تاریخ انتشار
شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۲۹۴۴۷۶

آقای هدایت خواه! از قیاست، خنده آمد خلق را!

۸۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛شهریار سلیمانی
حکایت است که در طول تاریخ، انسان هایی که به خواب عمیق رفته اند را می توان بر اساس وقایع تاریخی-سیاسی و اجتماعی از خواب غفلت بیدار کرد؛ اما کسانی که خود را با آگاهی تمام به خواب زده‌اند، بیدار کردنشان سخت و دشوار است؛ بی‌شک مصداق روشن این گفتار، می‌تواند آقای ستار هدایت خواه، نماینده سابق حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا باشد که با آنکه در دو انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی به واسطه صندوق رای از مردم «نه» تاریخی شنید اما گویی همچنان در خواب به سر می برد و حاضر به پذیرش رای و نظر مردم نسبت به عدم تایید گفتمان فکری و عدم صلاحیت اجرایی و نظارتی ایشان در بطن جامعه سیاسی ایران به ویژه بویراحمد و دنا، نمی باشد!
جناب آقای هدایت خواه!
ز خاک آفریـــــــدت خداوند پاک ** پس ای بنده افتادگی کن چو خاک
شما به عنوان یک شهروند و سپس به عنوان یک فعال سیاسی-ایدیولوژیک، قطعا این حق برای شما محترم است که در عرصه های رقابتی و آزاد که به رای و نظر مردم ختم می شود خود را در معرض انتخاب این قشر آگاه و سرنوشت ساز قرار دهید اما به هیچ وجه ممکن حق ندارید که به فردی که به واسطه همین مردم که بنیانگزار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) آنان را ولی نعمتان نظام و انقلاب می داند و در یک انتخابات آزاد و سالم  به عنوان وکیل ملت انتخاب شده است، توهین کنید و ایشان را نماینده ندانید!
شما چگونه می توانید خود را اصولگرا و معتقد به مبانی و ارزش های انقلاب، اسلام و قرآن بدانید اما آگاهانه و آشکارا به انتخاب مردم که نوعی حق الناس می باشد، منتخب مردم را نماینده ندانید؟ آیا گفتار شما بی‌احترامی به رای و نظر مردم و زیر سئوال بردن مشروعیت مجلس که عصاره ملت است، نمی باشد؟ «فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ!»
از احادیث و روایات به ما شد  معلوم  **  شرف و منزلت مرد سخندان ادب است
آیه آیه همه جا سوره ی قرآن ادب است  **  گشت ازعلم و ادب، مذهب اسلام، عیان
البته کسی از گفتار شما خم به اَبرو نمی آورد چون مردم در انتخابات های مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری ادوار گذشته با تمام سختی ها و مشقت هایی که با دل و جان خریدند اما برای شما و همفکرانتان با آرای خود ثابت کردند که چه کسانی شایستگی پوشیدن جامه خدمت به ملت را دارند و چه کسانی صلاحیت نشستن بر کرسی های سبز خدمت به ایران عزیز را ندارند که البته نظر مردم تاریخی، جامع شمول و فصل الخطاب است؛
جناب آقای هدایت خواه!
در کلامتان به این نکته اشاره کرده اید که آقای غلام محمد زارعی را به خاطر آنکه در طرح ها و لوایح صحن بهارستان پیشقدم نبوده اند و از وظایف نمایندگی خود فاصله گرفته اند، بر اساس تعریف شما نماینده نمی دانید؛ اما ای کاش وجدان خویش را قاضی می نمودید تا به جای تائید یا رد صلاحیت منتخبان ملت که گویی خود را جز فقهای محترم شورای نگهبان و یا حقوق دانان آن  نهاد قلمداد کرده اید، در خلوت خود به این پرسش پاسخ می دادید که چرا با وجود آنکه خود را یک نماینده کشوری و حتی فرا کشوری معرفی می کنید اما مردم دیگر هیچگاه با انگشت اشاره یشان نام شما را انتخاب نمی کنند!
