناوری اعلام نمود، که با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش استان و بنیاد نخبگان برگزار می‌شود.
دکتر ایلامی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در این هفته برگزاری کارگاه‌های مرتبط با موضوع‌های پژوهش، فناوری و نوآوری توسط دانشگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در دستور کار است.
این نمایشگاه در سالن نمایشگاه‌های شهر یاسوج واقع در فلکه جهاد، جنب ترمینال مسافری، هر روزصبح و عضر پذیرای علاقمندان به پژوهش خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
دکتر ایلامی از پژوهش چی میدانه
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1