تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۲۹۴۹۸۶

موسوی: نگاه عدالت‌محور به تمام محله‌های باشت / حسینی: بر هزینه‌های شهرداری حساسیت داشته باشید

۵
۰
کبنا ؛شهردار و اعضای شورای شهر باشت در اولین دیدار خود با فرماندار این شهرستان بر تعامل و همکاری در راستای خدمت رسانی مطلوب به همشهریان تأکید کردند.
به گزارش کبنا از باشت، اعضای شورای شهر و شهردار جدید شهر باشت در این دیدار با بیان برنامه های کاری خود و همچنین استفاده از ایده ها و راهنمایی های فرماندار شهرستان باشت، هدف خود را ارائه خدمت به مردم دانسته و همشهریان را بهترین قاضی عملکرد خود نامیدند.
در ابتدای این دیدار  ابراهیم ظفری نائب رییس شورای اسلامی شهر باشت هدف از این دیدار را تعامل و همکاری مجموعه شهرداریث و شورای شهر باشت با فرماندار دانست و گفت: این شورا آماده است تا در سایه تعامل و همدلی با دستگاه های اجرایی و فرماندار محترم شهرستان باشت برای ساختن شهری زیبا و آباد تلاش نماید.
وی ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان، خداوند را بابت توفیق خدمت رسانی به مردم  گفت و افزود: امیدواریم با توکل بر خدا و همدلی و هماهنگی با اعضای شورای شهر و شهرداری و همچنین راهنمایی های فرماندار، امام جمعه دلسوز شهر و دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی از عهده خدمت رسانی به مردم فهیم شهر باشت برآییم.
در ادامه این دیدار لطف الله موسوی شهردار جدید شهر باشت با بیان اینکه کارهای مهم و خوبی در گذشته صورت گرفته ، این خدمات را کافی ندانست و ابراز داشت: در هر گوشه شهر کمبودها قابل مشاهده است و این کاستی ها موجب بروز مشکل برای شهروندان خواهد شد.
موسوی همدلی و تعامل در میان مسئولین را رمز موفقیت و پیشرفت دانست و ادامه داد: باید کارهای اساسی و زیربنایی در سطح شهر انجام شود زیرا این امر موجب خوش بینی و اعتماد بیش از پیش مردم به نظام و انقلاب می شود.
وی باردیگر بر تعامل و همدلی میان مردم و مسئولین در رفع کمبودها تأکید کرد و گفت: لازم است دست در دست هم داده و در حد توان برای رفع مشکلات تلاش کنیم.
شهردار باشت تعامل مردم و ادارات را یکی از رموز موفقیت مجموعه شهرداری دانست و با تشریح برنامه ها و اهداف شهرداری باشت اظهار داشت: تکمیل پروژه های ناتمام از جمله ساختمان شهرداری و بلوار کمربندی، ارتقاء سیمای ظاهری مبلمان شهری، بهبود وضعیت معابر شامل آسفالت خیابان ها و کوچه ها، بهبود وضعیت پیاده روها و رسیدگی به پارک های محله ای و افزایش آنها، نگاه عدالت محور به تمام محله ها و بخش های شهر، استفاده از نظرات علمی و کارشناسی به منظور اجرای طرح های شهری و رفع مشکلات درون شهری، ساماندهی قبرستان اولیه و فراهم سازی قبرستان جدید شهر از جمله اقدامات مهم پیش روی شهرداری در زمینه ساماندهی فضای شهر باشت است.
موسوی زمینه سازی برای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری را از برنامه های آتی خود در شهرداری دانست و ادامه داد: استفاده مطلوب از امکانات مالی و نیروی انسانی شهرداری، آگاهی بخشی مردم و آشنایی آنان با مشکلات شهری، بهبود وضعیت ترافیکی شهر، تعیین تکلیف کارخانه سنگ شکن شهرداری، تکمیل روشنایی خیابان های اصلی شهر، پیگیری ارتقاء درجه شهرداری باشت و خرید ماشین آلات جهت اقدامات عمرانی شهرداری در صورت تصویب بودجه مناسب از دیگر برنامه ها در حوزه مدیریت شهری و شهرداری باشت است.
وی حرکت به سمت ایجاد شهرداری الکترونیک و استفاده از نرم افزارهای مالی، شهرسازی و ... را اقدامی مهم در تسریع ارائه خدمات به همشهریان دانست و افزود: نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد پرسنل، شناسایی نقاط ضعف و جلوگیری از هر گونه سهل انگاری جهت خدمت رسانی، ایجاد محیطی آرام و بدون تنش در شهرداری ، استفاده از نیروهای فعال و متخصص به عنوان محور توسعه پایدار در انجام امور شهرداری و همچنین اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و تعیین منشور اخلاقی شهرداری نیز جهت بهبود روند انجام رسالت کاری در این مجموعه مدنظر است.
موسوی، یکی از وظایف شهرداری را تلاش جهت ایجاد رفاه مالی کارکنان از طریق پرداخت به موقع حقوق، مالیات و بیمه پرسنل برای جلوگیری از تحمیل جریمه های سنگین اعلام کرد و گفت: به منظور ارتقاء سلامت اداری سیستم حسابرسی اداری در شهرداری راه‌اندازی می‌شود.
شهردار باشت تهیه و تنظیم بودجه سالیانه شهرداری و تقدیم آن به شورای اسلامی را از جمله اقدامات مهم در جهت تعامل و همکاری با شورا برشمرد و بیان داشت: ارائه گزارش دقیق درآمد شهرداری هر ۶ ماه یک بار به شورا با استناد به قانون شهرداری ها در جهت شفاف سازی سیستم مالی شهرداری و جلب اعتماد شهروندان گامی مهم در مدیریت این دستگاه خدمت رسان است.
موسوی ترمیم جداول و پیاده روها و معابر، راه اندازی مرکز نظارت همگانی به منظور دریافت نظرات شهروندان، بروز رسانی سامانه قوانین و مقررات شهرداری به منظور اطلاع رسانی و شفاف سازی و همچنین توسعه زیرساخت های ورزشی و حمایت از ورزش منطقه از جمله فوتبال و والیبال را از دیگر برنامه های مهم خود در مدیریت شهرداری باشت عنوان کرد.