یقینا بر اساس اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی، تصویب قانون و نظارت بر اجرای آن از اهم وظایف نمایندگان مجلس است، اما باید به این نکته اشاره کرد که در استان های کوچک و کمتر توسعه یافته که از ابتدایی ترین خدمات عمومی محروم هستند، نمایندگان علاوه بر وظایف اصلی خود باید برای رفع موانع و مشکلاتی که شهروندان حوزه انتخابیه‌شان با آن دست و پنجه نرم می کنند؛ باید به شکل مضاعف و بر اساس یک قانون نانوشته، یک سری وظایف را در جهت پیگیری امور مردم حوزه انتخابیه خود پیگیری کنند تا در صدد برطرف کردن آنان برآیند؛ که متاسفانه شما با عدم مسئولیت پذیریتان در دوره وکالتتان از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کردید؛ که البته این به وجدان های بیدار باز می گردد!
افتادگی آموز اگر طالب فیضی  **  هرگز نخورد آب زمینی که بلند است!
جناب آقای هدایت خواه!
امروز باید به جای آنکه به عنوان پدری معنوی، برای سرنوشت مردم تصمیم بگیرید باید به این نکته پاسخ می دادید مگر از دید شما نمایندگی چه تعریفی دارد که وقتی در زمان مسئولیت شما کلنگ احداث بیمارستان ۲۹۰ تختخوابی یاسوج به زمین زده شد قرار بود در اواسط سال ۹۰ مورد بهره برداری قرار گیرد؛ اما شوربختانه کلنگ بیمارستان بوشهر که همزمان با بیمارستان یاسوج به زمین زده شد در سال ۹۰ مورد بهره برداری قرار گرفت اما سرنوشت شومِ بیمارستان یاسوج در سال ۹۰، پیشرفت زیر ۲۷% درصد و تعطیلی مطلق آن در زمان مسئولیت نمایندگی شما بود!
اما در زمان آقای زارعی کسی که معنای خدمت و مردمی بودن و نماینده ملت بودن را بار دیگر بعد از سالها رنگ و بوی حقیقی بخشیده است توانست ضعف حضرتعالی در بی توجهی مطلق به بحث زیرساخت های بهداشتی و درمانی را بپوشاند و نه تنها بیمارستانِ بیمار یاسوج را از رخوت و سکون رهایی بخشد بلکه با جذب ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل نهایی این پروژه و اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای خرید نهایی تجهیزات آن بعد از سالها بار دیگر ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی را با هدیه این بیمارستان به مردم شریف بویراحمد خاطره انگیز و جاودانه کند!
آری! باید به آقای زارعی تاخت که به جای آنکه به سخنان درشت اما بی فایده روی بیاورد، تن به عمران و آبادی آورده است تا به جای حرف، عمران و آبادی میراث ماندگار او برای آیندگان باشد.
جناب آقای هدایت خواه!
نمایندگی و نماینده بودن یعنی همچون غلام محمد زارعی که با همت و پیگیری های مجدانه او، مجوز احداث دو بیمارستان ۳۲ تختخوابی برای شهرهای سی سخت و پاتاوه اخذ می شود تا محرومیت بر جای مانده از دوران مسئولیت شما در بخش بهداشت و درمان کمی، کمتر شود؛ نه آنکه همانند برخی نمایندگان به جای خدمت، به دنبال حقوق مادم العمری برای خود باشد!
نمایندگی و نماینده بودن یعنی آنکه همچون زارعی عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجوز احداث بزرگترین و به‌روزترین کارخانه پتروشیمی استان اخذ شود؛ کارخانه سیمان مارگون از مرز ۳۰% پیشرفت فیزیکی در زمان نمایندگی شما اینک به واسطه زارعی به بهره برداری نهایی برسد و زمینه اشتغال زایی فرزندان بویراحمد و دنا محقق شود؛ نه آنکه همچون شما عضو کمیسیون فرهنگی مجلس باشد و در زمان نمایندگی‌تان بودجه های فرهنگی از استان به سوی مرکز برگشت داده شود!
