تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۹۴۶۲۴

عبودی: مسوولان باشت از مردم غافل نشوند / به وظایف‎‌تان پایبند باشید (+تصاویر)

۰
کبنا ؛به مناسبت هفته بسیج اردوی یک روزه جهادی دفتر بسیج ادارات شهرستان باشت با هدف بررسی مشکلات خانواده سادات سیدفخرالدین با حضور مسئولان ادارات، امام جمعه شهر باشت، رئیس بسیج ادارات شهرستان باشت در محل امام زاده سیدفخرالدین «ع» برگزار شد.
به گزارش کبنا از باشت، حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهر باشت در این اردوی یک روزه، بسیج را نهاد مقدسی نامید که در تمام دنیا ریشه دوانده است.
وی افزود: شاید اگر در زمان فرمان تشکیل این نهاد چنین تصوری در مورد پیشرفت بسیج می‌شود باور کردنی نبود اما امروز شاهد حضور بسیج در میان تمام اقشار جامعه و گروه های سنی مختلف هستیم.
امام جمعه شهر باشت بسیج را متعلق به تمام مردم دانست و ابراز داشت: همه مسئولین باید نسبت به وظیفه ای که در قبال مردم دارند پایبند بوده و نباید لحظه ای از خدمت به مردم غافل شویم.
حجت الاسلام عبودی قدرت و ظرفیت بسیج را لایتناهی بیان کرد و افزود: معتقدیم ظرفیت بسیج بسیار بیشتر از این است و می توانیم با روحیه انقلابی و تفکر بسیجی در حد توان و مقدورات برخی از مشکلات مردم را برطرف نماییم.
نادر گرامی رئیس بسیج ادارات شهرستان باشت نیز در این اردو با تبریک هفته بسیج با اشاره به سخنان امام خمینی«ره» و مقام معظم رهبری در مورد بسیج اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، بسیجی باید سیاسی ، مجاهد ، متدین ، با بصیرت، طرفدار علم ، با اخلاق و فعال در آبادانی دنیا باشد.
وی افزود: بنا به فرموده امام خمینی «ره» بسیج به عنوان پابرهنه های مغضوب استکبار، خواب را از چشم ستمگران روبده و در هر جایی که مردم مظلوم نیاز به یاری داشته باشند، بسیج با قدرت حضور خواهد داشت.
رئیس بسیج ادارات شهرستان باشت بیان داشت: در راستای تحقق آرمان های ولایی انقلاب، بسیج ادارات آمادگی دارد تا در هر جایی که موضوع آبادانی و کارجهادی مطرح باشد به مردم خدمت کند.پ
گفتنی است در پایان بازدید ازوضیعت خانواده سادات سید فخرالدین مقرر شد جلسه ای با حضور امام جمعه، فرماندار، بنیاد مسکن، کمیته امداد وادارت مربوط جهت ساخت مسکن برای محرومان تشکیل شود.
خبر: فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1