حسینی فرماندار شهرستان باشت نیز در این با تبریک هفته بسیج ابراز امیدواری کرد در راستای تحقق آرمان های انقلاب گام های مهمی برداشته شود.
وی بار دیگر با تبریک به اعضای جدید شورا و شهردار جدید شهر باشت گفت: تجربه شورای شهر توفیقی است که نصیب شهردار جدید باشت شده که باید با تعامل و همفکری در جهت رفع مشکلات شهر تلاش کرد.
حسینی وجود تجربه را مژثرتر از علم دانست و بیان داشت و گفت: تجربه در حوزه شهری می تواند به شهردار جدید کمک شایانی نماید.
عالی ترین مقام اجرایی در شهرستان باشت با بیان اینکه باید در کار منافع عمومی را بر مناقع شخصی ترجیح داد، افزود: اعتماد مجدد مردم در انتخاب اعضای شوراری شهر حاکی از اعتماد مردم به آنها است و این نقطه قوتی بر سابقه اعضای محترم شورای شهر باشت است.
فرماندار باشت تعامل و همکاری را لازمه موفقیت و رسیدن به اهداف دانست و ادامه داد: از شهردار جدید نیز توقع تعامل با اعضای شورای شهر را داریم
وی استفاده از تجربیات شهردار قبل را نیز در روند اجرای برنامه های شورای جدید مؤثر خواند و گفت: استفاده از تجربیات شهردار سابق می تواند نقش مهمی در جلوگیری از هدررفت وقت و هزینه جهت خدمترسانی به مردم شود.
حسینی تعامل با مردم را از دیگر عوامل موفقیت در کار دانست و گفت: تعامل با مردم مفید است زیرا مردم بهترین قاضی اند و می توانند عملکرد شما را واکاوی و مورد بررسی قرار دهند.
وی سیاست زدگی را یکی از عوامل مهم در عدم پیشرفت شهرستان باشت خواند و ادامه داد: باید جهت پیشرفت امور بدون در نظر گرفتن منافع حزب، جناح و دسته به مردم خدمات رسانی نماییم.
فرماندار ابراز داشت: تعامل با ادارات نیز از ارکان مهم در موفقیت شهرداری است زیرا بدون تعامل با ادارات کار کردن غیرممکن است و می طلبد که شهرداری با تعامل مطلوب از نظرات ادارات نیز استفاده کند.
حسینی با توصیه به شهردار تکمیل پروژه های نیمه تمام را حائز اهمیت دانست و گفت: در صورت تخصیص اعتبار پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.
وی توسعه شهر باشت را در تمامی جوانب خواستار شد و بیان داشت: اگر در ابتدا آرمانی فکر کنیم ممکن است در ادامه را از ارئه خدمت به مردم ناتوان بمانیم و نتوانیم به وعده ها عمل کنیم.
حسینی ادامه داد: اعتبارات در کشور ضعیف است و باید متناسب با اعتبارات اقدامات انجام و ایده ها پیاده سازی شود.
فرماندار شهرستان باشت تصریح کرد: با حساسیت بر هزینه های جاری و عمرانی نظارت داشته باشید تا در پرداخت هزینه ها ناتوان نمانید.
وی در پایان تأکید کرد: فرمانداری همانند گذشته در کنار شهرداری خواهد بود و در صورت بروز هر گونه مشکلی آماده کمک به این مجموعه است.
 