جناب آقای هدایت خواه!
نمایندگی و نماینده بودن مردم در خانه ملت یعنی فردی همچون آقای زارعیست که  قریب به ۱۴ میلیارد تومان در سال ۹۴ و ۳۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ از وزارت نفت برای احداث سالن های ورزشی اعتبار جذب می کند تا سراسر روستاهای بویراحمد و دنا به زیرساخت های ورزشی مجهز شوند، اما متاسفانه گویی یکی از افتخارت حضرتعالی در زمان نمایندگی‌تان سخنرانی برای دکتر محمود احمدی نژاد برای پیروزی آن جناب در انتخابات ریاست جمهوری بوده است، همان کسی که امروز سراسر نظام مقدس جمهوری اسلامی را به چالش کشانده است! افسوس که حاصل آن سخنان، جز تحمیل هزینه به نظام و رهبری و ملت، سودی در بر نداشته است!
جناب آقای هدایت خواه!
شما مجلس فعلی را به عدم نظارت متهم کرده اید، قصد نگارنده تطهیر مجلس فعلی نیست؛ بلکه اگر بحث نظارت باشد شما نماینده سابق که روزی همراه و همسنگر جریان اصولگرایی در خانه بهارستان بودید باید امروز در پیشگاه دادگاه وجدان های بیدار مردم حاضر شوید و بفرمائید چرا در برابر تخلفات سیاسی و مالی و اقتصادی دولت دکتر احمدی نژاد سکوت کردید؟ مگر آن موقع نظارت جز وظایف نمایندگان نبود؟
چگونه نظارت کردید که ۷۰۰ میلیارد دلار سود حاصل از فروش افسانه ای نفت در ۸ سال دولت و مجلس هم فکر شما که به اندازه کل تاریخ جمهوری اسلامی بوده است، پیشرفت چشمگیری در رفاه، اقتصاد، صنعت و زندگی مردم نمایان نشد! بلکه رهاورد آن بیکاری مضاعف، رشد اقتصادی منفی، کاهش ارزش پول ملی و سخت تر شدن معیشت مردم چیز دیگری در بر نداشت!
باید پاسخ دهید چگونه ناظری در مجلس بودید که هر دم از باغ دولت مهرورزتان، خارهای اختلاس یکی پس از دیگری در قلب ملت فرو می رفت؟
چگونه عدالت و نظارت را در مجلس بر پا کردید که سه هزار بورسیه  نورچشمی، چشم اعتماد علمی به دانشگاه های کشور را تا ابد کور و نابینا کرد؟
چگونه خود را نماینده ملت خطاب کردید ولی از حقوق ملت در برابر تخلف های بیشمار اقتصادی چشم پوشی کردید تا حاصل این چشم پوشی های آگاهانه، تورم ۴۵% درصدی دولت دهم همفکر شما باشد؟
تا حاصل این عدم نظارت و دقت شما و دولت یارتان، آوار های مسکن مهر بر سر مردم بی پناه کرمانشاه و خدای نکرده دیگر هم وطنان حاضر در مسکن مهر در جای جای ایران اسلامی باشد!
چگونه در مجلس بر دولت نظارت داشتید که فروش روزانه ۳ میلیون نفت خام ایران در جهان به واسطه شما و همفکرانتان به زیر ۸۰۰ هزار بشکه در روز رسید و متاسفانه کار تا جای پیشرفت که معامله نفت به جای پول جای خود را به نفت در برابر غذا داده بود؟
چگونه به وظایف نمایندگی خود اشراف داشتید که در زمان مسئولیت شما و دوستانتان ایران در فصل ۷ ماده ۴۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد، به عنوان کشوری مخل صلح و امنیت بشریت معرفی شد تا حاصل این بد تدبیریشما و همفکرانتان صدور قطعنامه های ظالمانه علیه کشور و نظام و ملت باشد؟
چگونه ناظری بودید که وقتی قائم مقام دکتر جلیلی، آقای دکتر علی باقری به عنوان عضو تیم هسته ای ایران با اعضای ۱+۵ دیدار و بسته پیشنهادی ۲ صفحه ای ایران به وزیران خارجه کشور های غربی را ارایه کردند، چنان آن ۲ برگه سند پر از اشتباهات فنی-تخصصی و نگارشی بود که خنده وزیر امور خارجه روسیه را در بر داشت! آیا آن زمان که به خاطر بی تدبیری و عدم تخصص تیم مذاکره کننده هسته ای همفکرتان غرور ایران در برابر دول غربی شکسته شد؛ احساس تکلیف نکردید؟
شمای که یکی از مسئولین فرهنگی مجلس شورای اسلامی بودید و از سوی دیگر خود را جز ۲۰ مشاور ارشد نظام در تصمیمات کلان کشور تعریف می کنید؛ به عنوان یکی از مسئولین اکنون پاسخ دهید چه کاری های باید انجام می دادید ولی ندادید که سن فحشا در کشور ما به زیر ۱۵ سال رسیده است؟ چه کاری و اقدامی باید شکل می گرفت اما محقق نشدکه سن خودکشی در کشورمان در دوران فراوانی نعمت همفکرانتان که شما نیز همراهشان بوده اید به زیر ۳۰ سال رسیده است؟ چگونه نقش نظارتی خود به عنوان نماینده مجلس را ایفا کرده اید که اینک به خاطر کم کاری شما و دوستان سابقتان در مجلس شورای اسلامی بر تخلف های بیشمار دولت دکتر احمدی نژاد، سازمان بازرسی احکام قطعی و محکومیتی دولت همفکرتان در زمان نمایندگی شما را یکی پس از دیگری برای آن دولت مهرورز عدالت طلب صادر می کنند؟
بی شک حکایت عدم نظارت و مسئولیت پذیری شما و همفکرانتان در بهارستان مصداق روشن این ضرب المثل است که می گوید:
بخاطر میخی، نعلی افتاد. بخاطر نعلی، اسبی افتاد.بخاطر اسبی، سواری افتاد. بخاطر سواری، جنگی شکست خورد.بخاطر شکستی، مملکتی نابود شد همه اینها بخاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبیده بود.
جناب آقای هدایت خواه!
از دوره پر افتخار نمایندگی و از نظارت شدید و سفت و شفافتان در بهارستان سخنی بر زبان جاری نکنید زیرا به قول شاعر:
از قیاست، خنده آمد خلق را!
نام شما

آدرس ايميل شما

درمان
آقای /قول چی بهت داده اندکه داری انشامیخونی //برا بویراحمدنزاشت کجای ؟ضعیفترین نماینده ۳۷سال انقلاب زارعی بودلی ،بود وهست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
شعر تلاوت میکنی جناب / /کش /بودن یعنی حلقومت خیلی چرب شده / دوره عزت و سربلندی بود دوره ۸ ساله اقای هدایت خواه / داری میسوزی
معلول
Iran, Islamic Republic of
امارسازی نکنید لطفا اقای سلیمانی اولا نماینده وظیفه ساخت وساز ندارد ثانیا زمان هدایتخواه پیشرفت بیمارستان ۷۳ درصد و پیشرفت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ۹۷ درصد بوده ثالثا خودتان خوب میدانید که اقای زلرع را نماینده منتخب کردند
ناشناس
Romania
ای ول دمت گرم
دلاور
Iran, Islamic Republic of
معلومه بدجوری سوختی که اینهمه نوشتی!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جک با مزه ای بود خوب خندیدیم ای بابا تو کجا سیاستمدارانه زحمت دکتر داشتی
احدی
Iran, Islamic Republic of
کوچکتر از آنی بخوای هدایت خواه را نقد کنی. دوران زارعی دوران عقب گرد بویراحمده چطور روتون میشه ازش دفاع کنید؟