در ادامه این نشست نیز محمدجعفر نجاتی عضو شورای اسلامی شهر باشت با استناد به سخنان دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس، شهر باشت را از نظر فضای سبز و اقدامات صورت گرفته در حوزه شهری به عنوان شهر نمونه استان اعلام کرد.
وی افزود: خدا را شاکریم که بار دیگر توان خدمترسانی به مردم را به ما عطا کرد تا بتوانیم دین خود را به مردم ادا نماییم.
نجاتی انتخاب شهردار را از وظایف شورا دانست و گفت: شورای اسلامی شهر باشت در راستای عمل به وظیفه خود آقای موسوی را به عنوان شهردار باشت انتخاب کرده و امیدواریم با تعامل و همدلی بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر باشت انگیزه خدمت رسانی، خلاقیت و ابتکار را از ویژگی های بارز شهردار جدید دانست و افزود: امید است شهردار جدید در سایه تعامل و همکاری با اعضای شورا و مسئولین و مردم در تحقق اهداف خود در خدمت رسانی به مردم موفق باشد.
نجاتی با بیان اینکه شهر باشت در ریل توسعه قرار گرفته، گفت: شهردار جدید باید در اتمام پروژه های نیمه تمام و برنامه های شهردار سابق تلاش نماید.
وی پراکندگی کار در شهرداری را یکی از معضلات دانست و گفت: می طلبد که شهردار با برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به ارائه خدمت در شهرداری بپردازد.
نجاتی همچنین از شهردار جدید خواست تا ساماندهی بلوار ۴۵ متری را در اولویت برنامه های اجرایی خود قرار دهد.
وی افزود: ساماندهی این بلوار نقش به سزایی در زیباسازی فضای شهر دارد.
عضو شورای اسلامی شهر باشت احداث پارک های تپه ای را از جمله برنامه های دراز مدت شهرداری دانست و گفت: این طرح نیاز به بودجه مناسب جهت تکمیل دارد که همکاری ویژه مسئولین، فرماندار و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جهت تأمین بوجه را می طلبد.
نجاتی مردم را ولی نعمت مسئولان دانست و با توصیه به شهردار گفت: ما مدیون مردم هستیم و برای هر اقدامی باید مردم در اولویت باشند زیرا تعامل و رفتار مناسب با مردم نقش مهمی در پیشرفت دارد.
وی در پایان اطمینان داد که اعضای شورای شهر با تعامل و همدلی شهردار جدید را در انجام امور محوله همراهی و مساعدت خواهند کرد.
 
 
خبر از فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

حامی حاج غلام
Iran, Islamic Republic of
ههههههههههههه...
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
کپی کرده از جایی وروخواتی کرده .برنامه های آقای شهردار کپی برداری از شهرداری شهرستان های دیگر است بروید سرچ کنید معلوم میشه .
محمد
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت باشت
ح ز
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم تنگ نظران مهندس موسوی نشان خواهد داد که بهترین وکارامد ترین شهردار تاریخ شهر باشت خواهد بود
ایل
Iran, Islamic Republic of
مگه حبیب اله تاجگردونی شده
ههه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1