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
فقط می تونم بگم احسنت
افشبن رستمی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرف دل ملت را زدید
حکمتیان
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما بسیار زیبا و به جا بود
Navid
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود بر نگارنده متن.شیر مادرت حلالت باد.درد دل مردم استان رو گفتید
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
احسنت...درود بر حاج زارع
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
سلام بر آقای سلیمانی با جوابیه منطقی و پر معنای شما
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلیمانی
عرضه سیمرغ نه جولانگه توست
چوب حق
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه خار چشم فتنه گران
دد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما....درود بر حاج زارع
ورزشکار گچساران
Iran, Islamic Republic of
تو عددی نیستی اقای سلیمانی بخواهی با دکتر مناظره کنی
بویر
Iran, Islamic Republic of
زارع نابود شده از کی حمایت میکنی تو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در اینکه هدایت خواه ذاتش بر همگان روشن شد شکی نیست ولی این باعث نشه به تمجید از زارعی بپردازید . زارعی خیلی داغونه . هدایت خواه داغون تر
بویر سادات
Iran, Islamic Republic of
زارع نابود شده از کی حمایت میکنی تو
گرونی. بیداد
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت مردم بیرامد که من ای گرونی( تخم مرغ کیلویی ۷۵۰۰ تومان و..............و...........)صب تا پسین دنبال سیاستن که جمع کههههههههههه جون ختتتتتتتت ؟؟؟؟؟یه ده شو وده روز نخوسییه،؟،؟تا یه جوابی داده بو فلانی گه چه ؟!؟!
گرونی. بیداد
Romania
کدوم آرایشگاه کار میکنی
تک ستاره
Iran, Islamic Republic of
با امدن حق باطل نابود میشود
احسان ج
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا کامنت ها رو نمیذاری؟
saadat.shojae
Iran, Islamic Republic of
#حامی_روشنفکر_هستم
سپاس فراوان از حمایت دکتر بهرامی.ممنون مرد بزرگ
خیراباد
Iran, Islamic Republic of
تنها میتونم بگم درود و درود و صدها درود بر این قلم
روزی رو به یاد میارم
که کمتر کسی از بسته بودن فضا به خود اجازه میداد حقایق رو به اقای هدایت خواه یاداوری کنه
درود بر شجاعتتان
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
این دروغایی که سر هم کردی خنده امد خلق را
دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب سلیمانی خیلی زود برات که بخای دکتر را به چالش بکشی ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
هدایت به تاریخ پیوست
احمد
Iran, Islamic Republic of
میتونی بری از همون ولی نعمتان سراغ جناب زارع را بگیری تا برات مفهوم بشه جناب سلیمانی.مگه شما بین مردم نیستی؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
ما بخاطر اینکه هدایت خواه رای نیاورد به زارع رای دادیم الان اگر بیایید دوباره به زارع رای می دهیم خود بنده یک اصولگرای محض هستم و از شهرستان دنا اما به آقای هدایتخواه اصلا حمایت نمی کنیم چون چندسال ضربه ایشان را خوردیم بخاطر حمایت از ایشان
سیدعباس فلاحی یاسوج ازهمرزمان شهید
Iran, Islamic Republic of
درود بر سلیمانی این آقا که دکترا نیست آگه راست میگه دکتر است مدرک دکترایش را بذار رو سایتها
Iran, Islamic Republic of
اولندش این کارایی ک گفتی هیچ کدومش ب زارع ربط نداره
اما با این وجود هدایت خواه هم خوب نیست و خرفایی ک در موردش زدی رو قبول دارم
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
خدایش کسانی که از هدایت خواه دفاع کردن رو ببینید ساعت هاشون رو مشخص هست همش کار یک نفر هست یا تیم رسانه ای هدایت خواه از مسجد امام حسین جوانان حسینی هست شما باید سینه چاک هدایت خواه باشید درود بر اقای سلیمانی که حرف حق میزنی من رای به زارع ندادم به هدایت خواه دادم ولی اشتباه کردم چون یه روز رفتم پیش زارع فهمیدم واقعا من انسان هستم ولی پیش هدایت خواه که میرفتم انگار اصلا وجود نداشتم چون نگاهم نمیکرد ولی دیگه رای بهش نمیدم هدایت خواه رو
خواهش میکنم از سایت کبنا که کامنت منو بزاره
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست دارم بدونم سلیمانی چکاره ای ؟؟؟؟؟اما دقییق!!!!!!! چطور ساپورت شدی؟؟؟؟ که اینهمه اراجیف بافتی !!!! سلیمانی ها را تو سیاست ندیده بودم؟؟؟؟ فقط تو.........؟!؟! ولی کیف میکنم از این همه سوختن مگه واقعآ فکر میکنی زارع نماینده است؟البته واقعیت خیییییییلی خیییییییلی ( مث دارو تلللللللهههههههه )
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا ضعیف بودن و به دنبال منافع شخصی بودن زارع رو همه میدونن آخ سی بیراحمد و ای نماینده ضعیقش
شا مراد
Romania
چند نمونه نماینده مجلس داریم.
١-اونایی که میخان با دعا ونیایش مملکت رو آباد کنن و مردم رو هدایت کنن ولی دوستاشون میشن بابک زنجانی
٢-اونایی که هم تسبیح دستشون میگیرن و هم دنبال منافع خودشون و فامیلاشونن

٣- اونایی که میخان ادای روشنفکرا رو در بیارن تا رشد کنن و بعدش شروع کنن به چپاول
و ۴- در آخر اونایی که دلسوز مردم هستن ولی تایید صلاحیت نمیشن
محمود
Iran, Islamic Republic of
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست فقط عرض خود می بری ارزش دکتر هم با این اراجیف از بین نمی رود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود و هزاران درود.آقای هدایت خواه عمر سیاسیش تمام شده و نمیدونم با چه رویی میاد حرف میزنه.
احسان ج
Iran, Islamic Republic of
واقعا هیچ وقت نباید حاج زارع رو با یک دکتر بدون مدرک مقایسه کرد چون ایشون سخنگوی احمدی نژاد بود نه نماینده بویراحمد و دنا.هدایتخواه اگه کاری ازش برمیومد کوچه های روستای خودشو حداقل زیر سازی میکرد.فقط به درد یه عده بی سواد که مدرکشون آبیاری گیاهان دریایی بود خورد که بورسیشون کرد و همه رو هم مشغول بکار کرد
آشنا
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سلیمانی عزیز پشت گوشم یه مقداری فشن شده لطفا قیچی را وردار بیا کاری به سیاست کاری نداشته باش هر کسی را بحر کاری ساختند
سبزی
Iran, Islamic Republic of
۸ساد برای توانایی یک فرد یک عمره هدایت خواه ۸ سال بر باد برد
Iran, Islamic Republic of
راستش بگو چند گرفتی
رر
Iran, Islamic Republic of
ما که نماینده نداریم وای به حال مردم بویراحمد که بویراحمد ۱۰۰سال به عقب برگشته انداند
لبیک یا حیسن
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخش شهر یار چقدر گر فتی جان خودت بگو من که غر یبه نیستم
ررر
Iran, Islamic Republic of
جنا ب شهریار سلیمانی بین مردم بویراحمد گشت گذر کرداید که فقر و بی چاره گی جه کار کرداید ولی در حال حاضر فقط نماینده تاجگردون چون برای شهرش کار عمرانی اقتصادی و فرهنگی انجام می دهد ما که نماینده ندارم وسلام خط کلام
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر کجا بود سیاست باد هوایی است که شما شلوغش می کنید
ti
احسنت
احسنت
احسنت
حرف حق جواب نداره درود بر تو
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
میگم سلیمانی از کدام طایفه است نه از بنکو خط.............
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
میگم سلیمانی از کدام طایفه است نه از بنکو خط..............
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقای سلیمانی میگم قیچی دونه ای چنده
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
سلیمانی جان من می خوام موهامو مدل کپ بزنم خوبه به نظرت
مرد
Iran, Islamic Republic of
این شهریار سلیمانی کیست کارش جنه حتما از ویزحواران حاجی هستند اصلا بیش از ۸۰ درصد مردم بویراحمد از عملکرد نمایتده ناراضی هستند هدایت خواه حرف حق گفته است
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
دوره خفت بویراحمد دوره زارع است
ککا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید شماماماماماما؟؟؟؟؟..
ممیرو
Iran, Islamic Republic of
این آقای سلیمانی جعلی واقعا خوب نوشته
از قیاسش خنده آمد خلق را حیف است استاد و حکیم فرزانه ای مثل هدایت خواه را با زارع که وقتی کاغذ هایش را باد برد نتوانست سخنرانی کند مقایسه بکنی
واقعا این قیاس قیاس مع الفارق است .
دوما زارع رای نیاورد زحمت رایها را کاظم نظری کشید .
آرمان
Iran, Islamic Republic of
احسنتم
انتصاب آقای نظری در جایگاه معاون سیاسی وامنیتی
با کارنامه عملکردی ایشان
این جایگاه حساس را به پاشنه آشیل دولت تبدیل
و چالشی است بزرگ برای
امنیت،آرام،سلامت و اعتماد عمومی
پژوهشی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر مقدر بویراحمد
100
Iran, Islamic Republic of
شما برای نمونه یکی از سالن های ورزشی که در زمان زارع ساخته شده را نام ببر با با زارع بویر احمد رانابود کرد عزت بویر احمد بامعامله گری رفت البته دولت ومجلس دوتای معامله گر هستند چون اگر نبودند وزیر آموزش وپرورش وزیر نفت ،کشور،..... رای اعتماد نمی گرفتند برای بویر احمد دو نماینده خوب بودنند یکی هدایت خواه بود یکی هم سید باقر بود که دوتای آنها وزیر کشوری را که با آنها معمولا توی یک خط وجناح بود استیضاح کردند ولی آقای زارع داره معامله گری میکنه وتاج گردون هم باج میگیره
خان
Iran, Islamic Republic of
انصافا جواب منطقی بود/البته ایشان یک باردرمجلس حضورپررنگ داشت بهمراه دیگرعزیزان کفن پوشیدومرگ برامریکا گفت/این خیلی نکات امزنده وفرهنگی داره دیگه میخوای چیکارکنه بنده خداخخخخخخخ
خان
سلام.بیاد خدارو قاضی قرار بدیم حضزت عباسی وقتی تو دوره زارعی به روستای هدایت خواه اب فشار قوی میدن تا اخر قضیه رو برید.
United Kingdom
بنظرم چندین ساله اقای سلیمانی درتنگ خراناز دراشکفتی زندگی میکرده تازه اورابه شهراورده اند این انشارانوشته اند وبه دست اوداده اند تابخواند اگرسلیمانی درشهربودوبیطرف قضاوت میکرد دریکجمله مینوشت مش جای کربه نشسته
ح ع
Iran, Islamic Republic of
سابقهِ نمایندگی آقای هدایت خواه، از جهت نصبِ ((برخی )) مدیرانِ امتحان پس داده دوره های آقایان حسینی و موسوی، قابل نقد هست! ( البته به دور از شرطِ انصاف و نقدِ واقعی است که به جوانگراییِ تا حدودی قابل توجه ایشان در برخی مسئولیت ها اشاره نشود )!! قاعدتا" ایرادهای بعضا" عامیانه و به خصوص جناحی به نصبِ جوانانِ هیئتی و هم خطِ ایشان گرفته شده و می شود؛ اما در کدام دوره و توسط کدام نماینده یا مسئول اجرایی، اینطور نبوده یا عکسش بوده؟؟! با این حال، در قالب نقدِ مدیرانِ... اشاره ای داشتیم که ایشان از نیروهای آقایان حسینی و موسوی، به اصطلاحی راستی و چپی سابق ( اصول گرا و اصلاح طلب ) استفاده کرده!! ضمن اینکه: عملکرد ایشان در زمینه فعالیت های کلان کشوری، جذب بودجه های کلان استانی و عمومی ( مانند شرایط فعلی آقای تاجگردون منهای کم لطفی ایشان به بویراحمد )، و به خصوص فعالیت های عمرانی روستایی، قابل توجه و غیر قابل چشم پوشی است...
نَقد، بدون آوردنِ نقاط ضعف و قوت در کنار هم، نقد نیست غرض است!!!
ح ع
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که درابدر خانه مجلس کار می کند نماینده نیست کسی نماینده است که درمجلس نظر دهدودیگرن رابه چالش بکشد نه فقط اسم اونماینده باشد حتما به جناب سلیمانی قولی داده اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حاجی بای بای برای همیشه
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
واقعیتهای تلخ توسط آقای سلیمانی بیان شد .هم زارعی وهم هدایت خواه شایستگی عهده دار بودن وکالت این مردم اصیل وعقب نگه داشته شده را ندارند. مردم فهیم دنبال گزینه به روز تری باشید که بتواتد حق وحقوقتان رااز چنگال تضییع کنندگان که خود بهتر آنهارا می شناسید باز ستاند.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
آیا اقای سلیمانی همان احسان است؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی ۵۰ سال بویراحمد راعقب گرد کردی ای وای براتفنگ های لهراسب که شاه رازمین گیرکردوراند وای یاد بر دست نوشته های حضرت ایت الله ملک حسینی که بعداز رفتنش چه بارام معصومانه می بارید بویراحمد راحاجی بر باد داد....
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
البته همه میدانند که اقای زارع عملا نماینده نیست چرا که ظاهرا بعد از پنج سال هنوز با وظایف قانونی یک نماینده اشنایی پیدا نکرده است
موسوی
Iran, Islamic Republic of
سلیمانی عزیز یه چند تا سیخ ایخواسم
منطق
Iran, Islamic Republic of
حاجی بای بای تموم شدید سلیمانی بیچاره چیزی بهش نگید گناه داره دارن نفسایه اخرو میکشن همه چیز میگن شما به دل نگیرید
جنبش
Iran, Islamic Republic of
سلیمانی حتما کامنت هارو میخونی مردم جوابتو دادن توقعی نداشته باش دکتر دست به قلم برداره اخه خیلی............گرفتی
حسن
Iran, Islamic Republic of
.. هدایت خواه و مدیر کبنا
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب آقای سلیمانی که جز حقیقت چیزی ننوشتی و بدرود بر جناب حاج زارعی
سلام
Romania
ای داد بر بویراحمد ما مردم فقط داریم زجر می کشیم .نماینده گچساران تمام امتیازات را برده وما فقط داریم نگاه می کنیم.به جای این تخریب ها به فکر جوانان بیکاران باشید
سلام
Romania
ای داد بر بویراحمد ما مردم فقط داریم زجر می کشیم .نماینده گچساران تمام امتیازات را برده وما فقط داریم نگاه می کنیم.به جای این تخریب ها به فکر جوانان بیکار باشید
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع امیر کبیر بویراحمد
سلیمانی بگو چند گرفتی
Iran, Islamic Republic of
زارعی به تاریخ رفته کاری هم ازش بر نمیاد شهریار تو بگو چند گرفتی
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا درود بر جناب سلیمانی عزیز که حرف دل مردم و تمام ناگفته ها رو یکجا به قلم آوردید
و درود و بدرود بر جناب حاج زارعی عزیز و توامند
و خداحافظی همیشگی بر دکتر هدایت خواه
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1